Конспект уроку
Модуль «Гімнастика»
(7 клас)
Тема уроку: Елементи акробатичних вправ (прес, стійка на лопатка, віджимання від підлоги).
Мета:
Очікувані результати:
Знатимуть: техніку виконання акробатичних вправ та правила безпечного виконання.
Умітимуть: застосовувати вміння виконувати прес, стійку на лопатках, віджимання від підлоги, тримати поставу, самостійно займатися гімнастичними вправами.
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична (виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі), природнича (пізнання себе шляхом спостереження), інноваційність (відчувати себе частиною спільноти), екологічна, інформаційно-комунікаційна, навчання впродовж життя (самостійна робота, робота в групах, оцінювання потреб і можливостей), соціальна (дбайливе ставлення до власного здоров’я), культурна (розвиток природних здібностей).
Наскрізні змістові лінії: “Здоров’я і безпека”, “Екологічна безпека й сталий розвиток”, “Громадянська відповідальність”.
Міжпредметні зв’язки: історія, українська мова, основи здоров’я, математика, біологія.
Форми організації навчання: фронтальна, індивідуальна.
Методи навчання: фронтальна бесіда, метод проблемного запитання, демонстрація, пізнавальна гра, аналіз життєвих ситуацій, метод самоконтролю, інструктаж.
Засоби навчання: інтерактивні вправи, гантелі, килим.
Способи оцінювання: формувальне, бальне, само та взаємооцінювання.
Форми зворотного зв’язку: вправа «стрічка знань і вмінь», «долонька».
Електронні освітні ресурси:
презентація “Елементи акробатичних вправ” (https://docs.google.com/presentation/d/1r2op8cuqULpkGs7maEAoCvbsDx4EVD1J-vLBfd03xG0/edit#slide=id.g20fc1a4cdff_0_168);
інтерактивна вправа в LearningApps “Гімнастика” (https://learningapps.org/display?v=ph7x2pqvt23);
інтерактивна вправа “Види гімнастики” (https://learningapps.org/display?v=pjhd8dx4c23);
відео “Види гімнастики” (https://www.youtube.com/watch?v=UeKoVzFA7Wk&feature=youtu.be).
Перебіг уроку
І. Організаційний момент (Налаштування учнів на роботу під час уроку).
ІІ. Визначення теми та мети уроку: (учитель нагадує, що продовжується вивчення варіативного модуля “Гімнастика”, а також пропонує дітям визначити елементи акробатичних вправ, які будуть виконувати учні впродовж уроку, шляхом інтерактивної вправи «Фотовікторина». Учитель оголошує мету уроку, вказує, що мають знати та вміти діти з теми уроку. Вправа «Лінійка знань та вмінь»).
ІІІ. Мотивація (Учитель мотивує дітей до діяльності проблемним запитанням «Як гімнастика сприяє зміцненню здоров’я?»).
ІV. Підготовчий
Інструктаж з техніки безпеки.
Актуалізація опорних знань (учитель пропонує інтерактивну вправу в LearningApps, перевірку здійснює фронтальним опитуванням)
ЗРВ з гімнастики під музичний супровід. (Аналіз життєвої ситуації).
Атлетична гімнастика (вправи з гантелями). Рефлексія настрою та емоцій.
V. Основний
Майстер-клас віджимання від підлоги. (Випереджувальне запитання «Скільки технік показано?» Учні дають відповіді. Наступне проблемне запитання: «Які органи тіла задіяні?») Інструктаж з техніки виконання. Хлопці виконують, дівчата спостерігають і навпаки, закріплюючи техніку виконання. Діти дають відповідь на запитання: «Що є найважчим у виконанні цієї вправи?»
VІ. Заключний
Рефлексія з навчальної діяльності. Здійснення самооцінювання. Вправа “Лінійка знань та вмінь”.
VІІ. Домашнє завдання
Дівчата - прес 10-12 разів, віджимання 8-9 разів, виконати стійку на лопатках.
Хлопці - прес 13-15 разів, віджимання 12-15 разів, виконати стійку на лопатках.
За бажанням переглянути відеоролик про види гімнастики та виконати вправу в LearningApps «Види гімнастики».