Елементи акробатичних вправ

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 7-го класу із модуля "Гімнастика". Можливе застосування при дистанційному й змішаному навчанні, містить інтерактивні вправи для актуалізації опорних знань та організації рефлексії.
Перегляд файлу

         

Конспект уроку

Модуль «Гімнастика»

(7 клас)

 

 Тема уроку: Елементи акробатичних вправ (прес, стійка на лопатка, віджимання від підлоги).

 Мета:

  •                 засвоїти з учнями техніку виконання акробатичних вправ;
  •                 формувати навички дотримання правил техніки безпеки під час занять гімнастикою;
  •                 розвивати вміння правильно виконувати гімнастичні вправи;
  •                 виховувати свідоме ставлення до власного здоров’я.

 Очікувані результати:

Знатимуть: техніку виконання акробатичних вправ та правила безпечного виконання.

Умітимуть: застосовувати вміння виконувати прес, стійку на лопатках, віджимання від підлоги, тримати поставу, самостійно займатися гімнастичними вправами.

 Ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична (виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі), природнича (пізнання себе шляхом спостереження), інноваційність (відчувати себе частиною спільноти), екологічна, інформаційно-комунікаційна, навчання впродовж життя (самостійна робота, робота в групах, оцінювання потреб і можливостей), соціальна (дбайливе ставлення до власного здоров’я), культурна (розвиток природних здібностей).

 Наскрізні змістові лінії: “Здоров’я і безпека”, “Екологічна безпека й сталий розвиток”, “Громадянська відповідальність”.

 Міжпредметні зв’язки: історія, українська мова, основи здоров’я, математика, біологія.

 Форми організації навчання: фронтальна, індивідуальна.

 Методи навчання: фронтальна бесіда, метод проблемного запитання, демонстрація, пізнавальна гра, аналіз життєвих ситуацій, метод самоконтролю, інструктаж.

 Засоби навчання: інтерактивні вправи, гантелі, килим.

 Способи оцінювання: формувальне, бальне, само та взаємооцінювання.

 Форми зворотного зв’язку: вправа «стрічка знань і вмінь», «долонька».

Електронні освітні ресурси:

презентація “Елементи акробатичних вправ” (https://docs.google.com/presentation/d/1r2op8cuqULpkGs7maEAoCvbsDx4EVD1J-vLBfd03xG0/edit#slide=id.g20fc1a4cdff_0_168);

інтерактивна вправа в LearningApps “Гімнастика” (https://learningapps.org/display?v=ph7x2pqvt23);

інтерактивна вправа “Види гімнастики” (https://learningapps.org/display?v=pjhd8dx4c23);

відео “Види гімнастики” (https://www.youtube.com/watch?v=UeKoVzFA7Wk&feature=youtu.be).

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент (Налаштування учнів на роботу під час уроку).

ІІ. Визначення теми та мети уроку: (учитель нагадує, що продовжується вивчення варіативного модуля “Гімнастика”, а також пропонує дітям визначити елементи акробатичних вправ, які будуть виконувати учні впродовж уроку, шляхом інтерактивної вправи «Фотовікторина». Учитель оголошує мету уроку, вказує, що мають знати та вміти діти з теми уроку. Вправа «Лінійка знань та вмінь»).

ІІІ. Мотивація (Учитель мотивує дітей до діяльності проблемним запитанням «Як гімнастика сприяє зміцненню здоров’я?»).

ІV. Підготовчий

Інструктаж з техніки безпеки.

Актуалізація опорних знань (учитель пропонує інтерактивну вправу в LearningApps, перевірку здійснює фронтальним опитуванням)

ЗРВ з гімнастики під музичний супровід. (Аналіз життєвої ситуації).

Атлетична гімнастика (вправи з гантелями). Рефлексія настрою та емоцій.

V. Основний

  •            Учитель проводить теоретичний і практичний інструктаж з техніки виконання пресу. (Учитель пропонує учням здійснити самооцінювання вмінь).
  •            Учитель акцентує увагу на наступній акробатичній вправі з використанням проблемного запитання: «Які математичні знання потрібні в техніці виконання стійки на лопатках?», «Як між собою пов’язані вправи прес та стійка на лопатках?» Доки вчитель демонструє вправу, діти міркують над запитанням. Вчитель проводить інструктаж з техніки виконання стійки на лопатках. Учитель пропонує індивідуальне виконання вправи. Один учень виконує інші спостерігають, далі коментують, чи правильно виконана вправа.
  •            Учитель акцентує увагу на користі для здоров’я наступної акробатичної вправи.

Майстер-клас віджимання від підлоги. (Випереджувальне запитання «Скільки технік показано?» Учні дають відповіді. Наступне проблемне запитання: «Які органи тіла задіяні?») Інструктаж з техніки виконання. Хлопці виконують, дівчата спостерігають і навпаки, закріплюючи техніку виконання. Діти дають відповідь на запитання: «Що є найважчим у виконанні цієї вправи?»

VІ. Заключний

Рефлексія з навчальної діяльності. Здійснення самооцінювання. Вправа “Лінійка знань та вмінь”.

VІІ. Домашнє завдання

Дівчата - прес 10-12 разів, віджимання 8-9 разів, виконати стійку на лопатках.

Хлопці - прес 13-15 разів, віджимання 12-15 разів, виконати стійку на лопатках.

За бажанням переглянути відеоролик про види гімнастики та виконати вправу в LearningApps «Види гімнастики».

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку