Елементи компаративного та культурологічного аналізу на уроці зарубіжної літератури у 6 класі.

Про матеріал
Елементи компаративного та культурологічного аналізу на уроці літератури у 6 класі сприяють активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Творче завдання до уроку зарубіжної літератури у 6 класі (компаративний аналіз (внутрішній)).

 Джек Лондон (1876 — 1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

Діти, ми з вами познайомилися з двома золотошукачами, їхніми життєвими пригодами. Хоча вони разом вирушили на пошуки золота, їхні долі розійшлися саме в той момент, коли Білл залишив напризволяще скаліченого товаиша. Дві дороги, дві долі, дві формули життєвого шляху.

Спробуйте вивести та порівняти  формули життєвого шляху героїв.

Передбачувана відповідь.

Білл + егоїзм + жадібність + жорстокість + самовпевненість = Смерть

Невідомий золотошукач + самовладання + наполегливість +сміливість+ жага до життя + перевага моральних цінностей над матеріальними  = Життя

Висновок: життєві формули героїв абсолютно різні, бо різні їхні світогляди та моральні цінності.

Творче завдання до уроку зарубіжної літератури у 6 класі (культорологічнийний аналіз).

Хайку. Початкові відомості про специфіку розуміння краси в японській культурі. Видатні українські перекладачі творів Мацуо Басьо. 

Камінь є центром японської символіки в ландшафтному дизайні та інтер’єрі. Це пов’язано зі ставленням японців до цього матеріалу як до найдосконалішого творіння природи. В японській традиції камінь символізує красу і велич природи. Великі камені асоціюються зі скелями, хвиляста поверхня гравію означає воду. Зазвичай в саду непарна кількість каменів. В основі розміщення лежить семикутник. Розташовують камені групами, з огляду на історію, яку майстер,  що створює сад, намагається висловити з їхньою допомогою. У кожній групі повинен бути основний елемент і підлеглі. Тут, як у природі, ніколи не буває повної симетрії. Зазвичай камені, що стоять на піску або гравії, символізують острови в океані, але можливі найрізноманітніші асоціації, і в цьому суть японського саду – кожен спостерігач повинен зробити власні відкриття.

                                                             ЗАВДАННЯ

image

Уважно розгляньте ілюстрацію, виокреміть подумки сім каменів, з чим вони асоціюються, доведіть свою думку (усно).

Передбачувана відповідь.

1 камінь — досконалість. 2 камінь — краса

3   камінь — спокій.

4   камінь — душевна рівновага.

5   камінь — багатогранність світу.6 камінь -  енргія.

7 камінь — твердість переконань.

pdf
Додано
10 січня
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку