СХЕМА ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ
Клас 9
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Вид уроку:бесіда.
Цілі уроку:
Практичні:ознайомлення з новими ЛО теми,формування навичок читання нових ЛО, розуміння ЛО на слух,читання тексту з розумінням основного змісту,контроль навичок та вмінь.
Соціокультурні: виявлення важливості захисту навколишнього середовища серед учнів.
Розвиваюча: розвивати інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Виховна:виховувати культуру спілкування і правила захисту навколишнього середовища.
Професійна: вміння формувати речення з новими словами, розповідати про захист довкілля, знати причини проблем навколишнього середовища і способи їх уникнення.
Оснащення заняття: комп’ютер,презентація,підручник О.Карпюк з англійської мови для 9 класу.
ХІД УРОКУ:
Етап, мета, прийоми: |
Зміст роботи: |
Початок заняття
Організаційний момент Прийом 1. Вітання,бесіда з учителем.
Прийом 2. Обговорення та формування теми і мети уроку.
Етап 1.
А.Фонетична зарядка Мета:закріплення вимовних навичок. Прийом 1. Виконання пісні.
Б.Мовленєва зарядка Мета:налаштування слухового та мовного апарату учнів на іноземну мову. Прийом 2. Бесіда учнів з вчителем
Етап 2. Подача нового матеріалу. Мета:вивчення та засвоєння нового матеріалу. Прийом 1. Презентація нових ЛО учням.
Етап 3. Тренування в спілкуванні.
А.Автоматизація мовленнєвих дій студентів на рівні фрази. Мета:розвивати навички правильного вживання ЛО. Прийом 1. Складання речень з новими словами. Б.Автоматизація дій студентів на понадфразовому рівні. Мета:навчитися розпізнавати нові ЛО в тексті та розуміти його зміст Прийом 2. Прослуховування тексту і відповіді на запитання.
Етап 4. Практика у спілкуванні.
А.Аудіювання,Говоріння Мета:самостійне вживання нових ЛО,практикувати діалогічне мовлення. Прийом 1. Складання діалогів.
Б.Читання,Письмо Мета:практикування вживання нових ЛО у реченнях. Прийом 2. Виконання вправи на заповнення пропусків.
В.Говоріння Мета:практикування монологічного мовлення.
Домашнє завдання:
Завершення заняття:
Методична література:
|
T:Good afternoon,dear students!How is your day? Слайд 1
T: Today we are learning new vocabulary,speaking about our environment and nature. Слайд 2
T: I give you the text of the famous song of Michael Jackson “Planet Earth”. Let’s sing together. Planet Earth, my home, my place A capricious anomaly in the sea of space Planet Earth are you just Floating by, a cloud of dust A minor globe, about to bust A piece of metal bound to rust A speck of matter in a mindless void A lonely spaceship, a large asteroid Слайд 3
T:What do you think about our environment?Do you worry about it?What are the biggest problems facing our environment?What can we do to save the environment? What have you already done to save the environment? Слайд 4
T:Look at this words, let’s write down them with translation:
https://quizlet.com/787585737/environment-flash-cards/?new Слайд 5 Вчитель коментує кожне слово і приводить приклад вживання у реченнні.
Слайд 6 T:Make up sentences,using new words.For example, Our planet is in danger .
Слайд 7-8
T:There are dialogues, let’s complete them with the help of the words and try to make your own. Слайд 9
T:You need to complete dialogues. Слайд 10
https://learningapps.org/watch?v=p5pca5whn20
https://wordwall.net/resource/1281313/wild-animals-and-environment
Слайд 11-13
T:Your home task is to learn the words, to think about 1 environmental problem and describe it.
T: Our lesson is over. Thank you for your attention. Good bye.
О.Карпюк підручник з англійської мови для 9 класу,2017 р. Scott Thornbury's 30 Language Teaching Methods,2017
|