Ерудит-гра «Найрозумніший математик» 6 клас

Про матеріал
Ерудит-гра «Найрозумніший математик» Мета: розвивати інтерес учнів до математики, показати практичні значення математичних знань, зв'язок математики з іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, уміння застосовувати знання у нестандартних та змінених ситуаціях; поглиблювати знання з математики; виховувати пізнавальний інтерес до предмету.
Перегляд файлу

6 клас

Ерудит-гра   «Найрозумніший математик»

 

 Мета: розвивати інтерес учнів до математики, показати практичні значення математичних знань, зв'язок математики з іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, уміння застосовувати знання у нестандартних та змінених ситуаціях; поглиблювати знання з математики; виховувати пізнавальний інтерес до предмету.


1. Яке найменша натуральне число?

  • 1) 1       
  • 2) 0
  • 3) -1        
  • 4) не існує

2. Чому дорівнює сума чисел 5,3 та -2,6

  • 1) 7,9         
  • 2) -7,9
  • 3) 2,7         
  • 4) -2,7

3. Скільки буде тричі сорок і ще п’ять?

  • 1) 45         
  • 2) 125
  • 3) 345       
  • 4) 17

4. Скільки квадратних сантиметрів у квадратному метрі?

  • 1) 100         
  • 2) 1000
  • 3) 10000      
  • 4) 100000

5. Числа, які поділяються на 2 називаються…

  • 1) парні         
  • 2) непарні
  • 3) двойні       
  • 4) двійкові

6. Цифри, якими ми користуємося називаються…

  • 1) латинськими   
  • 2) римськими
  • 3) арабськими     
  • 4) турецькими

7. Відрізок, що сполучає центр кола з будь-якою точкою кола, називається…

  • 1)діаметром   
  • 2) радіусом
  • 3) променем   
  • 4) дугою

8. Два числа, рівновіддалені від 0  на числовій прямій, називаються…

  • 1) рівновіддаленими   
  • 2) рівними
  • 3) оберненими      
  • 4) протилежними

9. Скільки дільників має число 6?

  • 1) безліч    
  • 2) 2
  • 3) 3         
  • 4) 4

10. Чому дорівнює квадрат числа -1/3?

  • 1)1/3     
  • 2) 1/9
  • 3) -1/6   
  • 4) -1/9

11. Прямі, які не перетинаються називається…

  • 1)перпендикулярними
  • 2) паралельними
  • 3) однаковими
  • 4) різними

12. Сума всіх кутів квадрата дорівнює

  • 1) 90     
  • 2) 180
  • 3) 270   
  • 4) 360

13. РОЗШИФРУЙ!
7 5 8 4 1

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗИ

4

ІЇКЛ

5

МНО

6

ПРС

7

ТУФХ

8

ЦЧЩ

9

ЩЮЯЬ

Точка

 

14. РОЗШИФРУЙ!
83761

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗИ

4

ІЇКЛ

5

МНО

6

ПРС

7

ТУФХ

8

ЦЧЩ

9

ЩЮЯЬ

Цифра

15. Розгадування ребусів

16. Заповніть ланцюжки обчислень

Загадки

1. Одна нога і шапка, а голови нема. Що це таке? (Гриб.).

2. Штучка-одноручка, носик стальний, а хвостик лляний. Що це? (Голка).

3. Під двома дугами два яблука з кругами. Що це? (Брови і очі).

4. Коли сухо - клинок, коли мокро - блинець. Одна нога і та без чобота. Що це? (Парасолька).

5. Дві вони кленові, підошви - двохметрові. На них поставиш дві ноги - і по глибокому снігу біжи. (Лижі).

6. Біля ялинок із голок лютневим днем побудовано дім. За травою не видно його, а жильців у ньому мільйон. (Мурашник).

7. Під дахом чотири ноги, на даху суп та ложки. Що це таке? (Стіл).

8. Два брюшка, чотири вушка. Що це таке? (Подушка).

9. Шестинога на стелі, а восьминогий жде її в кутку. Що це? (Муха і павук).

10. П'ять хатин, а хід один? Що це? (Рукавичка).

11. Шість ніг без копит, ходить, та не стукає, літає, а не птах, може вверх ногами сидіти. (Муха).

12. Чотири ноги, сто голок несе, а шити не уміє. (Їжачок).

13. Син мого батька, а мені не брат. Хто це? (Я сам).

14. Сімдесят одежинок та всі без застібок. (Капуста).

15. Є, діти, у мене два срібних коня. Їду зразу ж на обох! Що за коні у мене? (Ковзани).

16. Хто за рік чотири рази перевдягається? (Земля).

17. Сидить баба у сто шуб вдягнута. Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля).

18. Цей кінь не їсть вівса, замість ніг - два колеса. Сідай верхи і мчись на нім, - тільки краще керуй рулем! (Велосипед).

Виконайте дії. За допомогою кода ви взнаєте ім’я жінки-математика.

-1+5-(-10)

Я

Г

Т

І

П

А

 

2,7

 

14

 

7

 

15

 

-12

 

-2

10-(-7)+(-2)

-5-7,5+0,5

-3 +4,5+3-6,5

35-40-(-12)

-5,4+27-6,6

            -5,3+15-7

(Гіпатія)

Розв’яжіть рівняння:

| х – 7 | = 1 8;6   | х + 5 | = 4  -1;-9    

4 + | 2 - х | = 10                        -4;8    8 + | 4 + х | = 11 -7;1

 

docx
Додано
15 березня 2019
Переглядів
1146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку