Есе на тему «Я і Нова українська школа».

Про матеріал

У роботі представлені власні думки та міркування щодо Концепції Нової української школи. Форма викладу матеріалу - есе. Цей прозовий твір невеликого обсягутаі вільної композиції виражає індивідуальні враження й міркування з конкретного приводу.

Перегляд файлу

Есе на тему «Я і Нова українська школа»

учителя навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради Донецької області

Оскар Уайльд говорив: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими». Тому, в першу чергу, я намагаюся на уроці створити душевну атмосферу, що даруватиме дітям гарний настрій і позитивні емоції.

Вважаю, що успіхом у професійній діяльності педагога є щаслива дитина! І це, дійсно, так. А чи замислювались ви, що саме може цьому сприяти? Подивіться, як швидко розвивається суспільство, а разом із ним світ технологій. У кожної дитини є сучасний гаджет (смартфон, планшет тощо), з котрим вона проводить увесь свій час: чи то користуючись розважальними сервісами, чи то пізнавальними. І це є її обов’язковим елементом життя. Вони нерозривні! Втрачаючи його, у дитини з’являється паніка, страх, сум. Адже саме в цьому маленькому пристрої зображено все її життя. Так навіщо марно витрачати свій час замість того, щоб робити це з користю, на уроці? 

Сучасний вчитель повинен враховувати захоплення школярів. І тільки тоді буде певний результат. Саме Концепція Нової української школи дає нам змогу йти з учнем однією дорогою, яка ґрунтується на повазі до його думки, на спонуканні до активності, на заохоченні до творчості. Діяльність вчителя спрямована на розвиток і виховання дитини. Зараз слово «навчити» відходить на другий план. Отримання освіти має здійснюватися не за рахунок додаткового навантаження на учнів, а через вдосконалення форм і методів навчання, через впровадження нових освітніх технологій.

А чи помітили ви, як останнім часом діти швидко втрачають інтерес до навчання? Цікаво, чому? На мій погляд, є декілька причин. По-перше, школярі вивчають твори, що знаходяться далеко від сучасного життя, від того середовища, яке їх оточує. Тому стають для них зовсім нецікавими. По-друге, як я вище вже зазначила, в наш час просто необхідно вже впроваджувати електронне навчання. Особисто я у своїй практиці використовую на уроках інтернет-плакати, інфографіку, квести. Та найбільш улюбленою справою є створення інтерактивних вправ за допомогою сервісу LearningApps. Цікавим для дітей елементом таких завдань є QR-код, що містить посилання на вправу. QR-коди зчитуються за допомогою спеціальної програми, можна використовувати мобільні пристрої. Важливо відзначити, що правильність виконання завдань перевіряється миттєво. 

Уявімо собі урок. Діти завжди втомлені, виснажені. І ось нарешті їм випала унікальна можливість відвідати сучасний урок, наповнений новітніми методами та технікою. Залишилося лише додати якийсь незвичайний, невідомий, новий елемент, щоб викликати бажання в учнів виконувати ці вправи. Для цього мені знадобиться «скринька щастя». А що дарує нам щастя навесні? Звісно, це весняні квіти. Уже прокинулися, зачаровуючи своєю ніжністю й жагою до життя. Тому, виконуючи вправи, діти будуть знаходити ключове слово «щасливий» і отримувати за це квітку. Таким чином, наприкінці уроку наша скринька буде наповнена «щастям». Школярі із захопленням виконують такі вправи. Цей вид роботи, на мою думку, є цікавим для дітей – легкий, непримусовий, в ігровій формі.

І це тільки початок шляху до Нової української школи. Цікаво, що буде далі…

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
4345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку