28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Етап уроку з теми "Теорема Піфагора" для повторення базових знань (перед вивченням даної теми)

Про матеріал

На уроці для організації повторення необхідно сконструювати систему запитань для відновлення означень, формулювань, формул, правил, які вивчалися раніше і на які спиратимуться нові поняття і факти.

Перед розгляданням теореми Піфагора на першому уроці подані запитання будуть доречними на етапі "Повторення".

Перегляд файлу

Система запитань для повторення базових знань

під час вивчення теми «Теорема Піфагора»

 

  1. Який трикутник називається прямокутним?
  2. Які з поданих на рисунку трикутників є прямокутними?

  1. Як називаються сторони прямокутного трикутника?
  2. Закінчить речення: Сторона прямокутного трикутника, що лежить проти прямого кута, називається …
  3. Назвіть гіпотенузу та катети зображеного на рисунку трикутника АВС.

  1. У трикутнику АВС кут А прямий. Як називається  в цьому трикутнику  сторона АВ?
  2. Пригадайте середні пропорційні в прямокутному трикутнику.
  3. Виразіть залежність між катетом АС прямокутного трикутника, гіпотенузою та проекцією цього катета на гіпотенузу.

  1. Користуючись властивістю висоти прямокутного трикутника, опущеної на гіпотенузу, відновіть загублені записи.

а2 = … ∙ m

b2 = c ∙ …

h2 = n ∙ …

 

docx
Додано
2 травня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку