Етапи формування рухових дій

Про матеріал
Етапи формування рухових дій. Засоби і методи, які застосовуються .Використана література
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Етапи формування рухових дій. Підготувала вчитель ФК Пазич О. М. Південна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Харківської районної ради Харківської області

Номер слайду 2

Етапи формування рухових дій. Етап закріплення і вдосконалення. Етап поглибленого розучування. Етап початкового розучування

Номер слайду 3

Етап початкового розучування

Номер слайду 4

Засоби і методи, які застосовуються на першому етапі навчання. Словесний методвідомості про походження дії і ті зміни, які сталися в процесі вдосконалення її техніки, про прикладне значення, а також про найближчі і перспективні можливості її використання Пряма наочність. Досконале виконання. Практичні методирозчленування або виділення окремих ланок з наступним об’єднанням в єдине ціле. Типові помилки внесення в руховий акт додаткових, непотрібних рухів; відхилення рухів за напрямком і амплітудоюнепомірність м’язових зусиль і зайва напруженість багатьох м’язових груп; спотворення загального ритму дії. причини. Недостатня фізична підготовленістьнадмірне напруження мускулатури і обмеження амплітуди рухів Недостатній самоконтроль рухів. Дефекти у виконанні попередніх частин рухової діїВтома. Негативний перенос навичок. Несприятливі умови виконання рухових дій

Номер слайду 5

Етап поглибленого розучування

Номер слайду 6

Засоби і методи, які застосовуються на другому етапі навчанняцілісного вправляння з відбірковим відпрацюванням деталей технікисловесних методів. Методи сенсорного орієнтування, лідирування і супроводу рухів. Деталізована розповідь, евристична бесіда (з підведенням учнів до самостійних висновків), обміркування (розбір, звіти), аналіз і самоаналізїх використання дає змогу підвищувати вимоги до збереження заданих параметрів руху. Типові помилки. Розчленування діїУточнення техніки рухів Розбіжність між сформованими уявленнями про дію і індивідуальним руховим досвідом, що придбавля в процесі практичного виконання дії; порушення міри навантаження і спадкоємності ефекту занять, форсування збільше. Уточнення техніки рухів ння швидкості руху і міри силової напруги

Номер слайду 7

Етап закріплення і вдосконалення

Номер слайду 8

Засоби і методи, які застосовуються на третьому етапі навчанняметод стандартноповторного вправлянняметод повторно-варіативного вправлянняпопередження та усунення помилок, поліпшення результативності і якісних сторін навички, від яких у значній мірізалежить її надійність. Виконання у різних сполученнях з іншими вправами сприяє наданню руховій дії такої гнучкості, яка дозволяє виконувати її в різних варіантах .) і в різних умовах виконання Типові помилки надмірна, тривала концентрація уваги на контролі за деталями включенням вивченої вправи в ігрову і змагальну діяльність; усуненням зайвої опіки з боку вчителя; наданням учневі самостійності в практичному застосуванні дії тощо;вирішення

Номер слайду 9

Теорія і методика фізичного виховання: Навчальний посібник/Укл: В. А. Товт, О. А. Дуло, М. Ю. Щерба. – Ужгород: ПП"Графіка", 2010. – С.54-63. Теорія и методика фізичного виховання / Під ред. Т. Ю. Круцевич (В 2-х т.). К.: Олимпийская литература, 2008. – Т.1. - с. 162-174. Використана література:

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Додано
28 січня 2021
Переглядів
1872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку