Фізичні вправи і здоров’я

Про матеріал

Розробка містить ігри, казку,які розвивають бажання систематично займатися фізичними вправами.

Перегляд файлу

Урок №7

Тема: Фізичні вправи і здоров’я.

Мета: продовжувати формування знання про позитивний вплив фізичних
            вправ на організм людини, зміцнення її здоров’я. Розвивання бажання

            систематично займатися фізичними вправами. Виховувати любов до

            життя.

Обладнання: таблиця, зошити, іграшка мавпенятко, мікрофон.

План уроку

  1. Гра “Розшифруй”.
  2. Гра «Інтерв’ю”.
  3. Довідкове бюро.
  4. Гра “Рухи, які я люблю”.
  5. Гра “Заборонений рух”.
  6. Казка.
  7. Робота з таблицею.
  8. Робота з підручником с.18-22.
  9. Малювання предметів.

І. Організаційний момент.

         Психоформула

  Всі готові працювати!
             Бо веселі і завзяті.
             Хочу діток привітати,
             “Добрий день” побажати.

  • У нас в гостях на уроці мавпенятко.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Гра «Розшифруй»

Раунхцке жмилтптоя.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Гра  «Інтерв’ю”.

  • А навіщо нам це знати?
                                                Довідкове бюро

        Ученими доведено, що для хлопчиків і дівчаток шестирічного віку денною нормою є 11-15 тисяч рухів, а для семирічних – 14-18 тисяч.

 

IV. Актуалізація опорних знань.

Гра “Рухи, які я люблю”

  • Які види рухів ти виконуєш щодня?
    - -роблю ранкову гімнастику

- - виконую фізкультхвилинки в школі й удома

- -відвідую уроки фізкультури

- -займаюся у спортивній секції

- -граю на свіжому повітрі в рухливі ігри

- -ходжу в турпоходи.

 

  • Для чого людині треба виконувати фізичні вправи?

Щоб покращити фігуру.

Щоб стати сильним і витривалим.

Щоб отримати високий бал на уроці фізкультури.

Щоб менше хворіти.

 

Отже, Рух – це здоров’я.
          Французький лікар А. Труссо писав, що рух за своєю дією може замінити будь-які ліки, але всі ліки, які є у світі, не можуть замінити рух.

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

     - Тоді пограємо в гру “Заборонений рух”.

( Вчитель домовляється з учнями, що рух «підняті вгору руки» – заборонений.)
( Фанти: вислови, ситуація, корисні поради. )

        Пригоди їжачка Кольки Колючки і його вірного друга

                                                Косі Ушані

Уночі Косі Ушані наснився сон, начебто йде він лісом, а назу­стріч йому Вовчик.

  • Гей, косоокий, дай прикурити! - хрипливим голосом гово­рить Вовчик.
  • Я не курю. І тобі не раджу. Це шкідливо для здоров'я. Особливо дитячого,— з гідністю відповів Кося.
  • Що-о! Ти ще й патякаєш! Інфузорія!- визвіряється на нього Вовчик і клац-клац  - зубами над самим Косячим носом.
  • Ех!- розмахується Кося і тільки - бам! - Вовчику по зу­бах. Вовчик - шльоп! -  і ногами вкрився. Нокаут!.. Лежить, очі закрив, язика висолопив, ледь дихає. Потім одне око відкрив, скривився жалібно:
  •  Я більше не буду-у!..
    Підійшов до нього Кося і каже шляхетно так:
  • Уставай! Я тебе прощаю! Уставай!
  • Уставай! Уставай, синку, бо до школи спізнишся.

Прокинувся Кося - а то мама будить. Наснилося ! А вставати ж не хочеться! Ой, не хочеться!Я ще трі-ішечки! Ще трішки-трішки! Як же солодко спиться вранці! Та іще такий сон наснився. Ще б надивитися на переможеного Вовчика, порадіти хоча б уві сні його поразці, своїй перемозі, шляхетності своїй... Так ні ж...

Уставай, Косю! Вставай!

Ех! Нічого ви, мамо, не розумієте!..

Устав зайчик, поплівся напівсонний умиватися, зуби чистити,снідати, вдягатися, у школу збиратися. На ходу засинає. Нарешті мама портфель йому в руки - тик! -  у щоку -  чмок! Біжи, синку!

   Вибіг Ушаня з будинку і - через ліс прямо до школи... І тільки тут - ой! А фіззарядка?! Адже тільки вчора з Колькою Колючкою клялися вухами й голками робити її щодня обов' язково, незважаючи ні на що. І на тобі! -  у перший же день забув! Поставив Кося портфель під кущем і давай фізичні вправи робити -  лапами змахувати, до землі нахилятися, присідати...

Захопився, навіть самому весело стало. Навіть співати захотілося. Насправді непогана річ - ця фіззарядка! Останню вправу зробив, видихнув. О! Тепер і в школу можна.

(В. Нестайко.)

    -   Корисні поради ви знайдете у таблиці.
    -  Як потрібно виконувати фізичні вправи, ви дізнаєтесь зі статті підручника с. 18-19.

     -  Поясніть значення прислів'я.

Хто день починає з зарядки, у того справи в порядку.

  • Зараз розучимо комплекс  вправ у підручнику с. 20,21,22.

 

VI. Рефлексія.

  • Намалюй в зошиті два предмета, які ти використовуєш щодня, щоб рухатись. (Виставка робіт.)

VII. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

  • Найкраще рухались на уроці такі учні...

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку