Розробка містить ігри, казку,які розвивають бажання систематично займатися фізичними вправами.
Тема: Фізичні вправи і здоров’я.
Мета: продовжувати формування знання про позитивний вплив фізичних
вправ на організм людини, зміцнення її здоров’я. Розвивання бажання
систематично займатися фізичними вправами. Виховувати любов до
життя.
Обладнання: таблиця, зошити, іграшка мавпенятко, мікрофон.
План уроку
І. Організаційний момент.
Психоформула
Всі готові працювати!
Бо веселі і завзяті.
Хочу діток привітати,
“Добрий день” побажати.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Гра «Розшифруй»
Раунх – цке жмилтптоя.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Інтерв’ю”.
Ученими доведено, що для хлопчиків і дівчаток шестирічного віку денною нормою є 11-15 тисяч рухів, а для семирічних – 14-18 тисяч.
IV. Актуалізація опорних знань.
Гра “Рухи, які я люблю”
- - виконую фізкультхвилинки в школі й удома
- -відвідую уроки фізкультури
- -займаюся у спортивній секції
- -граю на свіжому повітрі в рухливі ігри
- -ходжу в турпоходи.
Щоб покращити фігуру.
Щоб стати сильним і витривалим.
Щоб отримати високий бал на уроці фізкультури.
Щоб менше хворіти.
Отже, Рух – це здоров’я.
Французький лікар А. Труссо писав, що рух за своєю дією може замінити будь-які ліки, але всі ліки, які є у світі, не можуть замінити рух.
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Тоді пограємо в гру “Заборонений рух”.
( Вчитель домовляється з учнями, що рух «підняті вгору руки» – заборонений.)
( Фанти: вислови, ситуація, корисні поради. )
Пригоди їжачка Кольки Колючки і його вірного друга
Косі Ушані
Уночі Косі Ушані наснився сон, начебто йде він лісом, а назустріч йому Вовчик.
Прокинувся Кося - а то мама будить. Наснилося ! А вставати ж не хочеться! Ой, не хочеться!Я ще трі-ішечки! Ще трішки-трішки! Як же солодко спиться вранці! Та іще такий сон наснився. Ще б надивитися на переможеного Вовчика, порадіти хоча б уві сні його поразці, своїй перемозі, шляхетності своїй... Так ні ж...
Уставай, Косю! Вставай!
Ех! Нічого ви, мамо, не розумієте!..
Устав зайчик, поплівся напівсонний умиватися, зуби чистити,снідати, вдягатися, у школу збиратися. На ходу засинає. Нарешті мама портфель йому в руки - тик! - у щоку - чмок! Біжи, синку!
Вибіг Ушаня з будинку і - через ліс прямо до школи... І тільки тут - ой! А фіззарядка?! Адже тільки вчора з Колькою Колючкою клялися вухами й голками робити її щодня обов' язково, незважаючи ні на що. І на тобі! - у перший же день забув! Поставив Кося портфель під кущем і давай фізичні вправи робити - лапами змахувати, до землі нахилятися, присідати...
Захопився, навіть самому весело стало. Навіть співати захотілося. Насправді непогана річ - ця фіззарядка! Останню вправу зробив, видихнув. О! Тепер і в школу можна.
(В. Нестайко.)
- Корисні поради ви знайдете у таблиці.
- Як потрібно виконувати фізичні вправи, ви дізнаєтесь зі статті підручника с. 18-19.
- Поясніть значення прислів'я.
Хто день починає з зарядки, у того справи в порядку.
VI. Рефлексія.
VII. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.