Урок з основ здоров'я "Загартовування"

Про матеріал

Розробка містить ігри, криптограму рубрику "Довідкове бюро",які розвивають бажання використовувати природно-кліматичні фактори для загартовування організму.

Перегляд файлу

Урок №8

Тема: Загартовування.

Мета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на організм.

           Виховування бажання зміцнювати своє здоров’я. Розвивати вміння

           використовувати природно-кліматичні фактори для загартовування

           організму.

Обладнання: іграшка їжак, зошити, підручники, мікрофон, таблиця , ключ

                          до криптограми, корисні поради.

План уроку

  1. Криптограма.
  2. Гра “Інтерв'ю”.
  3. Вірш “Вірні друзі”.
  4. Гра “Побудуй речення”.
  5.  Гра “Обери правильну відповідь”.
  6. Довідкове бюро.
  7. Гра “Як загартовує кожна пора року? ”
  8. Малюнок у зошитах “Вірний друг”.
  9. Фізкультхвилина “Метелик”.
  10. Робота в парах.
  11. Робота з таюлицею.

І. Організаційний момент.

                                           Психоформула

 Ви – веселі гімназисти
           Чемні, щирі, працьовиті.
           Буду всіх вітати,
          “Добрий день” бажати.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

    -   Розшифруйте криптограму і ви дізнаєтесь тему уроку.

 

               9  1 4  1 20 22 18  3  23  3  1  17  17  32

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

     -  Пограємось у гру  «Інтерв'ю».

     -  Що таке загартовування?

 

VІ. Актуалізація опорних знань.

  • Хто такі вірні друзі?

Вірш «Вірні друзі»

                                        учениці 4-В класу Кушмирук Віталіїї

Щоб здоровим завжди бути,
І усього досягнути,
Про здоров’я треба дбати,
Звички гарні в собі мати.
Вставати зранечку-раненько,
Умивайся ти гарненько,
І мерщій роби зарядку –
Усі вправи попорядку.
Бо ж чекають скрізь на тебе
Сонце, поле, ліс і небо;
Друзі вірнії твої –

Що дають життя Землі!

   -   Назвіть «вірних друзів», що допомагають берегти здоров'я.

VІ. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

Гра «Побудуй речення»

   міцне здоров'я    загартовуйся.


і не боятися  застуди –   Хочеш мати

  

     -  Записати в зошити.

Гра «Обери правильну відповідь»

     -  Що ти робиш для загартовування свого організму?

-- обтираюся вологим рушником;
-- у теплу пору року засмагаю;
-- влітку купаюся в річці;
--одягаюся відповідно до  погоди;
-- щодня приймаю холодний душ;  
-- гуляю на свіжому повітрі;
-- граю з друзями в рухливі ігри вдома;
-- люблю гратись у воді;
-- виходжу гуляти за будь-якої погоди;
-- сиджу у ванні до почервоніння.

Довідкове бюро
Починати загартовування доцільно навесні чи влітку. Ефективність загартування вища, якщо його проводити у комплексі з фізичними вправами.
 Якщо у процесі загартування відбулась перерва (особливо це стосується тривалої перерви), організм витрачає набуті властивості. Тому при відновленні загартування необхідно знову дотримуватись послідовності, поступовості.

       - Що таке поступовість, послідовність?
 

Вірні друзі

 

           сонце                  повітря                вода
     малюнок       малюнок            малюнок  в зошитах учнів

                 Гра “Як загортовує кожна пора року?”
- восени (прогулянки до лісу, екскурсії в парк)
- взимку (катання на санчатах, ковзанах, лижах)
- навесні (кататись на велосипеді, роликах)
- влітку (засмагати, купатися у водоймищах)

                  Фізкультхвилинка “Метелик”
Зранку метелик прокинувся, потягнувся.
Раз – росою умивався.
Два – граційно покрутився.
Три – нагнувся і присів.
На чотири – полетів.
П’ять – повернувся до справ.

Наш друг  “Сонце”
- через 1,5 – 2 години після їди;
- перебування на сонці до 11 год. влітку з покритою головою (світлі кольори).

Наш друг  “Повітря”
- сон при відкритій кватирці;
- прогулянки.

Наш друг “Вода”
- обтирання верхньої частини тулуба, змоченими у воді руками ( найкращий
час – ранок, після фізичної зарядки );
- через місяць можна переходити до обливань, холодні ванни для ніг.
- ходіння босоніж  по росі.
                                                                 

VІ. Рефлексія.

                                        ( Робота в парах) .
  -  Обговоріть і назвіть по дві ознаки здорової і загартованої людини.
  -  Користуючись таблицею, назвіть правила загартовування.

VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
  -  Ви – є справжні друзі свого організму. Давайте собі поаплодуємо.

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку