Розробка містить ігри, криптограму рубрику "Довідкове бюро",які розвивають бажання використовувати природно-кліматичні фактори для загартовування організму.
Тема: Загартовування.
Мета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на організм.
Виховування бажання зміцнювати своє здоров’я. Розвивати вміння
використовувати природно-кліматичні фактори для загартовування
організму.
Обладнання: іграшка їжак, зошити, підручники, мікрофон, таблиця , ключ
до криптограми, корисні поради.
План уроку
І. Організаційний момент.
Психоформула
Ви – веселі гімназисти
Чемні, щирі, працьовиті.
Буду всіх вітати,
“Добрий день” бажати.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Розшифруйте криптограму і ви дізнаєтесь тему уроку.
9 1 4 1 20 22 18 3 23 3 1 17 17 32
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Пограємось у гру «Інтерв'ю».
- Що таке загартовування?
VІ. Актуалізація опорних знань.
Вірш «Вірні друзі»
учениці 4-В класу Кушмирук Віталіїї
Щоб здоровим завжди бути,
І усього досягнути,
Про здоров’я треба дбати,
Звички гарні в собі мати.
Вставати зранечку-раненько,
Умивайся ти гарненько,
І мерщій роби зарядку –
Усі вправи попорядку.
Бо ж чекають скрізь на тебе
Сонце, поле, ліс і небо;
Друзі вірнії твої –
Що дають життя Землі!
- Назвіть «вірних друзів», що допомагають берегти здоров'я.
VІ. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
Гра «Побудуй речення»
міцне здоров'я загартовуйся.
і не боятися застуди – Хочеш мати
- Записати в зошити.
Гра «Обери правильну відповідь»
- Що ти робиш для загартовування свого організму?
-- обтираюся вологим рушником;
-- у теплу пору року засмагаю;
-- влітку купаюся в річці;
--одягаюся відповідно до погоди;
-- щодня приймаю холодний душ;
-- гуляю на свіжому повітрі;
-- граю з друзями в рухливі ігри вдома;
-- люблю гратись у воді;
-- виходжу гуляти за будь-якої погоди;
-- сиджу у ванні до почервоніння.
Довідкове бюро
Починати загартовування доцільно навесні чи влітку. Ефективність загартування вища, якщо його проводити у комплексі з фізичними вправами.
Якщо у процесі загартування відбулась перерва (особливо це стосується тривалої перерви), організм витрачає набуті властивості. Тому при відновленні загартування необхідно знову дотримуватись послідовності, поступовості.
- Що таке поступовість, послідовність?
Вірні друзі
сонце повітря вода
малюнок малюнок малюнок в зошитах учнів
Гра “Як загортовує кожна пора року?”
- восени (прогулянки до лісу, екскурсії в парк)
- взимку (катання на санчатах, ковзанах, лижах)
- навесні (кататись на велосипеді, роликах)
- влітку (засмагати, купатися у водоймищах)
Фізкультхвилинка “Метелик”
Зранку метелик прокинувся, потягнувся.
Раз – росою умивався.
Два – граційно покрутився.
Три – нагнувся і присів.
На чотири – полетів.
П’ять – повернувся до справ.
Наш друг “Сонце”
- через 1,5 – 2 години після їди;
- перебування на сонці до 11 год. влітку з покритою головою (світлі кольори).
Наш друг “Повітря”
- сон при відкритій кватирці;
- прогулянки.
Наш друг “Вода”
- обтирання верхньої частини тулуба, змоченими у воді руками ( найкращий
час – ранок, після фізичної зарядки );
- через місяць можна переходити до обливань, холодні ванни для ніг.
- ходіння босоніж по росі.
VІ. Рефлексія.
( Робота в парах) .
- Обговоріть і назвіть по дві ознаки здорової і загартованої людини.
- Користуючись таблицею, назвіть правила загартовування.
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
- Ви – є справжні друзі свого організму. Давайте собі поаплодуємо.