Фізичний квест. Позакласний захід

Про матеріал
Урок-гра. Можна використати, як гру під час проведення тижня " Фізики", для зацікавлення учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

Фізичний квест

[Введите подзаголовок документа]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач: Медвідь Марина Михайлівна

 

 

 

 

 

 

 

 


ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАУРОЧНОГО  ЗАНЯТТЯ «ФІЗИЧНИЙ

КВЕСТ»

Тема: «Фізичний квест»

Мета:

- методична: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей учнів;

закріплення у учнів знань з пройдених тем та застосування цих знань у

нестандартних ситуаціях; підтримувати цікавість учнів до дисципліни

«фізика та астроноії »;

- розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість та уяву; розширювати загальний

кругозір, комунікабельність, креативне мислення;

- виховна: виховувати почуття поваги до іншої людини, її вибіру й думки;

виховувати дух змагання.

Тип заняття: позаурочне заняття у вигляді квеста

Хід заняття

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація
  3. Практична частина 
  4. Підведення підсумків
  5. Заключне слово

Зміст позаурочного заняття

 

  1. Організаційна частина:

 Привітання

2.Мотивація

 Квест (англ. quest), або пригодницька гра, ключову роль у ігровому процесі грають розв`язання головоломок та задач, які потребують від ігрока розумових зусиль. Квести активно використовуються у навчальних закладах, для того, або підвищити мотивацію учнів працювати у команді, активно взаємодіяти один з одним у розв`язані поставлених завдань. Головна мета квесту – об`єднати учнів, аби разом вони змогли відшукати розв`язання будь-якої задачи. Прийти до кінцевої мети можна, тільки виконавши ряд завдань, рівень складності яких розрізняється. Сьогодні ми з вами пройдемо такий квест. Він зажадає уваги, розумових зусиль і злагодженої роботи в команді.

  1. Практична частина 

1.Три підказки (1 25 балів, 2 15 балів, 3 5 балів)

Завдання для 1 команди

  1. Ця «штучка» дуже маленька. Вона може літати з надзвичайно великою швидкістю, а може і не літати, а просто коливатися або рухатися, увесь час змінюючи напрям руху. (25 балів)
  2. Вона міститься в різних речовинах і в різних речовинах вона різна. (15 балів)
  3. Вона складається з атомів. (5 балів)

Відповідь: молекула

Завдання для 2 команди

  1. Він може бути дуже маленьким, тоді не страшно, а от якщо він великий, то людині потрібно бути обережній. Він не може існувати окремо від речовини чи тіла. Його можна легко одержати самому ( провівши невеликий дослід). (25 балів)
  2. Від нього залежить взаємодія тіл, вони можуть рухатись назустріч один одному, а можуть рухатись в різні боки. (15 балів)
  3. Його можна виявити з допомогою електроскопа (5 балів)

Відповідь: заряд

  1. Пазл ( Скласти пазл, відгадати який прилад, визначити ціну поділки приладу) 25 балів

Завдання для 1 команди

Відповідь: барометр-анероід. Ціна поділки 1.

Завдання для 2 команди

Відповідь: гігрометр, ціна поділки 1.

  1. "Логічна" - командам пропонується скласти слово, застосувавши логічне мислення. За кожне правильне слово - 1 бал. Час виконання - 5 хвилин.
    1. Лис +а (сила)
    2. Кисть –ь (тиск)
    3. Вата -а(Ват)
    4. Бампер –б(Амер)
    5. Колос –с (коло)
    6. Ряд +0 (ядро)
    7. Алмаз +п(плазма)
    8. Табор  +а(робота)
    9. Ром –р(Ом)
    10. Блок + а(колба)
  1. Обганялки (5 балів за 1 правильну відповідь). Відповідає та команда, яка перша підніме сигнальну картку.

Питання:

  1. Це те, що дозволяє опинитися спочатку в одному місці, а потім в іншому, без нього не було б життя. Він буває різним, прямолінійним і по колу.(Рух)
  2. Це явище відбувається, якщо ми кладемо цукор в чай і він стає солодким.(Дифузія)
  3. Це є у всіх тіл на планеті Земля, і у всіх тіл вона різна: у одних велика, в інших – менша.(Маса)
  4. Його ми не бачимо, але він гріє. Його немає в людині, але він є в деяких тваринах і рослинах.(Електричний струм)
  5. Відрізок непростий, трішки хитруватий, але без нього немає значення ні сила, ні прискорення.(Векор)

5.Кросворд (25 балів)

 Розв’яжи кросворд «СОНЯЧНА СИСТЕМА»

Напиши відповіді по вертикалі

 

1. Прилад астрономів.

2. Кулясте розпечене тіло, що випромінює світло.

3. Залишки небесних тіл, що впали на поверхню планет, супутників.

4. Холодне кулясте небесне тіло.

5. Явище повного згорання в атмосфері невеликих тіл.

6. Мала планета.

 

Яке слово утворилося по горизонталі?????

 

 

Кроссворд №8

Відповіді: 1. Телескоп. 2. Зоря. 3. Метеорити. 4. Планета. 5. Метеор.

                    6. Астероїд.

Слово по горизонталі – комета.

Розв’яжи кросворд «ВСЕСВІТ ТА ЙОГО БУДОВА»

Напиши відповіді по вертикалі так, щоб у виділеній строчці

вийшло слово

 

1. Мале небесне тіло, яке при наближенні до Сонця утворює пишний

    хвіст.

2. Шлях руху небесних тіл.

3. Друга назва космосу.

4. Явище повного згорання в атмосфері невеликих небесних тіл.

5. Найближча до нас зоря.

6. Наука, яка вивчає Всесвіт.

 

 

Кроссворд №9

Відповіді:  1. Комета. 2. Орбіта. 3. Всесвіт. 4. Метеор. 5. Сонце.

                     6. Астрономія.

Слово по горизонталі – космос.

4.Підведення підсумків

5.Заключне слово

Сьогодні фізика має надзвичайно високий авторитет серед інших наук, який здебільшого зумовлений науково-технічним та інформаційно-комунікаційним розвитком людства.

Щоб дати відповідь на запитання – що дала фізика людству, достатньо подивитися навколо. Завдяки відкриттям у галузі електрики люди користуються освітленням, життя стало легшим і комфортнішим, послуговуючись численними електроприладами.

Дослідження фізиками електричних розрядів привело до відкриття радіозв’язку, винайдення мобільних телефонів, розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

Саме завдяки фізичним дослідженням в усьому світі користуються Інтернетом та іншими мережевими технологіями.

Погляньте на все те, що Вас оточує – виробництво всіх навколишніх предметів було б неможливим без досягнень у сфері фізики. І саме фізика у сьогоденні вказує на рівень розвитку людства загалом.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Позакласні заходи
Додано
26 січня 2022
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку