«Малята-здоров’ята»
Фiзкультурна розвага з використанням оздоровчих технологій
Iнструктор з фізкультури: Увага! Увага! Говорить і показує спортивна зала дитячого садка № 9 «Пролісок». Я рада вітати вас на розважальній передачі «Малята-здоров’ята». Зустрічайте малят-здоров’ят старшої групи «Світлячок».
Діти під марш заходять у спортивний зал, в правій руці у них - м’яч. Йдуть по периметру залу.
Вони щохвилини дбають про своє здоров’я. Зараз вони масажують долоні (діти йдуть на носках, руки з м’ячем вперед, масаж долонь) . Тепер роблять масаж грудної клітки, щоб легко дихалось (ходьба звичайна, масаж м’ячем грудей). Діти прагнуть мати струнку поставу, тому вони масажують спини один одному (діти йдуть в колоні, ліва рука на плечі у товариша, правою рукою виконують масаж спини м’ячем).
Дозвольте вас познайомити.
Гра-вправа «Коловорот» (Діти йдуть в колоні кроком, в-ль називає ім’я дитини, щостоїть в кінці колони, вона перебігає і стає попереду і т. д.). Діти шикуються в шеренгу.
Iнструктор з фізкультури: Розпочнемо нашу зустріч з «Гірлянди настрою». Ми всі – лампочки. Помограйте, будь ласка, я перевірю чи всі вони працюють... Щойно я назву цифру «три» - піде електричний струм, вхопіться руками і наші гірлянди засяють різними вогниками (діти з’єднують руки, моргають, посміхаються). Бачу настрій у вас чудовий і щоб його підтримати запрошую вас на гру «Шторм» (діти діляться на дві команди і перекидають повітряні кульки до певного сигналу через волейбольну сітку, нижній край якої торкається підлоги).
Щоб заспокоїтьсь і відновити своє дихання виконаємо вправу хатха-йога «Слухання тиші».
- Що це за предмет з’явився тут ? Діти, це ви його принесли ?...Ні? А можливо це ви, гості? ...Дивно. Підійду ближче подивлюся. Зовні схоже на старовинну лампу. А скільки пилу на ній ( ведуча витирає пил, під спецефекти з’являється Джин і танцює).
Джин: Я із лампи Джин товстенький,
Щедрий, лагідний, маленький.
Із чарівним заклинанням
Ваші збудуться бажання.
Слухаюсь і підкоряюсь!
О світ очей , маленькі діти!
(Джин чхає кілька разів, обіймає себе за плечі, трясеться)
Джин: О горе, мені, горе! Напевно я захворів на грип! Що це за країна така похмура і холодна ?
Діти: Україна!
В-ль: шановний Джине, зараз у нас осінь і така погода характерна для цієї пори року. А щоб ти не захворів, ми подаруємо тобі намисто з часнику.
Джин: О, прекрасна чужоземко, дякую тобі! (нюхає намисто) Де я тільки не бував та такої осені ще не стрічав. А яка ваша осінь?
Рухлива гра «Осінні розваги»
Джин: А ваші дітки не хворіють при такій погоді?
Iнструктор з фізкультури: ні, адже це малята - здоров’ята і вони роблять все для того, щоб бути здоровими. Джине, а давай ми у них зараз запитаємо: «Діти, що ви робите для того, щоб бути здоровими ?»
Діти по черзі відповідають (Метод мікрофона)
Всі разом: «Ми хочемо і будемо здоровими! ( метод позитивного мислення)
Джин: Я тут для того, щоб збувалися ваші бажання.
Чи бажають мої маленькі господарі рухатися ?
Діти: Так!
Джин: Слухаюсь і підкоряюсь.
Чікурі-маурі, карут, баламут,
Тапки – скороходи хай з’являться тут!
Естафета «Тапки – скороходи»
(ходьба та стрибки в тапках з масажними устілками)
У Джина дзвонить телефон, на зв’язку Шахеризада.
Шахеризада: Я, володарка казок, звана Шахеризада.
Джине, мені потрібна твоя допомога.
Злий чаклун Абрахам поселився неподалік мого палацу і вносить смуток, забирає все добре із людських душ.
Джин: О, найкраща, наймудріша з жінок, я подумаю, як тобі допомогти.
Малята – здоров’ята, допоможіть, «намистинки добра» в кукурудзі знайдіть. Як тільки всі намистинки знайдуться, чари злого Абрахама зникнуть.
Естафета «Знайди намистинки»
(Біг «змійкою» до посудини з кукурудзою, де заховані намистинки; відшукати намистинку і бігом повернутися назад).
Джин: Дякую вам, діти. Ваші серця повні добра повернули радість людям Сходу. За це прийміть в дарунок «Східний танок» (виступ дівчинки, яка відвідує акробатичний гурток)
Джин: Час прощатися з вами, о світ очей моїх, малята – здоров’ята. Мене чекає Шахеризада з намистом добра. Прийміть від мене ці східні ласощі. Нехай ваше життя буде таким же солодким, як наш ізюм (дає піалу з ізюмом)
Будьте здорові! До побачення! (Виходить з залу)
Iнструктор з фізкультури: Діти, вам сподобався танок? Щоб так танцювати потрібно мати гарну поставу. Давайте ми з вами повправляємось, поносимо на голові «шапочки з каштанів», заодно і потанцюємо.
Гра «Втримай шапочку з каштанів на голові»
(діти рухаються під музику, тримаючи на голові сіточку з каштанами масою 500 г)
Iнструктор з фізкультури: Молодці, малята, а зараз я запрошую вас на сеанс кольоротерапії
(діти лягають на спинки, в руках тримають голубі стрічки, які звисають, дивляться на них, рухають ними під спокійну музику)
Iнструктор з фізкультури: Щоб бути здоровими , потрібно бути впевненими у собі.
«Марш самооцінки»
Діти виходять з залу.
1