Фізкультурне заняття "Подорож до лісу"

Про матеріал
Заняття з фізичного розвитку дітей раннього віку. Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
Перегляд файлу

Особистість дитини (фізкультурне заняття)

«Подорож до лісу»

Розробив вихователь: Харіна О.А.

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

Матеріал: шишки, кошик, сніжинки, іграшка – білка.

Хід

Вихователь:  Малята, яка я рада вас бачити! Погляньте, як зима прикрасила ліс. Усе навкруги біле, так і хочеться погуляти по лісі, ходімо! Подихаємо свіжим повітрям. (Ходьба один за одним)

Вихователь: А що це за горбочки? Пройдемось між ними? (діти обходять предмети.)

Вихователь: Погляньте, а тут хтось залишив свої сліди, підемо ними? Але ступати потрібно обов’язково на сліди. Вони привели нас на галявину, що тут у нас?(шишки) Як їх тут багато, пограємось із ними?

Комплекс розвиваючих вправ із шишками

1.«Пограємо з шишками»

Шишки назбирали, а тепер пограємо.

В.п. – о.с., руки зігнуті у ліктях.

1 – поворот праворуч, руки випрямити.

2 – в.п. (теж саме ліворуч) ( по 2р у кожен бік)

2. «Ховаємо шишки»

Трошки ми пограли та шишки заховали

В.п. – о.с. руки заховані за спиною.

1 – руки витягнути вперед, показати шишки.

2 – в.п (вправу повторюють 4 рази)

 3. «Присідання»

В.п. – ноги на ширині ступні, руки зігнуті в ліктях перед грудьми

1– присісти опустити руки з шишками

2 – встати, піднести шишки до грудей. (4-5р)

4. «Стрибки»

Шишки усі маємо, весело стрибаємо.

В.п. – ноги разом руки зігнуті в ліктях перед грудьми.

1 – підстрибнули,     

2 – в.п. (8-10 р)

Вихователь: Малята, я чую хтось сумує, зітхає? Це білочка, вона втомилася збирати шишки, давайте ми з вами допоможемо? Віддамо усі шишки. (Діти складають шишки до кошика)

Вихователь: Молодці, ви допомогли білочці зібрати шишки, а зараз нам час вирушати у подорож, подивіться навкруги скільки снігу, не пройти, можна тільки проповзти (діти повзуть), а попереду сніговий тунель (підлізання під дугу).

Вихователь: Ось і сніг йти розпочався. Діти будемо з вами  ловити сніжинки? (сніжинки підвішена на витягнуту руку дітей, діти підстрибують, намагаються дострибнути та вловити сніжинки).)

Вихователь:  Молодці, а зараз нам з вами час погратися.

Рухлива гра «Наздожену»

Діти ходять по групі

Вихователь каже: «Тікайте, тікайте, наздожену»

(Діти бігають в розтіч, не наштовхуючись один на одного. Вихователь повинен не дуже швидко бігти. Коли малюки зайняли місце, їх варто похвалити, відзначити, як добре вони бігають.) (гра повторюється 3 рази)

Вихователь: Награлися ми з вами,  вже час повертатися до дитячого садка, покрокували за мною. (Діти виходять із групи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

«Подорож до лісу»

Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.

 

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку