Особистість дитини (фізкультурне заняття)
«Подорож до лісу»
Розробив вихователь: Харіна О.А.
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
Матеріал: шишки, кошик, сніжинки, іграшка – білка.
Хід
Вихователь: Малята, яка я рада вас бачити! Погляньте, як зима прикрасила ліс. Усе навкруги біле, так і хочеться погуляти по лісі, ходімо! Подихаємо свіжим повітрям. (Ходьба один за одним)
Вихователь: А що це за горбочки? Пройдемось між ними? (діти обходять предмети.)
Вихователь: Погляньте, а тут хтось залишив свої сліди, підемо ними? Але ступати потрібно обов’язково на сліди. Вони привели нас на галявину, що тут у нас?(шишки) Як їх тут багато, пограємось із ними?
Комплекс розвиваючих вправ із шишками
1.«Пограємо з шишками»
Шишки назбирали, а тепер пограємо.
В.п. – о.с., руки зігнуті у ліктях.
1 – поворот праворуч, руки випрямити.
2 – в.п. (теж саме ліворуч) ( по 2р у кожен бік)
2. «Ховаємо шишки»
Трошки ми пограли та шишки заховали
В.п. – о.с. руки заховані за спиною.
1 – руки витягнути вперед, показати шишки.
2 – в.п (вправу повторюють 4 рази)
3. «Присідання»
В.п. – ноги на ширині ступні, руки зігнуті в ліктях перед грудьми
1– присісти опустити руки з шишками
2 – встати, піднести шишки до грудей. (4-5р)
4. «Стрибки»
Шишки усі маємо, весело стрибаємо.
В.п. – ноги разом руки зігнуті в ліктях перед грудьми.
1 – підстрибнули,
2 – в.п. (8-10 р)
Вихователь: Малята, я чую хтось сумує, зітхає? Це білочка, вона втомилася збирати шишки, давайте ми з вами допоможемо? Віддамо усі шишки. (Діти складають шишки до кошика)
Вихователь: Молодці, ви допомогли білочці зібрати шишки, а зараз нам час вирушати у подорож, подивіться навкруги скільки снігу, не пройти, можна тільки проповзти (діти повзуть), а попереду сніговий тунель (підлізання під дугу).
Вихователь: Ось і сніг йти розпочався. Діти будемо з вами ловити сніжинки? (сніжинки підвішена на витягнуту руку дітей, діти підстрибують, намагаються дострибнути та вловити сніжинки).)
Вихователь: Молодці, а зараз нам з вами час погратися.
Рухлива гра «Наздожену»
Діти ходять по групі
Вихователь каже: «Тікайте, тікайте, наздожену»
(Діти бігають в розтіч, не наштовхуючись один на одного. Вихователь повинен не дуже швидко бігти. Коли малюки зайняли місце, їх варто похвалити, відзначити, як добре вони бігають.) (гра повторюється 3 рази)
Вихователь: Награлися ми з вами, вже час повертатися до дитячого садка, покрокували за мною. (Діти виходять із групи)
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.
«Подорож до лісу»
Мета: Вправляти в повзанні і підлізанні під дугу, підстрибуванні. Продовжувати вчити бігати не наштовхуючись один на одного у грі «Наздожену». Удосконалювати в ходьбі обходячи предмети, переходити від ходьби до бігу. Розвивати рухову активність дітей. Сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю дітей. Виховувати дружні стосунки, активність та самостійність.