План – конспект уроку з фізичної культури з елементами інтеграції з предметом українська мова для учнів 5 класу. На цьому уроці виховуємо правильне ставлення до свого здоров'я, підвищуємо функціональні можливості учнів, активізуємо пізнавальний інтерес до уроків фізичної культури.
План – конспект
уроку з фізичної культури для учнів 5 класу
Тема уроку: Елементи ігрової діяльності на уроці футболу
Місце проведення: спортивний майданчик
Інвентар: футбольні м’ячі, інвентар для рухливих естафет, магнітофон,
Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоров’я, підвищення функціональних можливостей учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Завдання уроку:
Тип уроку: повторення та закріплення.
Вчитель: Калкатін В.М.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина. 12 хв. |
|||
І. |
1.Організований вихід на спортивний майданчик Шикування в одну шеренгу Мотиваційна настанова на урок: Учитель: – Ви за партами сиділи??? Діти: «Так»!!! Учитель: Спини й плечі заболіли??? Діти - «Так»!!! Учитель: – Заболіла голова, й відпочити їй пора??? Діти - «Так»!!! Учитель: – Зараз будемо ми гратись, фізкультурою займатись!!! Діти - «Ура»!!! Учитель: – Але, щоб урок нам розпочати Рапорт, ви повинні здати, тож, черговий не барись Полічи всіх та не збийсь. Повідомлення завдань уроку Дізнаєтесь тему уроку, розгадавши ребус: ,,, ,, М=Б
Футбол Правила техніки безпеки
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
|
30сек. 30сек. 1хв.
20сек.
|
Організувати учнів до уроку.
Техніка безпеки на уроках футболу Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС. |
|
2.Стройові вправи:
|
2хв.
1р. 1р. 2р.
1р. 1р. |
Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ. Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.
Розрахунок «по 3». 2 номери – на місці; 1 номери – крок правою назад, лівою в сторону до ряду за 2 номером, приставити ногу; 3 номери – крок лівою вперед, правою в сторону до ряду перед 2 номером, приставити ногу. Виконується у зворотному порядку Дотримуватись рівняння та дистанції в строю |
І.
І.
І.
І.
І. |
2. Різновиди ходьби: - звичайним кроком; - на носках, м’яч угору; - на п’ятах, м’яч за голову; - високим кроком, м’яч вперед; 3. Загальнорозвивальні вправи у русі: 1. В.п. - м’яч перед грудьми. 1 - м’яч вперед; 2 – В.п. 3 – 4 – теж саме. 2. В.п. - м’яч вгору. 1 – 4 - пружинні рухи руками назад. 3. В.п. - м’яч вперед. 1 - поворот тулуба в сторону крокуючої ноги; 2 – теж в іншу сторону; 3-4 - теж саме. 4. В.п. – м’яч вгору. 1 – нахил тулуба вліво; 2 – теж вправо. 3-4 - повторити 5. В.п. - м’яч угору. Ходьба у напівприсіду. 6. В.п. - м’яч за головою. Ходьба в присіді. Ходьба, м’яч внизу. 4. Стрибки: - на двох, м’яч перед грудьми; - зі зміною положення ніг, м’яч: 1 – вперед; 2 – до грудей; - «галоп» правим боком, м’яч перед грудьми; - теж лівим боком. 5. Біг: - звичайний, м’яч перед грудьми; - приставним кроком правим (лівим)боком з веденням м’яча; По діагоналі: - з високим підніманням стегна, м’яч вперед; - з закиданням гомілки, м’яч вперед; - з винесенням прямих ніг вперед, м’яч вгору. Ходьба. Вправи на відновлення дихання. Перешикування в колону по чотири поворотом у русі. 6. Комплекс музично – ритмічних вправ з футбольними м’ячами. Вимірювання ЧСС за 10 сек. 7. Перевірка домашнього завдання Гра «Забий гол» ( кожен учень вибирає м’яч- малюнок із теоретичним запитання із теми «Футбол» і по черзі закидає його у ворота. Якщо учень відповів вірно, то забив гол) |
2 хв. 15 сек. 15 сек. 15 сек. 15 сек.
4р.
4р.
4р.
4р.
10 ек.
10сек
1 хв. 10сек. 10 сек.
10 сек. 10 сек. 2 хв. 30сек. 30 сек.
20 сек. 20 сек. 20 сек. 10 сек.
4 хв.
|
Виконання рухів під музичний супровід По ходу руху учні беруть м’ячі Стежити за поставою учнів. Руки прямі Лікті в сторони, коліна не згинати Руки прямі. Торкатися колінами м’яча
Дотримуватись рівняння та дистанції під час руху
Руки не згинати та відводити назад максимально
Дотримуватись дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги
Тримати руки прямими. Нахили виконувати в сторону крокуючої ноги з максимальною амплітудою
Спину тримати прямо. Додержуватися дистанції. Йти на носках.
Дотримуватися дистанції. Слідкувати за поставою
Відштовхуватися як найвище. Ноги тримати разом Слідкувати за правильним диханням
Дотримуватись необхідного інтервалу
Виконувати в спокійному темпі, на носках, не зрізуючи кутів залу Дотримуватися стійки баскетболіста
Колінами торкатися м’яча Руки прямі, дотримуватись дистанції Ноги не згинати Дихання повільне, дотримуватись дистанції та рівняння За розміткою майданчика
Стежити за виконанням вчителя, слухати музику. Додаток №1 Зробити аналіз |
Основна частина. 28 хв. |
|||
ІІ. |
1.Перешикування з колони по чотири в колону по два розділенням та злиттям |
1 хв.
|
Від центру дві праві колони перешикуються в колону по одному пересуваючись направо, дві ліві – відповідно наліво. При зустрічі на протилежній стороні зали колони перешикуються в колону по два й розташовуються на розмітках Поворотом направо, наліво відділення стають обличчям один до одного |
ІІ. |
2. Виконання елементів футболу. 1. Повторення виконання стійки футболіста.
2. Закріплення техніки ведення м’яча:
|
10сек.
10 хв. 30 сек.
30 сек.
1 хв.
2 хв.
5 хв.
|
Ноги зігнуті в колінах. Одна нога видвинута на півкроки вперед – вбік, тулуб трохи нахилен вперед. Дивитися прямо перед собою.
Коли ведеш м’яч,
|
ІІ. |
3.Перешикування для роботи в групах |
30 сек. |
|
ІІ. |
4.Робота в групі 1. Відпрацювання передачі м’яча в парі Учні стоять по парах з футбольними м’ячам. За командою «Руш!», кожна пара виконує передачі футбольного м’яча один одному по 5 разів. |
5 хв. |
Естафета на закріплення навчального матеріалу – ведення м’яча
|
|
Робота в групі 2. Відпрацювання ударів м’яча по воротах. Група обирає собі воротаря, інші відпрацьовують удари по мячу по воротах. Потім міняють воротаря, щоб і він відпрацював удари по мячу по воротах. Кожен учасник виконує по 3 удари. |
5 хв. |
Перед початком наступних естафет, учні відгадують загадки, в яких відповіді є назвою естафет
Дотримуватись правил техніки безпеки |
|
Робота в групі 5. Мовно- спортивні завдання. Вправа « Асоціативний кущ» до слів, які група витягне із конверта («Футбол», «Спорт», « М’яч») З 2 словами скласти речення та записати його. |
5 хв.
|
|
ІІ. |
|
30с
|
|
Заключна частина. 5 хв. |
|||
ІІІ. |
1. Шикування в шеренгу. 2. Вправи на відновлення дихання. 3. Вимірювання ЧСС за 10 сек. 4. Підбиття підсумків уроку. 6. Вправа «Сенкан» до слова «Футбол» 5. Домашнє завдання: - відпрацьовувати набивання м’яча правою та лівою ногою на місці та в русі; 7. Організований вихід зі спортивного майданчика. |
30 сек. 1 коло
20 сек. 30 сек. 1 хв.
30 сек. |
Зробити аналіз Відзначити кращих учнів.
|