Game: Letters and sounds A E I O U [æ] [e] [i] [əυ] [Ʌ]
Номер слайду 3
1 Поділіть учнів на 2 команди.2 Викликайте учнів по одному до дошки. Попросіть їх обрати картку з буквою з набору букв, назвати її та прикріпити картку на дошці. 3 Викликайте учнів по одному до дошки. Попросіть їх обрати картку звуку з набору звуків, назвати його та прикріпити його під відповідною буквою. 4 Перемагає команда, яка зробила менше помилок.
Номер слайду 4
Game: Air sounds, board letters[ƞ] [i:] [oɪ]ng ee oy
Номер слайду 5
1 Учні діляться на команди. 2 Учитель малює у повітрі звук або сполучення звуків. Команди на папері пишуть букви або буквосполучення до того, що вони побачили і потім повинні будуть назвати їх.3 Перемагає команда, яка зробила правильно завдання з більшою кількістю правильних відповідей.
1 Учитель ділить клас на 2 команди та пише звуки на дошці.2 Учитель дає кожній команді коробки з картками слів.3 Учні повинні дістати картки з коробки та розмістити їх біля відповідного звуку на дошці.4 Перемагає команда, яка першою впоралася із завданням і виконала його правильно.
Номер слайду 8
Game: Letter’s height b d f h k l t g j p q y
Номер слайду 9
1 Учитель ділить клас на 2 команди. 2 Учитель називає кожній команді звук, який є на дошці.3 Учні повинні повторити букву та потягнутися руками вгору, якщо буква пишеться з високим елементом вгору.4 Учні повинні повторити букву та потягнутися руками вниз до підлоги, якщо буква пишеться з низьким елементом вниз.5 Перемагає команда, яка виконала всі завдання правильно.
Номер слайду 10
Game: From the last to the first[ipæh] happy[zi:lp] please[lɜ:g] girl
Номер слайду 11
1 Учні діляться на пари або групи.2 Учитель називає слова , які вивчили раніше, називаючи його від останнього звуку та завершуючи першим звуком. 3 Учні повинні назвати або написати слово, яке почули, але від першого звуку до останнього.
Номер слайду 12
Game: Sound noughts and crossesamfishpou
Номер слайду 13
1 Учні діляться на 2 команди. Одна команда називається Noughts та буде називати і писати звуки на ґратці одним кольором, інша команда називається Crosses та буде писати іншим кольором.2 Один учень вимовляє звук, наприклад, [і:] та пише його у будь-якому місці на ґратці, одночасно називаючи слово з цим звуком. 3 Команда, яка першою розмістила три звуки в горизонтальному, вертикальному чи діагональному ряду та назвала слова з цими звуками виграє.
1 Учні діляться на 2 команди.2 Учитель на дошці пише всі букви алфавіту з цифрою по порядку.3 Учитель дає командам картки з зашифрованими словами.4 Команди повинні «розшифрувати» за певний час якомога більше слів.
Номер слайду 16
Game: Funny racet
Номер слайду 17
1 Учні діляться на 2 або 3 команди.2 Учитель чітко промовляє звук чи слово пошепки для кожної команди.3 Учні передають пошепки почутий звук або слово, щоб воно дійшло до останнього гравця, який з закритими очима повинен написати їх на дошці. 4 Перемагає та команда, чий гравець правильно написав звук або слово, яке передали йому.
1 Учні діляться на 2 команди.2 Одна команда стає у внутрішнє коло. Інша команда стає у зовнішнє коло.3 Рухаючись по колу, учні внутрішнього кола по черзі називають будь-який звук, учні зовнішнього кола повинні назвати слово з таким звуком.4 Потім команди міняються місцями.5 Перемагає та команда, яка правильно назвала більше слів.
Номер слайду 20
Game: Sound dicev
Номер слайду 21
1 Учитель малює на дошці сторони кубика з цифрою від 1 до 6, а поряд звуки.2 Учні діляться на 2 або 3 команди по 3 або 6 учасників.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та називають слова зі звуком обраної цифри кубика.4 Перемагає та команда, яка більше назвала слів з необхідним звуком.