Форми контролю мовленнєвих навичок ,буклет

Про матеріал
Одним з найбільш важливих та складних для реалізації моментів в організації педагогічної діяльності є об’єктивне оцінювання досягнень студентів з іноземної мови. Саме спектр сучасних методів і форм контролю, якими володіє викладач, є показником його професійної майстерності та якості засвоєння і володіння студентами чотирма мовленнєвими навичками.
Перегляд файлу

ЩобстатисправжньоюмедсестроюабосучаснимфельдшеромвступникамтаабсольвентамнеобійтисьбезіноземноїмовиСучаснийстанрозвиткусуспільствазростанняконкуренціїнаринкупраціставлятьвисоківимогидовипускниківвищихнавчальнихзакладівСучаснімоделінавчальновиховногопроцесумаютьбутиспрямованінагуманізаціютаактиваціюнавчальнопізнавальноїдіяльностістудентівнаоволодіннянеобхіднимкомплексомзнаньуміньінавичокзіноземноїмовитаіндивідуальнодиференційованийпідхіддонавчанняіноземніймовітавідповіднооцінюваннянавчальнихдосягненьстудентів

ОднимізшляхівпідвищенняякостіосвітиєпідвищенняефективностіконтролюзнаньстудентівзіноземноїмовиЗдійсненняконтролювнавчальномупроцесімаєнаметівиявитиякістьзасвоєннязнаньвимірятиїївеличинутаприсвоїтиадекватнуоцінку

ВивченнякурсуіноземноїмовипередбачаєзасвоєннястудентамипевногообсягутеоретичнихзнаньформуванняпрофесійнихнавичоктавміньВідповіднодоцієїметиприздійсненніпоточногоаботематичногоконтролюявключаютриаспектиконтрольтеоретичнихзнаньпрактичнихнавичоктапрофесійнихуміньРівніїхзасвоєннязвичайнорізніЗвідсиіметодиконтролюбудутьрізними

 

 

Видиіформиконтролюзіноземноїмови

Поточнийпроводитьсянасемінарськихпрактичнихзаняттяхпіслязакінченнявиробничоїтапереддипломноїпрактикзметоюперевіркипідготовленостістудентадовиконанняконкретноїроботи

ПідсумковийздійснюєтьсянапевномуосвітньомурівнінавчанняабоокремихйогозакінченихетапахВІнвключаєсеместровийдиференційованийзаліксеместровийекзаментадержавнуатестацію

ФормиіспособиконтролюзнаньУснеписьмовекомбінованеекспресопитуваннядиктантконтрольнапрактичналабораторнароботаіндивідуальнезавданняСкладанняситуаційнихзадачілюстраційнихкросвордівоформленняальбомівпроведеннясемінаріввікторинтематичнихвечорівконференційконкурсівзвітизаліки

ТестиТестовийконтрольОднимзголовнихзасобівдіагностикирівняосвітньопрофесійноїпідготовкистудентівВНЗєтестовийконтрольТестскладаєтьсязтрьохчастинінструкціїзавданняеталонуТестуванняаботестовийконтрольцепроцедуравизначеннярівняпідготовкифахівцівупевнійгалузізнаньпсихологічногофізичноготарозумовогостанупрофесійноїпридатностітаінякостейТестовимназиваєтьсязавданнядляякогоможебутипопередньовизначенаєдиноможливаправильнавідповідьТестабоконтролюючапрограмасукупністьзавданьщовикористовуютьсяпритестовійперевірціВикористовуєтьсядвавидитестівТестидосягненьзясовуютьрівеньзасвоєннязнаньпідчаснавчанняпозавершеннівивченнятемиВониможутьзабезпечитивсівидиконтролюТестиінтелектузясовуютьстанмисленняпамятіувагитаіншиххарактеристикпсихологічногорозвиткуособиЗаформоюпроведеннятестибуваютьуснимиписьмовими

Індивідуальнимигруповимибланковимитощо

Істудентиїхуспішновиконують

 

ВИСНОВКИ

ОднимзнайбільшважливихтаскладнихдляреалізаціїмоментівворганізаціїпедагогічноїдіяльностієобєктивнеоцінюваннядосягненьстудентівзіноземноїмовиСамеспектрсучаснихметодівіформконтролюякимиволодієвикладачєпоказникомйогопрофесійноїмайстерностітаякостізасвоєнняіволодіннястудентамичотирмамовленнєвиминавичками

 

 

 

 

doc
Додано
17 березня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку