ЩобстатисправжньоюмедсестроюабосучаснимфельдшеромвступникамтаабсольвентамнеобійтисьбезіноземноїмовиСучаснийстанрозвиткусуспільствазростанняконкуренціїнаринкупраціставлятьвисоківимогидовипускниківвищихнавчальнихзакладівСучаснімоделінавчальновиховногопроцесумаютьбутиспрямованінагуманізаціютаактиваціюнавчальнопізнавальноїдіяльностістудентівнаоволодіннянеобхіднимкомплексомзнаньуміньінавичокзіноземноїмовитаіндивідуальнодиференційованийпідхіддонавчанняіноземніймовітавідповіднооцінюваннянавчальнихдосягненьстудентів
ОднимізшляхівпідвищенняякостіосвітиєпідвищенняефективностіконтролюзнаньстудентівзіноземноїмовиЗдійсненняконтролювнавчальномупроцесімаєнаметівиявитиякістьзасвоєннязнаньвимірятиїївеличинутаприсвоїтиадекватнуоцінку
ВивченнякурсуіноземноїмовипередбачаєзасвоєннястудентамипевногообсягутеоретичнихзнаньформуванняпрофесійнихнавичоктавміньВідповіднодоцієїметиприздійсненніпоточногоаботематичногоконтролюявключаютриаспектиконтрольтеоретичнихзнаньпрактичнихнавичоктапрофесійнихуміньРівніїхзасвоєннязвичайнорізніЗвідсиіметодиконтролюбудутьрізними
Видиіформиконтролюзіноземноїмови
Поточнийпроводитьсянасемінарськихпрактичнихзаняттяхпіслязакінченнявиробничоїтапереддипломноїпрактикзметоюперевіркипідготовленостістудентадовиконанняконкретноїроботи
ПідсумковийздійснюєтьсянапевномуосвітньомурівнінавчанняабоокремихйогозакінченихетапахВІнвключаєсеместровийдиференційованийзаліксеместровийекзаментадержавнуатестацію
ФормиіспособиконтролюзнаньУснеписьмовекомбінованеекспресопитуваннядиктантконтрольнапрактичналабораторнароботаіндивідуальнезавданняСкладанняситуаційнихзадачілюстраційнихкросвордівоформленняальбомівпроведеннясемінаріввікторинтематичнихвечорівконференційконкурсівзвітизаліки
ТестиТестовийконтрольОднимзголовнихзасобівдіагностикирівняосвітньопрофесійноїпідготовкистудентівВНЗєтестовийконтрольТестскладаєтьсязтрьохчастинінструкціїзавданняеталонуТестуванняаботестовийконтрольцепроцедуравизначеннярівняпідготовкифахівцівупевнійгалузізнаньпсихологічногофізичноготарозумовогостанупрофесійноїпридатностітаінякостейТестовимназиваєтьсязавданнядляякогоможебутипопередньовизначенаєдиноможливаправильнавідповідьТестабоконтролюючапрограмасукупністьзавданьщовикористовуютьсяпритестовійперевірціВикористовуєтьсядвавидитестівТестидосягненьзясовуютьрівеньзасвоєннязнаньпідчаснавчанняпозавершеннівивченнятемиВониможутьзабезпечитивсівидиконтролюТестиінтелектузясовуютьстанмисленняпамятіувагитаіншиххарактеристикпсихологічногорозвиткуособиЗаформоюпроведеннятестибуваютьуснимиписьмовими
Індивідуальнимигруповимибланковимитощо
Істудентиїхуспішновиконують
ВИСНОВКИ
ОднимзнайбільшважливихтаскладнихдляреалізаціїмоментівворганізаціїпедагогічноїдіяльностієобєктивнеоцінюваннядосягненьстудентівзіноземноїмовиСамеспектрсучаснихметодівіформконтролюякимиволодієвикладачєпоказникомйогопрофесійноїмайстерностітаякостізасвоєнняіволодіннястудентамичотирмамовленнєвиминавичками