Форми слова. Закінчення - Укр.мова - 2 клас

Про матеріал
Форми слова. Закінчення Укр.мова 2 клас Підручник - Іщенко + робота у зошиті з друкованою основою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Форми слова. Закінчення Укр.мова2 клас. Данильціва В. М.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Як називалося оповідання, яке ви читали вдома?Про що йдеться в оповіданні?Що таке крона?Чи вдалося дітям заробити грошей?Як вони їх поділили?

Номер слайду 3

Повторення1. Завдання 1 підручника (с. 6). Виконується в парах. Перед виконанням повторюємо: На які запитання відповідають слова – назви предметів?Як розташовуємо за алфавітом слова, які починаються на ту саму букву? Перевірка запису назв предметів у алфавітному порядку – в презентації. Збут, кондитер, крамниця, перехрестя, скарб, Стокгольм. 2. Завдання 2 підручника.

Номер слайду 4

Розрізнення різних слів і форм слова1) Завдання 3 підручника. Читаємо першу групу слів, пояснюємо значення. Вишня – плодове дерево; плід цього дерева -- соковита темно-червона ягода з кісточкою. Вишенька – зменшувально-пестливе від вишня; (маленьке чи гарненьке деревце, ягідка). Вишневий – виготовлений з вишні (вишневий сік); пов'язаний з вишнею (вишневий сад); кольору вишні (вишневі черевики). Читаємо другу групу слів, пояснюємо значення. Зветаємо увагу, що значення не змінюється. Якби ви малювали малюнки до кожної групи слів, до якої групи намалювали б лише один малюнок?Слова першої групи можна назвати «родичами», їхнє значення пов’язане зі словом «вишня». А слова другої групи – це форми того самого слова.

Номер слайду 5

Завдання 4 підручника. Читаємо, виписуємо слово, яке повторюється (банка, банкою, банки). Позначаємо частину слова, яка змінюється. Спробуйте прочитати речення, не змінюючи слово банка. Який висновок можна зробити?Поняття про закінчення. Завдання 5 підручника (усно). Читання правила у фігурних дужках.

Номер слайду 6

Робота у зошиті з друкованою основою. Завдання 3 (зошит ст.2) Діти читають самостійно і вписують слова. Колективна перевірка. Колективне виділення частини слова, що змінюється, -- закінчення.(зверніть увагу: вирву зуба, а не вирву зуб). Ви прочитали текст-опис чи текст-розповідь? Доведіть свою думку?Хто з дітей відчував страх і гнів? Чому?

Номер слайду 7

Закріплення уявлення про закінчення Завдання 1, 2 зошита – колективно або самостійно з колективною перевіркою.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Домашнє завданнявпр. 6 ст. 6(бажано усно виконати в класі)

pptx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку