«Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості учнів 6 класу»

Про матеріал
Дана робота створена для роботи класного керівника над напрямком у виховній роботі , як формування національної свідомості та самосвідомості учнів 6 класу. Узагальнюються форми і методи роботи які були застосовані , в часності елементи національного виховання , що сприяє формуванню самосвідомості підростаючого покаління.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості учнів 6 класу» Івасенько Н.П Хлібодарівський навчально- виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»

Номер слайду 2

Актуальність створення системи національного виховання в умовах України визначається потребами суспільства у всебічній активізації інтелектуального і духовно-творчого потенціалу національних та загальнолюдських цінностей, суперечливими процесами включення особистості в соціальне життя, необхідністю забезпечення єдності, наступності та послідовності виховуючи впливів різних соціальних інститутів, постійного коректування виховного процесу.

Номер слайду 3

Національне виховання – це виховання дітей на культурно-історичному досвіді рідного народу, його традиціях, звичках і обрядах, багатовікових виховних традиціях, духовності. Таке виховання сприяє формуванню національної свідомості та самосвідомості учнів .

Номер слайду 4

Головною метою національного виховання на сучасному етапі є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду і на цій основі формування особистих рис громадян України, які включають у себе національну, художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну, екологічну культуру, розвиток індивідуальних здібностей і таланту.

Номер слайду 5

Ціннісне ставлення особистості до свого народу виявляється у такій важливій якості як національна самосвідомість. Національна самосвідомість включає особисту ідентифікацію із своєю нацією, віру в її духовні сили та майбутнє, волю до праці на користь народу, вміння осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, символіку, систему вчинків, які мотивуються любов’ю, вірою, волею, осмисленням відповідальністю перед своєю нацією.

Номер слайду 6

В основі роботи з прищеплення національної свідомості лежать принципи національного виховання: Народність – єдність загальнолюдського і національного. Культуровідповідність виховання органічний зв'язок з історією народу, його мовою, культурними і побутовими традиціями Етнізація виховного процесу – наповнення виховання національним змістом, спрямованим на формування самосвідомості громадянина

Номер слайду 7

При відборі форм та методів організації національного виховання, формування національної свідомості варто виходити зі змісту Концепції національного виховання, Національної програми виховання учнів та учнівської молоді в Україні.

Номер слайду 8

Весь комплекс впливу на формування національного світогляду не повинен подаватись у вигляді навчальних предметів, це має бути формою існування, життям дитини в родині, садку, школі. Тому поряд з вивчення рідної мови та літератури, історії, українознавства, у виховній роботі класного керівника мають знайти відображення принципи національного виховання. Учні повинні отримати звичку й переконання розмовляти рідною мовою, цікавитися історією та традиціями свого народу, співвідносити свою поведінку з моральними нормами та народною мудрістю, орієнтуватися на свята народного календаря, вчитися користуватися народними прикметами і ін.

Номер слайду 9

Перший урок «Розкажемо Європі про себе»

Номер слайду 10

День туризма

Номер слайду 11

Спортивні змагання Година спілкування «Бій під Крутами» Суботник

Номер слайду 12

Конкурс Декламаторів Усесвітній день гідності

Номер слайду 13

Акції «Букет замість ялинки» та «Годівнички»

Номер слайду 14

Підсумовуючи викладене, робимо такі висновки: національне відродження України гостро ставить проблему громадянського виховання особистості; важливого значення в системі роботи освітніх закладів набувають історично-культурні, трудові, морально-етичні, природні цінності, які містить довкілля регіону, свідома опора на прогресивні традиції народної педагогіки, спадщину видатних педагогів та сучасні концептуальні засади громадянського виховання в Україні.

Номер слайду 15

Ми прагнемо, щоб у кожного підлітка поступово формувалося особисте ставлення до Батьківщини: бажання, духовний порив утвердити її гідність, велич, честь, славу, могутність. В.О.Сухомлинський

ppt
Додано
4 квітня 2019
Переглядів
3241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку