Форми та методи роботи під час корекційних занять

Про матеріал
В презентації розглянуті напрямки корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з досвіду роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Форми та методи роботи під час корекційних занять» Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів, дефектолога КЗ «Знам’янська спеціальна школа КОР” Бєлової Вікторії Вікторівни

Номер слайду 2

Бєлова Вікторія Вікторівна Освіта: вища: Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна, 1988 р., за спеціальністю “Педагогіка і методика початкового навчання”; вища спеціальна: Київський державний педагогічний інститут ім.М.П.Драгоманова, 1992 р., за спеціальністю “Вчитель допоміжної школи, олігофренопедагог дошкільних закладів”; Категорія: спеціаліст вищої категорії; Стаж роботи: 35 років Попередня атестація: 2019 рік Остання курсова перепідготовка: 2023 рік Візитна картка

Номер слайду 3

Життєве кредо: “Любити життя і цінувати кожну його хвилину”. Педагогічне кредо: “Знай, люби, розумій, поважай!”

Номер слайду 4

Творчість учителя – запорука успіхів учнів Високий рівень знань учнів, бажання вчитися

Номер слайду 5

Стиль роботи . * Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей. * Доброта + наполегливість + справедливість = позитивний результат. * Працювати разом з учнем. * Вчити дітей самостійності, чесності, відповідальності, самоконтролю. * Вчити своїми вчинками, діями, справами.

Номер слайду 6

Проблема, над якою я працювала протягом багатьох років і продовжую працювати – «Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання». Та проблема, над якою я працюю на корекційних заняттях – «Взаємозв’язок розвитку дрібної моторики та мовлення дитини з особливими освітніми потребами» є першочергове завдання на даному етапі. Тому я поєдную в своїй роботі цікаві завдання, які допомагають учням краще сприймати учбовий матеріал. Проблема, над якою працюю:

Номер слайду 7

Напрямки корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП Оздоровчий напрямок. Розвиток сенсорної і моторної сфери. Розвиток пізнавальної діяльності. Розвиток емоційної сфери. Формування видів діяльності, властивих тому чи іншому віковому етапу: ігровий, продуктивних видів (малювання, конструювання), навчальної, спілкування, підготовки до трудової діяльності.

Номер слайду 8

Пірамідки

Номер слайду 9

Кубики подготовила Никонорова О.В.

Номер слайду 10

Намисто, шнурівки, гудзики подготовила Никонорова О.В.

Номер слайду 11

Конструктори подготовила Никонорова О.В.

Номер слайду 12

Рамки - вкладиші .

Номер слайду 13

Фігурки на магнітах

Номер слайду 14

Пластилін, тісто для ліплення

Номер слайду 15

Сортери

Номер слайду 16

Пазли

Номер слайду 17

Мозаїка

Номер слайду 18

Вправи з ножицями

Номер слайду 19

Вправи для пальчиків

Номер слайду 20

Ігри з крупами

Номер слайду 21

Розфарбовки

Номер слайду 22

І не забувайте народну мудрість: «Дитятко — що тісто: як замісив, так і виросло».

Номер слайду 23

ppt
Додано
29 лютого
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку