Бєлова Вікторія Вікторівна Освіта: вища: Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна, 1988 р., за спеціальністю “Педагогіка і методика початкового навчання”; вища спеціальна: Київський державний педагогічний інститут ім.М.П.Драгоманова, 1992 р., за спеціальністю “Вчитель допоміжної школи, олігофренопедагог дошкільних закладів”; Категорія: спеціаліст вищої категорії; Стаж роботи: 35 років Попередня атестація: 2019 рік Остання курсова перепідготовка: 2023 рік Візитна картка
Стиль роботи . * Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей. * Доброта + наполегливість + справедливість = позитивний результат. * Працювати разом з учнем. * Вчити дітей самостійності, чесності, відповідальності, самоконтролю. * Вчити своїми вчинками, діями, справами.
Проблема, над якою я працювала протягом багатьох років і продовжую працювати – «Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання». Та проблема, над якою я працюю на корекційних заняттях – «Взаємозв’язок розвитку дрібної моторики та мовлення дитини з особливими освітніми потребами» є першочергове завдання на даному етапі. Тому я поєдную в своїй роботі цікаві завдання, які допомагають учням краще сприймати учбовий матеріал. Проблема, над якою працюю:
Напрямки корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП Оздоровчий напрямок. Розвиток сенсорної і моторної сфери. Розвиток пізнавальної діяльності. Розвиток емоційної сфери. Формування видів діяльності, властивих тому чи іншому віковому етапу: ігровий, продуктивних видів (малювання, конструювання), навчальної, спілкування, підготовки до трудової діяльності.