Форми та принципи організації позакласної роботи з іноземної мови
Номер слайду 2
Завдання • удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих на уроках ІМ • розширення світогляду учнів • розвиток творчих здібностей, естетичних смаків та самостійності учнів • виховання любові та поваги до людей та традицій свого рідного краю та країн, мова яких вивчається
Номер слайду 3
Психолого-педагогічні особливості навчання ІМ I етап- 1-4 класи II етап – 5-9 класи III етап - 10-11 класи
Номер слайду 4
Принципи організації позакласної роботи з ІМ ПРИНЦИП ДОБРОВІЛЬНОСТІ ПРИНЦИП МАСОВОСТІ ПРИНЦИП УРАХУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА ІНТЕРЕСІВ ПРИНЦИП ЗВ`ЯЗКУ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З УРОКАМИ ПРИНЦИП КОМПЛЕКСНОСТІ ПРИНЦИП ЗАХОПЛЕНОСТІ ПРИНЦИП РОЗВИТКУ ІНІЦІАТИВИ ТА САМОДІЯЛЬНОСТІ
Номер слайду 5
ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ ЗА КІЛЬКІСТЮ іНДИВІДУАЛЬНІ МАСОВІ ГРУПОВІ
Номер слайду 6
ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ ЗА ЗМІСТОМ ЗМАГАЛЬНІ ПОЛІТИКО- МАСОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ КУЛЬТУРНО- МАСОВІ
Номер слайду 7
КЛУБИ ШКІЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА МУЗЕЇ КЛУБИ ДЕБАТІВ БІБЛІОТЕКИ ОБ’ЄДНУЮЧІ КОМУНІКАТИВНІ ГУРТКИ ВІДЕОКЛУБИ КІНОСТУДІЇ КВК ТЕАТРАЛЬНІ ГУРТКИ КЛУБИ ПОДОРОЖЕЙ
Номер слайду 8
ХАРАКТЕРИСТИКИ видів ПР, що забезпечують високі результати Інформативність і змістовність Комунікативна спрямованість Ситуативність Орієнтація завдань на підвищення мовленнєвої активності учнів Емоційність форм і способів реалізації