Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів

Про матеріал
У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання. Формувальне оцінювання має мотивувати і надихати дитину на навчальну діяльність, вияв власних здобутків та сприяти формуванню навичок застосування знань і умінь при виконанні практико орієнтованих завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробила. Боярська Л. Л.,вчитель початкових класів. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 2

«Оцінка- нагорода за працю, а не покарання за лінощі». В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.

Номер слайду 4

Формувальне оцінювання пов’язане з такими важливими завданнями:сприяти впевненості учня у власних силах;надавати орієнтири, корисні поради на певних етапах навчання; сигналізувати по складнощі; забезпечувати діалог «учитель – учень»;формувати стратегію успішного навчання.

Номер слайду 5

Принципи формувального оцінювання1. Центрованість на учневі.2. Спрямовується вчителем. 3. Різнобічна результативність.4. Неперервність.5. Опора на якісне викладання.

Номер слайду 6

Традиційне оцінювання. Оцінювання знань предмета. Оцінювання кінцевого результату. Оцінювання вчителем. Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування. Формувальне оцінювання. Оцінювання знань предмета. Оцінювання кінцевого результату. Оцінювання вчителем. Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування

Номер слайду 7

Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителячітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу;зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності Для учнявчитися на помилках;зрозуміти, що є важливим, а що другорядним;зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи;визначити, чого вони не знають;визначити, чого вони не вміють робити

Номер слайду 8

Техніки формувального оцінювання

Номер слайду 9

Аналітичні запитання. ( Як ти можеш довести, що…..? Що ти думаєш про…? Обгрунтуй свою думку. Як можна вирішити цю поблему? Чому ти так думаєш?)Рефлексивні техніки ( сигнали рукою, картками)

Номер слайду 10

Світлофор. У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: розуміння неповне розуміння нерозуміння

Номер слайду 11

Сигнали рукою. Я розумію _______ і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору). Я все ще не розумію _________ (палець руки спрямовано в сторону). Я не зовсім упевнений у _________(помахати рукою

Номер слайду 12

Вимірювання температури Метод використовують для виявлення того, наскільки учні правильно виконують завдання. Для цього діяльність учнів призупиняється запитанням: «Що ми робимо?». Відповідь на поставлене запитання – демонстрація розуміння завдання  або процесу його виконання.

Номер слайду 13

3. Уточнюючі питання ( Який момент уроку був найцікавішим? Найважливішим? Що для вас було найважчим сьогодні, що ви не зрозуміли?) 4. Міні тести під час уроку 5. Формувальні тести ( самос-тійні відповіді з подальшим колективним обговооенням)

Номер слайду 14

Дві зірки й побажання( самооцінювання) Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання»

Номер слайду 15

« Реальні межі людського потенціалу невідомі і неможливо передбачити, чого можна досягнути за роки пристрасного захоплення, наполегливої і постійної праці»  Керол С. Двек

Номер слайду 16

Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
1063
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку