Традиційне оцінювання. Оцінювання знань предмета. Оцінювання кінцевого результату. Оцінювання вчителем. Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування. Формувальне оцінювання. Оцінювання знань предмета. Оцінювання кінцевого результату. Оцінювання вчителем. Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування
Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителячітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу;зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності Для учнявчитися на помилках;зрозуміти, що є важливим, а що другорядним;зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи;визначити, чого вони не знають;визначити, чого вони не вміють робити
Дві зірки й побажання( самооцінювання) Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання»