Підготував вчитель біології: Разінкова О.А. 2021-2022 н.р. |
«Формування дослідницьких компетенцій учнів
у різних видах діяльності для розвитку
сомоефективної особистості»
На етапі формування понять ставлю запитання:
❖ Що ви
побачили?
Почули?
Помітили?
❖ Як це пов’язано одне з одним?
❖ За якою
ознакою? Як би ви назвали ці групи?
Які висновки можна зробити?
На етапі застосування правил і принципів учні мають знайти відповіді на запитання:
Що б могло статися, якби?
Чому це могло би статися?
Що знадобиться для того, щоб твердження повністю підтвердилося?
Учням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з
рослинами для вивчення умов проростання насіння.
Учням пропоную
творчі домашні завдання, наприклад: провести
дослідження з рослинами для вивчення умов проростання насіння.
Учням пропоную творчі домашні завдання, наприклад провести дослідження з
рослинами для вивчення транспорту речовин.
Учням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з
рослинами для вивчення вегетативного розмноження.
Учням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з
рослинами для вивчення росту вегетативних органів рослин.
Проводжу різні практичні та лабораторні роботи, які навчають працювати учнів з лабораторним обладнанням, спостерігати за окремими процесами чи об’єктами.
У старших класах створюємо дослідні проекти. Навчаю дітей правильно оформлювати свої дослідження, адже це також важливий аспект будь якої наукової роботи.
У своїй повсякденній діяльності використовую методи та прийоми змішаного начання так як вони теж позитивно впливають на розвиток самостійності, відповідальності учнів.
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні
Завдання вчителя – організувати творчий процес, розвивати дослідницький потенціал, ознайомити з правилами виконання і написання дослідницьких робіт.
❖ Головне, що ще у шкільні роки діти навчаються ретельно проводити дослідження, оволодівають складними методами обробки результатів і переконуються, що справжня наука не може бути надуманою, а результати завжди опираються на дійсно доведені факти.