«Формування дослідницьких компетенцій учнів у різних видах діяльності для розвитку самоефективної особистості»

Про матеріал
Формування дослідницьких компетенцій учнів у різних видах діяльності для розвитку самоефективної особистості.
Перегляд файлу

Підготував вчитель біології:

Разінкова О.А.

2021-2022 н.р.

imageКЗ«Тернівська ЗЗСО №6 І-ІІІ ст. Тернівської міської ради Дніпропетровської області»

«Формування дослідницьких компетенцій учнів

у різних видах діяльності для розвитку

сомоефективної особистості»

image

image

image

На етапі формування понять ставлю запитання:

     Що ви

побачили?

Почули?

imageПомітили?

     Як це пов’язано одне з одним?

     За якою

ознакою? Як би ви назвали ці групи?

image
Які висновки можна зробити?

На етапі застосування правил і принципів учні мають знайти відповіді на запитання:

image
Що б могло статися, якби?

Чому це могло би статися?

Що знадобиться для того, щоб твердження повністю підтвердилося?

imageУчням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з

рослинами для вивчення умов проростання насіння.

Учням пропоную

imageтворчі домашні завдання, наприклад: провести

дослідження з рослинами для вивчення умов проростання насіння.

imageУчням пропоную творчі домашні завдання, наприклад провести дослідження з

рослинами для вивчення транспорту речовин.

imageУчням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з

рослинами для вивчення вегетативного розмноження.

imageimageУчням пропоную творчі домашні завдання, наприклад: провести дослідження з

рослинами для вивчення росту вегетативних органів рослин.

image
Проводжу різні практичні та лабораторні роботи, які навчають працювати учнів з лабораторним обладнанням, спостерігати за окремими процесами чи об’єктами.

image
У старших класах створюємо дослідні проекти. Навчаю дітей правильно оформлювати свої дослідження, адже це також важливий аспект будь якої наукової роботи.

image
У своїй повсякденній діяльності використовую методи та прийоми змішаного начання так як вони теж позитивно впливають на розвиток самостійності, відповідальності учнів.


image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні

image
Проте досягти високого рівня дослідницьких компетентностей учень зможе лише за умови активної позакласної роботи з предмету. Основні


imageimageЗавдання вчителя – організувати творчий процес, розвивати дослідницький потенціал, ознайомити з правилами виконання і написання дослідницьких робіт.

image Головне, що ще у шкільні роки діти навчаються ретельно проводити дослідження, оволодівають складними методами обробки результатів і переконуються, що справжня наука не може бути надуманою, а результати завжди опираються на дійсно доведені факти.

image

pdf
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
3 січня 2023
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку