Підготував вчитель біології: Разінкова О.А. 2021-2022 н.р. |
«Розвиток самоефективної особистості в освітньому
просторі через впровадження проєктної діяльності учнів в умовах дистанційного та змішаного навчання»
Дозволяє ознайомити зі складними та суперечливими проблемами, а також мотивує шукати способи їх вирішення Мотивує до активної роботи, адже є неабияким викликом |
Демонструє реальні можливості використання звичного інструментарію (наприклад, підручників та інтернету) для навчання та втілення у життя своїх ідей |
Дозволяє зацікавити дітей, активізувати їхню креативність |
❖ Яка цінність проєктної роботи в умовах дистанційного та змішанного навчання?
Як можна вирішити ці проблеми чи мінімізувати їх?
u Не перевантажувати дітей (можна зробити акцент на мініпроєктах чи короткотермінових проєктах).
u Звертатися до інтересів та хобі дітей.
u Робити проєкти міждисциплінарними.
u Використовувати сучасні технології та доступні сервіси для проєктної роботи.
Корисні матеріали для успішної проєктної роботи під час дистанційного навчання:
u QR-коди у навчанні
u Інтернет-ресурси для створення хмар слів власноруч: Word It Out, Word Cloud Generation
Створюємо яскраві інтелект-карти: FreeMind,
Xmind, Bubble, iMindMap
Google-документи, Google-форми, Онлайн-тести, Google-презентації, Інтерактивні плакати
УЧНЯМИ ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ
(із власного досвіду)
СКЛАДАННЯ ГЕНЕОЛОГІЧНИХ СХЕМ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ
УСПАДКУВАННЯ ПЕВНИХ ОЗНАК
УЧНЯМИ ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ
(із власного досвіду)
ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ проєкта
(із власного досвіду)
Створюємо інтерактивні плакати у ThingLink за темою проєкту
Створюємо З-D мініпроєкти за обраною темою
УЧАСТЬ У
СОЦІАЛЬНИХ ПРОЄКТАХ
Участь у соціальних проектах – це нова, не кожному відома, цікава діяльність…
Бажаю здоров’я та оф-лайн!