Підготував вчитель біології: Разінкова О.А. 2021-2022 н.р. |
«Розвиток самоефективної особистості в освітньому
просторі через впровадження проєктної діяльності учнів в умовах дистанційного та змішаного навчання»
Дозволяє ознайомити зі складними та суперечливими проблемами, а також мотивує шукати способи їх вирішення Мотивує до активної роботи, адже є неабияким викликом |
Демонструє реальні можливості використання звичного інструментарію (наприклад, підручників та інтернету) для навчання та втілення у життя своїх ідей |
Дозволяє зацікавити дітей, активізувати їхню креативність |
❖ Яка цінність проєктної роботи в умовах дистанційного та змішанного навчання?
Як можна вирішити ці проблеми чи мінімізувати їх?
u Не перевантажувати дітей (можна зробити акцент на мініпроєктах чи короткотермінових проєктах).
u Звертатися до інтересів та хобі дітей.
u Робити проєкти міждисциплінарними.
u Використовувати сучасні технології та доступні сервіси для проєктної роботи.
Корисні матеріали для успішної проєктної роботи під час дистанційного навчання:
u QR-коди у навчанні
u Інтернет-ресурси для створення хмар слів власноруч: Word It Out, Word Cloud Generation
Створюємо яскраві інтелект-карти: FreeMind,
Xmind, Bubble, iMindMap
Google-документи, Google-форми, Онлайн-тести, Google-презентації, Інтерактивні плакати
![]() |
УЧНЯМИ ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ
(із власного досвіду)
![]() |
СКЛАДАННЯ ГЕНЕОЛОГІЧНИХ СХЕМ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ
УСПАДКУВАННЯ ПЕВНИХ ОЗНАК
УЧНЯМИ ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ
(із власного досвіду)
![]() |
ЗА ОБРАНОЮ ТЕМОЮ проєкта
(із власного досвіду)
![]() |
Створюємо інтерактивні плакати у ThingLink за темою проєкту
![]() |
Створюємо З-D мініпроєкти за обраною темою
УЧАСТЬ У
СОЦІАЛЬНИХ ПРОЄКТАХ
Участь у соціальних проектах – це нова, не кожному відома, цікава діяльність…
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Бажаю здоров’я та оф-лайн!