Формування екологічної культури школярів

Про матеріал
Презентація на тему "Формування екологічної культури школярів". Невелика доповідь для виступу на педагогічній нараді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування екологічної культури учнів початкової школи. Виконала: Милинчук О. О.

Номер слайду 2

«Школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку людини все, що дає природа і що зможе зробити людина для того, щоб природа служила їй. Уже через це ми повинні берегти і поповнювати природні багатства, які маємо". В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Екологічне виховання — систематична педагогічна діяльність, спрямована на розвиток в учнів екологічної культури.

Номер слайду 4

У Національній програмі виховання дітей та учнівської молоді зазначається, що „ важливою складовою змісту виховання особистості є ціннісне ставлення до природи, яке формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: - усвідомлення цінності природи в житті людини, самоцінності природи; - почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; - здатність особистості гармонійно співіснувати з природою, поводитись компетентно, екологічно безпечно.

Номер слайду 5

У початкових класах забезпечуються елементарні знання про природу та взаємозв’язки у ній, взаємодію і взаємовплив людини і природи; розуміння погіршення стану навколишнього середовища внаслідок нераціональної господарської діяльності та особистої причетності до екологічних проблем; розвиток ціннісного ставлення до природи як джерела задоволення естетичних, пізнавальних потреб особистості; формування елементів здорового способу життя та навичок екологічно доцільної поведінки.

Номер слайду 6

Екологічна культура. Природознавство. Українська мова. Математика. Літературне читання. Позакласна робота

Номер слайду 7

Керування діяльністю молодших школярів, при формуванні у них екологічної вихованості, під час проведення уроків української мови вчителі можуть здійснювати за допомогою різних педагогічних засобів. Насамперед, за допомогою різних навчальних завдань, інструкцій, питань, вправ, естетичних бесід. Учням пропонують виконати вправи, зміст яких має природничий характер. Так, при вивченні теми “синоніми” вчитель може запропонувати таку вправу: Знайди і підкресли синоніми в тексті: Сплять метелики в травичці,Ще куняє рибка в річці,Ще дрімає навіть бджілка. Біля теплого припічка.(Б. Чалий)

Номер слайду 8

З метою формування екологічних знань на уроках математики слід добирати систему задач, яка розкриває питання: споживання води в Україні, значення рослин у житті людини, скорочення лісових ресурсів та його наслідки, значення тварин у природі та в житті людини тощо. Наприклад. У скільки разів довжина ріки Дністер (272 км) більша від довжини ріки Прут (85 км);?

Номер слайду 9

Один з методів викладання природознавства є спостереження. Під час спостережень діти вчаться сприймати природу різними органами чуття, переказувати, складати висловлювання. Тому одне з головних завдань — навчити учнів бачити навколишній світ. Кожний урок природознавства починаю з підбиття підсумків фенологічних спостережень: Яке сьогодні число? Який день тижня? Який місяць? Який стан неба? Холодно сьогодні чи ні? Чи були опади, коди ви йшли до школи? Які ще явища природи помітили?

Номер слайду 10

Формування екологічної культури, екологічної свідомості школярів – це життєва потреба сьогодення. На уроках і в позаурочний час ми робимо все необхідне, щоб природа стала для дітей відкритою книгою, якою б вони уміли користуватися. 

pptx
Додано
21 вересня 2020
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку