Формування гармонійно розвиненої особистості , яка поєднувала б у собі і духовне багатство, моральну чистоту, патріотизм і дисциплінованість.

Про матеріал
Виступ на методичному об'єднанні класних керівників гімназії на тему "Формування гармонійно розвиненої особистості , яка поєднувала б у собі і духовне багатство, моральну чистоту, патріотизм і дисциплінованість".
Перегляд файлу

 

КЗ «Зеленогайська гімназія»

Тамара Зубкова

Учителька початкових класів

Формування гармонійно розвиненої особистості , яка поєднувала б у собі і духовне багатство, моральну чистоту, патріотизм і дисциплінованість.

     Завдання сучасної школи щодо формування творчої, соціально активної, всебічно розвиненої особистості вимагають від педагогів нових підходів до організації виховної роботи в школі.

     Вчителі та вихователі України визнають пріоритетність особистісно-орієнтованої освіти, яка має основною метою формування гармонійно розвиненої особистості  яка поєднувала б у собі і духовне багатство, моральну чистоту, патріотизм і дисциплінованість. Виглядає вона так… (Слайд №2)

     Розглянемо орієнтовну модель випускника  навчального закладу, яким він повинен бути. (Слайд №3)

     Щоб правильно виховувати дітей, педагог повинен в першу чергу працювати над собою. Успішний педагог… (Слайд №4)

     Управлінський підхід до виховання особистості дає змогу при найменшій витраті сил, часу, засобів забезпечити найбільш продуктивну взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу і досягти найвищого результату, можливого за конкретних умов дотримання певної структури циклу: (Слайд №5)

-         психолого-педагогічне діагностування (допомагає проаналізувати всі події, ситуації, які відбуваються в процесі життєдіяльності класу, здійснити виокремлення, аналіз та структурування проблеми і суперечностей педагогічного процесу і водночас створювати в класі середовище, сприятливе для особистісного розвитку учнів);

-         прогнозування (пошук розв’язання проблеми конкретного класного колективу з урахуванням загальної ідеї, проблематики, над якими працює навчальний заклад)

-         визначення мети та завдань діяльності (розширити і поглибити знання вихованців за темою співпраці; сформувати певне емоційно-оцінююче ставлення до предмету чи явища, на якому будується співпраця (це можуть бути інтерес, захоплення, гордість, співчуття, неприйняття - тільки не байдужість); розкрити перед кожним вихованцем можливості для його особистої чи колективної участі в суспільно-корисній справі; навчати практичних навичок і вмінь особистої турботи про природне середовище, оточуючих людей, про себе самого; розвивати конкретні інтелектуальні, вольові, емоційні, фізичні здібності та якості вихованців; формувати сприятливі для розвитку вихованців взаємовідносини в учнівському колективі.);

-         визначення змісту, вибір засобів, методів, форм організації життєдіяльності для всебічного розвитку дитини (система його життєдіяльності повинна включати в себе наступні шість видів діяльності: пізнавальну (навчальну), трудову (в т.ч. самообслуговування, суспільно-корисна праця, виробнича праця), суспільну (організаторська), художньо-естетичну (від активного сприйняття до самодіяльності), спортивно-туристську (в т. ч. гімнастика, спорт, ігри, туризм), ігрову (в т.ч. і в поєднанні з перерахованими видами діяльності). 

-         реалізація плану (організація діяльності). Структура плану включає такі розділи: аналіз виховної роботи за минулий рік; цілі та завдання виховної діяльності; психолого-педагогічна характеристика класу; основні напрями діяльності та справи класного колективу; індивідуальна робота з учнями; робота з батьками; вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі;

-         аналіз, оцінювання, облік результатів (діагностування нової ситуації).

(Слайд №6)

      Під впливом систематичного навчання формуються зародки світогляду, починається усвідомлення, пізнання великого, широкого кола людських стосунків, у які включається школяр у процесі свого навчання і перебування у школі. Добре сприяє цьому виконання учнями творчих змінних доручень.

(Слайд №7)

     Виховний процес в класі забезпечують такі форми виховної роботи…

(Слайд №8)

       В сучасній українській школі розрізняють основні напрямки виховання…

(Слайд №9, 10, 11).

       У своїй  роботі з виховання патріотизму я використовую такі форми роботи як онлайн вікторина «Чи знаєш ти українські прислів’я»

Майстерклас  (Слайд №12)

       Також під час проведення виховних заходів я використовую і форми групової роботи та роботи в парі.

-         «Будинок, дерево собака» (робота в парах);

-         «Це чудово» (робота в групі);

-         «Що змінилось?» (робота в парі);

-         «Острови» ( робота в групі).

Використання таких форм роботи добре згуртовує класний колектив, вчить дисциплінованості,  співпраці, розвиває в дітей вміння підтримувати один одного.

(Слайд №13)

Закінчити свій виступ хочу цитатами про виховання видатного українського педагога Василя Сухомлинського. Дякую за увагу. (Слайд №14)

             

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку