Формування ключових компетентностей на уроках фізичної культури

Про матеріал
Фізична культура та спорт – одна з небагатьох галузей, яка володіє низкою методів і засобів впливу на організм людини, а, отже, їх правильне використання сприятиме належній організації дозвілля, формуванню культури вільного часу та дотриманню здорового способу життя. Презентація на засідання методичного обєднання: "Формування та розвиток ключових та предметних компетентностей учнів на уроках фізичної культури".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування ключових компетентностей на уроках фізичної культури. Підготувала Жанна ВАСИЛЬЄВА

Номер слайду 2

Компетенція – включає сукупність взаємопов'язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), що задаються по відношенню до певного кола предметів і процесів, необхідних для якісної продуктивної діяльності по відношенню до них. Компетентність – володіння людиною відповідною компетенцією, що включає його особистісне ставлення до неї і предмету діяльностіКомпетентність – це здатність застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв'язання певних життєво важливих проблем

Номер слайду 3

Ключові (основні) компетентності(англ. key competences) — це ті, які необхідні всім громадянам для особистої реалізації та розвитку, активного громадського життя, соціальної єдності та можливості працевлаштування. Ключові компетенції (міжпредметні та надпредметні) – визначаються як здатність людини здійснювати складні поліфункціональні, поліпредметні, культуродоцільні види діяльності, ефективно розвʼязувати актуальні індивідуальні, соціальні та інші проблеми.

Номер слайду 4

Компетентність – це інтегрована характеристика якостей особистості, результат підготовки учня для виконання діяльності в певних професійних та соціально-особистісних предметних областях (компетенціях), який визначається необхідним обсягом і рівнем знань та досвіду в певному виді діяльності. Компетенція включає знання й розуміння (теоретичне знання академічної області, здатність знати та розуміти), знання як діяти (практичне й оперативне застосування знань до конкретних ситуацій), знання як бути (цінності як невідʼємна частина способу сприйняття та життя з іншими в соціальному контексті). Це предметна область, у якій індивід добре обізнаний і в якій він проявляє готовність до виконання діяльності.

Номер слайду 5

Кожна компетентність побудована на поєднанні: цінностей, емоційзнань, вмінь, ставленьповедінкових компонентів. Ключові компетентності досягаються в процесі навчання через усі без винятку освітні галузі. За набуття ключових компетентностей відповідальна не тільки школа: на їх формування впливають сім’я, масмедіа, культурні та релігійні організації

Номер слайду 6

Ознаки ключових компетентностей

Номер слайду 7

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Номер слайду 8

Спілкування іноземними мовами

Номер слайду 9

Математична компетентність

Номер слайду 10

Компетентності у природничих науках і технологіях

Номер слайду 11

Інформаційно-цифрова компетентність

Номер слайду 12

Уміння вчитися впродовж життя

Номер слайду 13

Ініціативність і підприємливість

Номер слайду 14

Соціальна та громадянська компетентності

Номер слайду 15

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Номер слайду 16

Екологічна грамотність і здорове життя

Номер слайду 17

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку; Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей; Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя; Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку; Формування високих моральних якостей особистості. Мета предмета “Фізична культура”:

Номер слайду 18

Програма дій вчителя Комплекси лікувальної фізичної культури. Надання першої допомоги при травмах. Визначення індивідуальних особливостей фізичного розвитку і підготовленості. Розуміння значення здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок засобами фізичної культури. Виховання дбайливого ставлення до власного здоров'я, набуття вмінь та навичок в індивідуальних заняттях фізичною культурою, орієнтованих на підвищення працездатності, попередження захворювань 1

Номер слайду 19

Програма дій вчителя Комплекси професійно-прикладних фізичних вправ. Найпростіші прийоми аутогенного тренування і релаксації для зняття втоми і підвищення працездатності. Знання особливостей фізичної працездатності людини, факторів позитивного впливу фізичних вправ на здоров'я та формування здорового способу життя. Оволодіння технологіями сучасних оздоровчих систем фізичного виховання.2

Номер слайду 20

Програма дій вчителя Збагачення рухового досвіду професійно-прикладними вправами, орієнтованими на підготовку до майбутньої життєдіяльності Загальна і прикладна фізична підготовка. Володіння способами рухової діяльності. Уміння виконувати тестові завдання, що визначають індивідуальний рівень фізичної підготовленості.3 Соціальна, компетентність в оздоровчо-реабілітаційній діяльності.

Номер слайду 21

Програма дій вчителя Знання особливостей індивідуального здоров'я, фізичного розвитку, можливостей їх корекції за допомогою занять фізичними вправами. Володіння методикою організації індивідуальних форм занять фізичними вправами. Вміння виконувати індивідуальні комплекси вправ, використовувати набуті знання і вміння в практичній діяльності. Засвоєння системи знань про заняття фізичною культурою, їх роль і значення у формуванні здорового способу життя і соціальної орієнтації. 4

Номер слайду 22

Здатність працювати без постійного керівництва, брати на себе відповідальність за власною ініціативою; Вміння виявляти ініціативу; Готовність помічати проблеми і шукати шляхи їх вирішення; Вміння аналізувати нові ситуації і застосовувати в них вже наявні знання; Вміння уживатися з іншими; Готовність набувати нових знань з власної ініціативи (з огляду на свій досвід і зворотний зв'язок з оточуючими); Вміння переймати нове у спортсменів вищого класу. Впровадження компетентнісного підходу в фізичне виховання допоможе сформувати у здобувачів знань:

Номер слайду 23

Дякую за увагу

pptx
Додано
29 березня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку