План-конспект уроку фізичної культури для учнів 2 класу "Розвиток координації рухів та орієнтування у просторі засобами спеціальних вправ та естафет."

Про матеріал
Конспект для учнів 2 класу НУШ.Також підходить для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку  фізичної культури

для учнів 2 класу

Тема уроку : Розвиток координації рухів та орієнтування у просторі засобами спеціальних вправ та естафет.

Мета уроку: виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою та ведення здорового способу життя; виховувати любов до занять фізичною культурою та спортом; сприяти зміцненню здоров'я учнів.

Завдання уроку:

 ●Навчання орієнтуванню у просторі ;

 ● Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації, рівноваги, ритмічності.

Обладнання та інвентар:свисток, гімнастичні лавки, кубики, обручі, гімнастичні палиці, швецька драбина,м’ячі, секундомір.

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина  15 хв.

 

1.

 

  

2.

 

 

 

 

 

3.

 

  

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

11.

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

Організований перехід до місця занять.

 

Шикування в шеренгу. Рапорт чергового.

 

 

 

 

Привітання.

 

 

 

Повідомлення теми та завдань уроку.

 

Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

Повторити правила техніки безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування.

Різновиди ходьби

• стройовим кроком

• на носках

• на п′ятах

•з перекатом з п′ятки на носок

• на внутрішньому боці ступні

• на зовнішньому боці ступні

з поворотом на кожен крок

з випадом на кожен крок

 

Різновиди бігу

• повільний біг

• приставним кроком

• з високим підніманням стегна

• із закиданням гомілок

• стрибками з ноги на ногу

 

Вправи на розслаблення та дихальні вправи.

 

Перешикування.

 

Комплекс ритмічної гімнастики  з гімнастичними палицями.

1.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця внизу спереду.

1 - нахил головою вперед;

2 - нахил головою назад;

3 - нахил головою вправо;

4 - нахил головою вліво 

2.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця вперед.

 1-8 - рух кистю руки вперед;

1-8 - рух рук назад 

3.В. п. - стійка ноги разом, палиця вперед.

1 - палиця вперед;

2 - палиця вгору;

 3 - палиця вперед;

4 - В. п. 

4.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця перед грудьми.

1 - палиця вгору;

2 - палиця за голову;

3 - палиця вгору;

4 - В. п. 

5.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця внизу спереду.

1 - палиця вгору, ліва нога назад;

2 - в. п.;

3 - палиця вгору, права нога назад;

4 - в. п. 

6.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця за спиною на рівні поясу.

1 - поворот тулуба вправо;

2 - в п.;

3 - поворот тулуба вліво;

4 - в. п. 

7.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця вгорі.

1 - нахил вправо;

2 - в. п.;

3 - нахил вліво;

4 - в. п. 

8.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця за спиною в опущених руках.

1 - 3 - пружні нахили тулуба вперед, руки з гімнастичною палицею відводимо назад;

4 - в. п. 

9.В. п. - широка стійка ноги нарізно, палиця за головою.

1 - 2 – пружні нахили по діагоналі вліво (при цьому права нога трохи згинається в коліні);

3 - 4 – те ж саме вправо 

10.В. п. - широка стійка ноги нарізно, палиця за головою, «млин».

1-2 - нахил тулуба вперед з поворотом вліво;

3-4 – те ж вправо 

11.В. п. - стійка ноги нарізно, палиця на витягнутих руках на рівні грудей.

1 – 2 - руки вгору, випад правою ногою вперед;

 3 – 4 - в. п.;

5 - 8 – те ж правою ногою 

12.В. п. - ноги разом, палиця перед собою на рівні поясу.

1 - палиця вгору;

2 - встати на носки (потягнутися);

 3 - опуститися на п'яти;

 4 - в. п.

 

 

Вимірювання ЧСС.

 

 

30 с.

 

 

30 с

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

1 хв

 

1 хв

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

30 с.

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

Звернути увагу на самопочуття дітей.

Звернути увагу на наявність спортивної форми(одяг та взуття)

 

 

 

 

 

 

 

Учням, пульс яких перевищує норму під час уроку звертати на них більше уваги.

 

 

Не виконувати вправи без дозволу вчителя. Не штовхатися, не ставити підніжки.

Під час загально розвиваючих вправ в русі і на місці дотримуватися дистанції, відстань витягнутої руки або два кроки.

 

 

Руки на поясі.

Руки за голову.

Спина пряма, дивитись уперед.

Дистанція два кроки.

Руки на поясі.

 

 

 

 

Біг починати й завершувати за сигналом вчителя.

Темп середній.

Не зрізати кутів зали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконувати тільки за сигналом вчителя.

 

 

 

Спина і руки  прямі.

 

 

 

Слідкувати на диханням.

 

 

 

 

 

Спина рівно, ноги в колінах прямі.

 

 

 

 

Прогнутись і подивитись на палицю.

 

 

 

 

Ноги з місця не здвигати

 

 

 

 

 

Слідкувати на правильним нахилом.

 

 

 

 

Нахил сильніше ,руки далі.

 

 

 

 

Ноги в колінах не згибати.

 

 

 

 

Ноги прямі, в колінах не згибати.

 

 

 

Спина пряма.

 

 

 

 

 

Тягнемся в гору , спина пряма.

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів, у яких було прискорене серцебиття на початку уроку.

 

                                                 Основна частина 25 хв.

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива гра на увагу «Класики». Учні стрибають по квадратам з числами. Число називає вчитель.

Учні виконуюсь стрибкові вправи на увагу.

 

Рухливі ігри з повітряною кулькою.

1.Учні передають повітряну кульку один одному гімнастичними палицями.

 

2.Учні підкидують кульку вгору ,а поки вона падає намагаються просунути під колінами тенісний м’ячик.

5 хв.

 

 

 

 

 

10 хв.

Учні виконуюсь стрибкові вправи на увагу.

 

 

 

Учні шикуються в колону по двоє обличчям один до одного.

 

 

Кулька не має торкнутись підлоги.

 

3.    Долання смуги перешкод 10 хвилин.

 

1 станція. Підтягування.

 

 

2 стація. Оббігання.

 

 

3 станція. Стрибки.

 

 

4 станція. Переступання.

 

 

5 станція. Лазіння.

 

 

 

 

6 станція. Перекиди.

 

 

Кожен учень робить по два підходи.

 

Учні повзуть по лавці підтягуючись.

 

Учні оббігають кубики «змійкою»

 

Учні перестрибують з обруча в обруч.

 

Учні переступають приставним кроком.

 

Учні залазлять в обручі і пересуваються по  шведський драбині приставним кроком.

Учні роблять два перекиди на матах.

Заключна частина 5 хв.

    1.

 

    2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

6.

Перешикування у коло.

 

Вправи на відновлення дихання, розслаблення м′язів.

1. Прогладжування доньками спину учня, що стоїть попереду рухами вперед назад поперемінно.

2. Прогладжування спини учня долоньками круговими обертами дугами вперед, назовні.

3.Постукування пальцями рук по спині.

4. Прогладжування долоньками спину учня поперемінно по колу одною долонькою потім іншою.  

 

Перешикування.

 

 

Вимірювання ЧСС

 

 

 

Підбиття підсумків уроку.

Організований вихід із спортивного залу.

30 с

 

2 хв

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

30с.

 

 

 

30с.

1 хв

Учні стоять один за одним.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування в одну шеренгу.

 

Звернути увагу на дітей із підвищеним пульсом.

 

Подякувати за урок.

Побажати  гарного дня.

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 квітня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку