План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 9 класу. Модуль волейбол.

Про матеріал
План - конспект уроку для учнів 9 класу. Модуль волейбол. Допоможе вчителю і учням в освоєнні нового матеріалу.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку  фізичної культури

для учнів 9 класу

Тема уроку: передача м’яча двома руками зверху та знизу, верхня пряма подача м'яча на точність.

Модуль: волейбол.

Мета уроку: 

1.Поглибити знання з модуля волейбол;

2. Продовжити формувати навички  з техніки передачі м’яча зверху та знизу;

3. Вчити виконувати вправи з подачі м’яча на точність;

4.Розвивати  в учнів загальну  витривалість, спритність, координацію рухів; 

5.Забезпечити оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь;

6. Створювати умови для самостійного розвитку кондиційних якостей;

7. Виховувати розуміння необхідності занять фізичною культурою, інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігання та зміцнювання здоров`я учнів.

8.Формувати здоров'язбережувальні компетенції.

Завдання уроку:

1.Вдосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками.

2.Вивчення техніки виконання верхньої прямої подачі.

3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у волейбол.

4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.

5. Виховання морально-вольових якостей, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду .

Тип уроку: урок вивчення  матеріалу.

Обладнання: волейбольні  м'ячі, секундомір, свисток.

Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний.

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Вступна частина 5 хв.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Шикування в одну шеренгу.

Рапорт чергового.

 Привітання.

Повідомлення теми та завдань уроку.

Техніка безпеки життєдіяльності на уроці з фізичної культури.

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС.

30с.

30с.

30с.

30с.

 

30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

фронтальний метод.

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

 

Не виконувати вправи без дозволу вчителя. Не штовхатися, не ставити підніжки.

Під час загально розвиваючих вправ в русі і на місці дотримуватися дистанції, відстань витягнутої руки або два кроки.

 

Учням, пульс яких перевищує норму, під час уроку звертати на них більше уваги.

Підготовча частина 12 хв.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

Ходьба:

- звичайна в обхід спортзалу;

- на п`ятках, руки вгору;

- на носках, руки в замок, вгору;

- на зовнішній стороні стопи, руки в сторони;

- на внутрішній стороні стопи, руки за спину;

- в присіді;

Біг:

- звичайний;

- приставним кроком лівим боком;

- приставним кроком правим боком;

- спиною вперед;

- з підскоками.

- з прискоренням

 

Стрибки:

- в присіді;

- на правій нозі;

- на лівій нозі.

Комплекс загально розвивальних вправ у русі:

1)В. П.— руки за спиною.

 1—4 — ходьба на носках.

 5—8 — ходьба звичайним кроком.

9—16 — те саме на п'ятках.

2)В. П.— руки на поясі.

 1—16 — нахили голови вперед та назад.

17— 32 — те саме в сторони.

3)В. П.— руки донизу.

 1—4 — повільний присід, руки на коліна.

 5—8 —В. П.

4)В. П.— руки попереду.

1 — ривком руки у сторони.

2 — В. П.

3 — ривком руки вгору.

4 — В. П.

5)В. П.— руки за головою.

1—8 — повороти тулуба в сторони.

6)В. П. — руки знизу-позаду, пальці з'єднані.

 1 — ривком руки назад, про-гнутися.

 2 — В. П.

7)В. П.— ліва рука вгорі.

 1—16 — послідовні кола руками вперед — кроль на грудях.

 17—32 — те саме назад, кроль на спині.

8)В. П.— руки за голову.

1 — нахил уліво, ліву руку в сторону долонею вгору.

2 — В. П.

3—4 — те саме праворуч.

9)В. П.— руки вгору.

1—2 — однойменний мах лівою, руки вперед-назовні долонями вниз, крок лівою, руки вгору.

3—4 — те саме правою ногою.

10)В. П.— ліва рука на поясі, права — в сторону.

1 — стрибком стійка ніг нарізно, змінити положення рук.

2 — стрибком ноги разом, змінити положення рук.

 

 

Вимірювання ЧСС.

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

7 хв.

 

3-4 р.

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

звернути увагу на правильну поставу

 

 

 

 

 

 

 

 

дистанція 1,5м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

 

 

 

Вправи виконувати тільки за сигналом вчителя.

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

Темп повільний.

 

 

 

Слідкувати за правилами виконання.

 

 

Спина рівно.

 

 

 

 

Спина рівно.

 

 

Ноги прямі, в колінах не згибати.

 

 

 

Слідкувати за правилами виконання.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати на правильним нахилом.

 

 

 

Слідкувати за координацією рухів.

 

 

 

 

Слідкувати за координацією рухів.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів, у яких було прискорене серцебиття на початку уроку.

Основна частина 25 хвл.

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

Спеціальна розминка волейболіста.

Прийом та передача м`яча зверху в парах.

Прийом та передача м’яча знизу в парах.

Верхня пряма подача:

в зони 5, 6, 1.

Навчальна гра.

 

Вимірювання ЧСС.

5 хв.

 

5 хв.

 

5 хв.

 

5 хв.

 

5 хв.

 

10 с.

Учні групуються в пари.

 

Груповий метод

звернути увагу на роботу рук.

Слідкувати за стійкою гравця.

 

Не заступати на лінію подачі.

 

Звернути увагу на групові взаємодії.

Звернути увагу на учнів, у яких було прискорене серцебиття на початку уроку.

 

 

Заключна частина 3 хвл.

1.

 

2.

3.

 

 

4.

 

 

5.

Шикування.

Вправи на відновлення.

Підведення підсумків уроку.

Вимірювання ЧСС.

 

 

Домашнє завдання:

   відпрацьовувати техніку прийому м’яча.

Вихід із спортивного залу.

 

1 хв.

 

30 с.

30 с.

 

 

30 с.

 

 

30 с.

Спокійна ходьба зі змахами рук.

Звернути увагу на учнів, у яких було прискорене серцебиття на початку уроку.

 

Слідкувати за правильним виконанням (батькам).

 

Слідкувати за організованим виходом з спортивної зали.         

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку