Формування компетентностей молодших школярів з досвіду роботи

Про матеріал
Актуальним завданням сучасноЇ школи є реалізація компетентного підходу в навчанні.
Перегляд файлу

ФОРМУВАННЯ

КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ молодших

ШКОЛЯАВ

(з ДосвЈДу роботи)

Сташенко Алла учитель початкових    учитель-методист НВК



YTocmi17HtliJ пошу&—

ycnixy

опис власного DOCBiDy)

Вступ

Перед сучасною школою постае завдання виховати  здатну до жипево•:•  Така 3YMie правильно обрати           шлях у зважаючи на власнЈ можливостј, буде ставити перед собою завдання самовдосконалення й саморозвитку, що стане запорукою успјху в рЈзних сферах

Сучасний CBiT пред'являе вимоги до людини, конкурентно спроможною може бути лише по-справжньому компетентна

Основною метою початковот загальноТ е  розвиток та виховання через формування в учнјв бажання i    вчитися, формування повноцјнних мовленневих, читацьких, обчислювальних YMiHb i навичок здорового способу життя. За роки навчання в  мають набути власний досвЈд культури спјлкування i у рЈзних видах навчальноТ самовираження у творчих видах завдань. Набупя загальнонавчальних та цЈльових компетентностей е фундаментом подальшого  навчання школяра в школ(

Сучасне  вимагае виховання громадян, здатних ефективно  у виконаннј соцјальних виробничих i завдань. Виконання цих завдань потребуе розвитку якостей i творчих людини, YMiHb здобувати HOBi знання та розв'язувати проблеми, орјентуватися в життЈ суспјльства. Саме прЈоритети лежать в ocH0Bi реформування сучасноТ загальноосвјтньот школи, головне завдання якот — компетентну  здатну знаходити у конкретних навчальних, життевих, а в майбутньому i професјйних ситуацјях, Тому актуальним завданням сучасноТ школи е  компетентного            в навчанн(

Основна частина

                                 005.рота та любов до      — це не miXbk.!l стан,

.яшгй внутрйинъо переэюшаетъся, але й ведучий мотив, стимул

В. C'yx03vt-n1.l7tcbQza,7

CkiJ'l'bkH б P0kiB не пращовапа вчителем, в p060Ti не зникат-оть, лише i'x характер. Бо педагога мае багато граней та неможливо передбачити. Вважто, що вчитель — це дар Божий) талант та ocBiTa.

Вчити, внховувати, розвивати дтптну важко, але разом з тим i На очах i3 HeBMi,nYT, невпевненого у c06i малюка виростае оцјнюе себе, людей. Початкова школа

-— .це школа i caMoatcryaJIi3ar-tii Завдання вчителя не дати суму зн.ань, а й навчити спблкуватися, розв'язувати проблеми, .знаходити i3 нестандартно? ситуацй•.

Основним у своћ'й p060Ti вважато доброзичливе

30pieHT0BaHe на портрети за Тъми, намагаюсь {х љушев.ний стан, причини бутв терплячою, ,до        поважати $хню слабку та сильну натуру, при цьому прогнозувати своТх јй. Вважаю це мистецтвом.

Важливо перетвормти учня ту вђњно мислячого активного учасника навчально-виховного процесу.

Для pea31i3aI(ii oc06ucTicH0-opieHT0BaH0T використовую pi3H0MaHiTHi методи i прийоми, що допомагають створенню сприятливих умов для розвитку та проблем.

                  Намагаюсь, тцоб        вчились не заради               а тому що

Hami — це в демократичному cycniJTbcTBi i де, як не у шкој!йэ вони вчитися азам демократй'» взаемоповаги,

самоповаги,  i приймати i брати

на себе.

                 На уроках намагаюсь, щоб          були суб'ектами навчання:

проблему, могли б довести

причини помилок,  самоконтроль. СвоТ  <<учитель -

учень» будую таким чином, щоб ми були партнерами. Щоб         вчились та критично мислити, бути творчими, в судженнях.

В своТх дотримуюсь правил:

          »              чути дитину, а не слухати,

 Контакт очима,

 Якщо дитину  вона навчаеться у c06i,

 Розвиток сфери;

                Сама c06i кажу: <<Роби так, щоб дитина           йти до школи, любила

твоТ уроки та чекала з  щоб мала задоволення самого навчання>>. Для цього в поедную науку, мистецтво, намагаюсь зробити труд школяра джерелом розумного задоволення та душевно;

CYTHicTb не в тому, щоб вносити в навчання а проте i це дуже важливо.  шукати мотив в самому навчання.  iHTepec дитини до навчання допомагають: яскрава  дидактична гра, методи навчання.

На уроках у мне не мае сумних очей.

Виходячи з цього мною обрана проблема: <<Формування компетентностей

Для ставлю

розвиток штелектуальних

навчання,

 Виховання iHTepecy до знань,

          Розвиток YMiHb                   отримувати

 Розвиток

Вимога враховувати в   навчання давня цього очевидна, тому що      за показниками значною один одного. Ця вимога який на BCix етапах уроку. При опитування з домашнього завдання використовую прийоми, дозволяють перетворювати цю в роботу таким чином, щоб своТми знаннями з однокласниками, учителями. В цьому допомагають проекти, при вивчеш нового  Так продумую попередню пщготовку         до вивчення новот теми. Така дозволяе учням знайомитися з готують

Dimu noeuHHi экџтпи в ceimi краси, izop, КЏ30Кј музикџ, малюшо,  meovocmi.

св. Сухомлинськџп

— це позитивноТ мотивацй навчання молодших створюють проекти, придумують та зображають тварин,

_рослин, яких, наприклад, немае в  фантазують, створюють.

Впевнена, що в  повною    виявляеться моделювати

                 Творчими             е:

Широке застосування набули        за правилами: тощо. Враховую Тх як на уроках, так i в

Шляхи та засоби формування здоров 'язберегаючот

k0MnemeH111Hocmi молодих

• Уроки «основи здоров'я», культури, «Я i УкраТна» години, прогулянки в ГПД

                                     перерви

 EkckypciT

                                     години

 Конкурси на уроках

 Пальчикова

 Зарядка для

Серед багатьох завдань, що стоять перед початковою школою, на

     перше           ставлю             явища навколишнього CBiTy:

думати, висловлювати думки, читати, писати.

BciMa цими дитина i мае

Впевнена, що навчити дитину вчитися — значить дати Тй за допомогою яких вона буде i3 сходинки на сходинку шляху

В навчально —виховному  спираюся на Taki принцт-ш: - принщш Hayk0BocTi,

-

- розвоаючого навчання,

- зв»вок теорй з практикою,

-

-

-

- -

Щляхи формування мотивацп на уроцј

Педагог:чна теорјя — абстракцјя. ћ• практичне

застосування — завжДи високе мистецтво.

1.ПЈДласий

Моя участь у методичнјй робопй власного ДосвЈДу

Впевнена, що головна умова  вчителя — висока кожного уроку. Вважаю, що урок ефективний, коли BiH досягае певноТ мети.

Мое мислення як вчителя opieHT0BaHe на вдосконалення знань, педагогјчнођ•         та технологП•, без яких не можна досягги конкретного результату.

У процесј ефективностЈ моет  велике значення мають:

самоспостереження;

саморозвиток;  самоосвјта; самоконтроль;

Не випадково В. Сухомлинський писав про те, що стае педагог, якщо YMie  свою працю.

Висновки

Огже, в ocH0Bi мого — система  розвитку дитини.

В           роботи           взаемозв'язок навчального, розвивального, виховного,            k0MnoHeHTiB         на        активно використовуються pi3Hi форми          з учнями.            час викладання застосовую Taki форми i методи, якј збуджують творчЈсть     створюють атмосферу розкутост( час традицЈйних YP0kiB використовую елементи гри, казковостј, подорожЈ з проблемно-пошуковими  Впевнена, що opieHT0BaHe навчання повинно забезпечити розвиток та саморозвиток учня, виходячи з виявлення його особливостей як суб'екта i предметноТ

Пјдводячи пјдсумок своет роботи, хочу зазначити, що надЈя на ycnix живе в людин( ме на жаль, не кожна справджуеться, тому що ycnix гарантований лише для тих, хто прикпадае для його власнј зусилля. Я з  можу сказати, що я, вчител( й батьки докладаемо великих зусиль, щоб ycnix кожного й BCix був гарантованим, жипепридатним.

pdf
Додано
8 листопада 2019
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку