Формування медіаосвітньої компетентності вчителя. Форми роботи з виховання медіа культури особистості

Про матеріал
Ми маємо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та як на нас впливає інформаційний тиск. Надзвичайно важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. І не тільки самим вміти, але й вчити цьому наших дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування медіаосвітньої компетентності вчителя. Ефективні формироботи з виховання медіакультури особистостіПідготувала Практичний психолог ШЗШ №11 Моісеєнко Ірина

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: Медіапедагоги – вчителі, викладачі, вихователі всіх ланок системи освіти, працівники бібліотек, керівники і співробітники медіастудій різного профілю в структурі центрів роботи з молоддю та інших організацій, які мають відповідну педагогічну і медіапсихологічну компетентність і впроваджують медіаосвіту. Медіакомпетентність – рівень медіакультури, що забезпечує розуміння особистістю соціокультурного, економічного і політичного контексту функціонування медіа, засвідчує її здатність бути носієм і передавачем медіакультурних цінностей, смаків і стандартів, ефективно взаємодіяти з медіапростором, створювати нові елементи медіакультури сучасного суспільства, реалізувати активну громадянську позицію.

Номер слайду 3

Головною метою медіаосвіти є формування медіакультури особистості в середовищі значущих для неї спільнот (малих груп, родин, навчальних і виробничих колективів, місцевих громад тощо). Головними завданнями медіаосвіти є сприяння формуванню медіаінформаційної грамотності, медіаімунітету особистості, рефлексії і критичного мислення як психологічних механізмів, здатності до медіатворчості для компетентного і здорового самовираження особистості та реалізації її життєвих завдань, спеціалізованих аспектів медіакультури.

Номер слайду 4

Форми медіаосвіти: Медіаосвіта дошкільна Медіаосвіта шкільна. Медіаосвіта позашкільна. Медіаосвітау вищій школі Батьківська медіаосвіта. Медіаосвіта дорослих. Медіаосвіта засобами медіа

Номер слайду 5

Формування медіакомпетентності педагога. принципи:1) індивідуального соціально-психологічного підхід 2) патріотизм3) оновлення змісту 4) пріоритет морально-етичних цінностей 5) продуктивна мотивація6) пошанування національних традицій 7) формування громадянської спрямованості особистості;8) цілісності та системності.

Номер слайду 6

Уміння, які необхідно розвивати при підготовці вчителів:1) здатність і готовність сприймати і розуміти зміст медіатекстів, незалежно від їх складності, уміння «фільтрувати» інформацію;2) розуміти силу впливу медіатекстів на суспільство;3) здатність розрізняти емоційну й аргументовану реакцію при сприйманні інформації;4) розвивати компетентне припущення про зміст медіатексту;5) здатність сприймати медіатексти критично, незалежно від того, наскільки є впливовими їх джерела

Номер слайду 7

Основні умови формування медіакомпетентності вчителя:1) наявність фундаментальної підготовки з інформатики, без якої неможливе використання засобів ІКТ та реалізація їх потенціалу в освіті;2) формування медіакомпетентності майбутніх учителів у системі педагогічної освіти забезпечується відповідністю структури та змісту їх підготовки новітнім тенденціям;3) недостатня готовність вчителів до використання мас-медіа в навчальному процесі зумовлює формування медіаграмотності у післядипломний період

Номер слайду 8

Вміння медіакомпетентного вчителяздійснювати критичний огляд медіа продуктів;застосовувати раціональні методи пошуку, відбору, систематизації та використання медіа текстів;здатен протистояти маніпуляції та пропаганді;застосовує у процесі навчання комп’ютерні програми, навчальні ресурси глобальної мережі Інтернет;раціонально поєднує традиційні методи навчання з мультимедійними засобами ілюстрації та демонстрації інформації.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
25 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку