Урок з елементами тренінгу "Скарбничка"

Про матеріал
Розвиток в учнів творчих та пізнавальних здібності, поглибити процеси саморозкриття, самоаналізу.
Перегляд файлу

Урок з елементами тренінгу «Скарбничка»

 

   Мета: розвинути в учнів творчі та пізнавальні здібності, поглибити процеси

саморозкриття, самоаналізу.

   Завдання: розвивати творчий потенціал учасників, уяву та фантазію під час

виконання завдання, самопізнання.

   Обладнання: аркуші паперу А 4, пензлик, цукор, розчинна кава.

 

Хід заняття

 

   Вступне слово психолога.

   Мета: налаштування учасників на подальшу роботу, повідомлення мети та

завдань.

   Вироблення правил групи.

   Мета: обговорення принципів роботи.

   Учням пропонується назвати правила які, на їхню думку, потрібні для

ефективної роботи під час уроку:

1. Обов’язкова участь в роботі протягом уроку

2. Активна участь

3. Доброзичлеве ставлення один до одного

4. Говоримо за правилом «Тут і тепер»

5. Бути уважними і зібраними

6. Не перебивати партнера

 

Вправа «Скарбничка»

Мета: розвинути творчі здібності, підвищити рівень інформованості учнів щодо їх творчого самовираження. Учні використовуючи уяву та фантазію малюють скарбничку з камінчиками.

 

Вправа «Склади твір-мініатюру»

Мета: розвинути творчі та пізнавальні здібності.

Учні складають твір – мініатюру дивлячись на малюнок за ключовими питаннями:

- визначити людей, які є опорою у вигляді камінців

- 5 прикметників, які описують моє життя зараз

- те, щоб ви хотіли покращити в житті

- мої життєві цінності

- те, що надихає, мотивує

- те, що викликає посмішку

Після завершення написання твору, учні зачитують свої роботи.

 

   Підсумок заняття: усвідомлення учасниками отриманого на занятті

досвіду.

   Заключне слово психолога. Отже, на прикладі цих завдань, ви мали можливість розвинути та оцінити свої творчі та пізнавальні здібності. Працюйте над собою у даному напрямку.

    Дякую за увагу.

docx
Додано
26 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку