Формування основних ключових компетентностей на уроках фізики та трудового навчання через продуктивність уроків

Про матеріал
В матеріалі розкриті методи підвищення мотивації учнів, активізацції навчально - пізнавальної діяльності на уроці, застосування нових технологій навчання при переході до нової української школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування основних Ключових компетентностей На уроках фізики та Трудового навчання Через продуктивність уроків. учитель НВК №27 Слесь Г. В. “Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися .”Сенека

Номер слайду 2

Слесь Галина Володимирівна освіта вища – Бердянський Державний педагогічний інститут вчитель фізики та трудового навчання спеціаліст вищої категорії педагогічний стаж – 26 років в НВК «Гімназія – школа № 27» працює з 1997р.

Номер слайду 3

Вчитися впродовж життя. Успішно спілкуватися. Ефективно й продуктивно співпрацювати. Творчо вирішувати проблеми. Приносити зміни в організації та суспільство. Ухвалювати важливі рішення Керувати проектами й досягати мети Бути рішучими й наполегливими Спрямовувати свої захоплення і таланти на те, щоб зробити світ кращим

Номер слайду 4

✓ спілкування державною та іноземними мовами;✓ математична грамотність;✓ компетентності в природничих науках і технологіях;✓ інформаційно-цифрова грамотність;✓ уміння навчатися впродовж життя;✓ соціальні й громадянські компетентності;✓ підприємливість;✓ загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя. Ключові компетентності концепції «Нової української школи»

Номер слайду 5

ТехнологіїНаукаІнженерія Математика

Номер слайду 6

Ключові компетентностіФізика –Трудове навчання. Фізика - Історія. Фізика - Математика. Фізика –Хімія Фізика –Біологія. Фізика – Географія

Номер слайду 7

Ключові компетентності

Номер слайду 8

Інтелектуальна гра «МОРСЬКИЙ БІЙ»

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Пошук Скарбів.

Номер слайду 11

Результати Всеукраїнського учнівського фізичного конкурсу «Левеня»

Номер слайду 12

Всеукраїнська учнівська Інтернет – олімпіада З фізики

Номер слайду 13

2014–2015р. Антипов В Мухін О - 2 місце переможці міського туру учасники обласного туру Іванова Л. - 2 місце– переможець міського туру 2017–2018р. Пєшков А. - 3 місце переможець міського туру учасник обласного туру 2016–2017р. Пєшков А. - 2 місце Стрельбицький К. - 3місце Якименко А .- 3 місце Іванова Л. - 3 місце– переможці міського туру Іванова Л. Якименко А учасники обласного туру 2018–2019р. Пєшков А. - 3 місце переможець міського туру Романюк А.-.- 2 місце переможець міського туру 2015–2016р. Якименко А.- 2 місце переможець міського туру Всеукраїнська учнівська олімпіада З фізики

Номер слайду 14

Результати навчально – пізнавальної діяльності Знаннєвий Діяльніснийціннісний

Номер слайду 15

Практичний результат учнівського проекту: особистісно ціннісним корисним для родини, класу, школи соціально - зорієнтованим, мати підприємницький потенціал

Номер слайду 16

5 клас Об'єкт – картина, панно: Технологія виготовлення аплікації Об'єкт – брелок, ялинкова прикраса: технологія Виготовлення виробів із бісеру Об'єкт – Пласка м'яка іграшка: технологія обробки текстильних матеріалів

Номер слайду 17

6 клас Об'єкт – картина: Технологія виготовлення вишитих виробів Об'єкт – Об'ємна м'яка іграшка: технологія обробки текстильних матеріалів Об'єкт – салати: технологія приготування їжі

Номер слайду 18

7 клас Об'єкт – килимок на стілець: Технологія виготовлення виробів в'язаних гачком Об'єкт – рамка для фото: технологія обробки матеріалів за допомогою квілінгу Об'єкт – шарф: Технологія виготовлення виробів в'язаних гачком Об'єкт – вироби з круп, борошна технологія приготування їжі

Номер слайду 19

Котяча дружба. Буланчук Софія 5-В клас

Номер слайду 20

Чому я вибрала цей виріб. Я дуже люблю тварин. Особливо котиків. Мені подобаються ці цікаві і милі звірятка. Мені дуже шкода бездомних котиків і я їх часто підгодовую. У моєї бабусі вдома живуть двоє котиків і коли я приїжджаю до неї, я за ними доглядаю. Спочатку я думала зробити одну кицьку, але потім вирішила зробити їй друга.

Номер слайду 21

Як я виконувала цей виріб. Спочатку я вирізала всі елементи із фетру. Потім зшила по два однакових елемента між собою петельним швом. Далі зшила всі деталі в один виріб швом голка вперед. Мордочки котиків я вишила. Мені сподобалось виконувати цей виріб.

Номер слайду 22

Плюси:- виріб не складний у виконанні- оригінально оформлений- всі елементи виконані за допомогою базових швів. Мінуси:- багато дрібних деталей- важко зробити мордочки кицьок- вважаю, що мій виріб зроблений не досить акуратно. Плюси і мінуси мого виробу

Номер слайду 23

1. Я вдосконалила своє вміння робити вироби із фетру2. Я розвинула свою уяву3. Я навчилася робити плоскі іграшки із фетру 4. Я потренувалась робити шви. Мені дуже сподобалось робити плоскі іграшки із фетру. Також я зрозуміла, що можна зробити гарну іграшку, не докладаючи багато зусиль. Висновок

Номер слайду 24

Дякую за увагу

Номер слайду 25

Гризуни та квітуча поляна. Буланчук Софія 5-В клас

Номер слайду 26

Чому я вибрала цей виріб. Я дуже люблю тварин. У мене дома живуть дві морські свинки та хом’ячок. Спочатку я захотіла зробити хом’ячка, бо мені дуже подобаються ці звірятка. Але потім я ще зробила кролика і морську свинку і вирішила їх об’єднати в одну красиву композицію. Прикрасила її квітами та травичкою. Так від ідеї зробити хом’ячка я прийшла до мого творчого проекту.

Номер слайду 27

Як я виконувала цей виріб. Спочатку я взяла половину коробки і пофарбувала її в зелений колір. Усі елементи мого виробу я виконувала трьома базовими плетіннями: круговим, паралельним та петельним. Замість травички я приклеїла бісер. Елементи виробу я приклеювала термоклеєм.

Номер слайду 28

Плюси:- виріб містить багато різноманітних тварин та квітів- оригінально оформлений- всі елементи виконані за допомогою базового плетіння. Мінуси:- складність у виконанні- потребує багато бісеру. Плюси і мінуси мого виробу

Номер слайду 29

1. Я вдосконалила своє вміння плести із бісеру2. Я розвинула свою уяву3. Я навчилася плести об’ємні фігури з бісеру4. Я освоїла нові техніки плетіння5. Я навчилася об’єднувати окремі елементи в один виріб. Не дивлячись на те, що я витратила багато часу, мені дуже сподобалось плести із бісеру. Висновок

Номер слайду 30

Дякую за увагу

Номер слайду 31

Вчена сова. Буланчук Софія, 5-В клас

Номер слайду 32

Спочатку із фетру я вирізала деталі аплікації. Потім я пришила дрібні деталі, використовуючи шов “голка вперед”. Саму сову і більш великі деталі я пришивала тамбурним швом. Аплікацію я робила декілька днів. Як я його виконувала

Номер слайду 33

Плюси моєї роботи: орігінальність, багато дрібних деталей (це виглядає красиво), зручний матеріал для аплікації. Мінуси: складність виконання. Плюси і мінуси моєї роботи

Номер слайду 34

Висновок Я потратила багато часу, але аплікація вийшла гарна і орігінальна. А ще я багато в чому вдосконалилась:1. Я навчилася краще шити шви;2. Я розвинула свою уяву;3. Я навчилася працювати з тканиною. Я задоволена своєю роботою!

Номер слайду 35

Дякую за увагу!

Номер слайду 36

Я обрала колір очей жовтий. Колір бісеру на спині був синій, а на животі жовтий тому що в мене не було білого.

Номер слайду 37

А який висновок цього проекту?Я навчилася робити петельне плетіня із бісеру, в мене не виходило, але я все одно не здавалася і в мене все потім вийшло! Це означає, що ніколи не зупиняйся на половині!

Номер слайду 38

Аплікація з тканини: ”Літні спогади”Кулагін Дмитро

Номер слайду 39

Готова робота

Номер слайду 40

«Весняна сова»Я назвала вирiб так, тому що ii забарвлення яскраве,

Номер слайду 41

+ та -+ Утворилося гарно+ Було не складно робити- Коли я зшила у мене потiм болiли пальцi.

Номер слайду 42

Закохані совушки

Номер слайду 43

Висновок: Коли я робила першу сову, то в мене тяжко получалося просовувати бісер, я не дуже сильно затягувала проволоку. Коли я почала робити другу(дівчинку) то в мене все почало краще получатися. Зробити дві сови я придумала сама (бо чим більше ,тим краще).

Номер слайду 44

Моя іграшка. Підготував учень 5-В класу НВК<< Гімназвя-школа >>№27м. Маріуполя Гореленко Іван

Номер слайду 45

Плюси та мінуси. Плюси 1-Що це виходить красиво2-Мені сподобалося робити цю поробку Мінуси1 Це робити дуже довго

Номер слайду 46

левенятко

Номер слайду 47

ВИСНОВОКНа мою думку вийшов ось такий цікавий виріб

Номер слайду 48

ВИСНОВОКНа мою думку вийшов ось такий цікавий виріб

Номер слайду 49

Мій виріб кошенята - пухнастики

Номер слайду 50

Як я робив цей виріб?

Номер слайду 51

Плюси та мінуси. Плюси;Мені було цікаво робити цей виріб. Моїй матусі сподобався цей подарунок. Мінуси;ВІДСУТНІ

Номер слайду 52

Висновок 1. Я відпрацював шов “ Голка вперед ”.2. В мене додалося 10 % посидючості.3. Моїй матусі дуже сподобався подарунок.

Номер слайду 53

Презентація5-В класу. НВК<Гімназія-школа>№27 Гореленко Івана Сергійовича

Номер слайду 54

Як ви бачите на малюнку зображено цар, владика морів та океанів <Нептун>Ось так я вирішив назвати Свій корабель. Ось він

Номер слайду 55

Казка. Було це дуже дано. Жив відважний мореплавець. Відправився він у подорож на безіменному кораблі. Побачиввін моряків та врятував їх .

Номер слайду 56

Моя Фоторамка. Работа С. Макаренко

Номер слайду 57

Результат

Номер слайду 58

Вставляем красивую фотографию

Номер слайду 59

ТрояндаІгнатенко Софія6-Б

Номер слайду 60

Моя вишивка - Троянда. Я виконала роботу хрестиком на канві.

Номер слайду 61

технологія приготування їжі Салати блюда із круп та борошна

Номер слайду 62

Таким чином, в результаті наукового обґрунтування, безпосередньо практичних досліджень, вважаю, що Формування ключових компетентностей учнів забезпечується під час навчально – пізнавальної діяльності, сприяє розвитку конкурентноспроможної особистості та підготовки школярів до майбутнього Життя

Номер слайду 63

Спасибі За увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку