Вчитися впродовж життя. Успішно спілкуватися. Ефективно й продуктивно співпрацювати. Творчо вирішувати проблеми. Приносити зміни в організації та суспільство. Ухвалювати важливі рішення Керувати проектами й досягати мети Бути рішучими й наполегливими Спрямовувати свої захоплення і таланти на те, щоб зробити світ кращим
✓ спілкування державною та іноземними мовами;✓ математична грамотність;✓ компетентності в природничих науках і технологіях;✓ інформаційно-цифрова грамотність;✓ уміння навчатися впродовж життя;✓ соціальні й громадянські компетентності;✓ підприємливість;✓ загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя. Ключові компетентності концепції «Нової української школи»
2014–2015р. Антипов В Мухін О - 2 місце переможці міського туру учасники обласного туру Іванова Л. - 2 місце– переможець міського туру 2017–2018р. Пєшков А. - 3 місце переможець міського туру учасник обласного туру 2016–2017р. Пєшков А. - 2 місце Стрельбицький К. - 3місце Якименко А .- 3 місце Іванова Л. - 3 місце– переможці міського туру Іванова Л. Якименко А учасники обласного туру 2018–2019р. Пєшков А. - 3 місце переможець міського туру Романюк А.-.- 2 місце переможець міського туру 2015–2016р. Якименко А.- 2 місце переможець міського туру Всеукраїнська учнівська олімпіада З фізики
Чому я вибрала цей виріб. Я дуже люблю тварин. Особливо котиків. Мені подобаються ці цікаві і милі звірятка. Мені дуже шкода бездомних котиків і я їх часто підгодовую. У моєї бабусі вдома живуть двоє котиків і коли я приїжджаю до неї, я за ними доглядаю. Спочатку я думала зробити одну кицьку, але потім вирішила зробити їй друга.
1. Я вдосконалила своє вміння робити вироби із фетру2. Я розвинула свою уяву3. Я навчилася робити плоскі іграшки із фетру 4. Я потренувалась робити шви. Мені дуже сподобалось робити плоскі іграшки із фетру. Також я зрозуміла, що можна зробити гарну іграшку, не докладаючи багато зусиль. Висновок
Чому я вибрала цей виріб. Я дуже люблю тварин. У мене дома живуть дві морські свинки та хом’ячок. Спочатку я захотіла зробити хом’ячка, бо мені дуже подобаються ці звірятка. Але потім я ще зробила кролика і морську свинку і вирішила їх об’єднати в одну красиву композицію. Прикрасила її квітами та травичкою. Так від ідеї зробити хом’ячка я прийшла до мого творчого проекту.
1. Я вдосконалила своє вміння плести із бісеру2. Я розвинула свою уяву3. Я навчилася плести об’ємні фігури з бісеру4. Я освоїла нові техніки плетіння5. Я навчилася об’єднувати окремі елементи в один виріб. Не дивлячись на те, що я витратила багато часу, мені дуже сподобалось плести із бісеру. Висновок
Таким чином, в результаті наукового обґрунтування, безпосередньо практичних досліджень, вважаю, що Формування ключових компетентностей учнів забезпечується під час навчально – пізнавальної діяльності, сприяє розвитку конкурентноспроможної особистості та підготовки школярів до майбутнього Життя