ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОГО МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗВ'ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ (ВІДСОТКИ)

Про матеріал
Дана презентація можна використовувати при вивченні теми "Відсотки". Де учні можуть познайомитися з поняттям "Відсотка" та розв'язувати задачі на відсоткові розрахунка, відсоткове відношення двох чисел, модель до задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОГО МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗВ'ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ(ВІДСОТКИ)Люта Анна Петрівна

Номер слайду 2

Мета курсу: Поглибити й доповнити матеріал шкільного курсу математики щодо розв'язування текстових задач

Номер слайду 3

Завдання курсу: Розвивати навички та вміння учнів складати математичні моделі задач. Узагальнити і систематизувати прийоми розв'язання текстових задач арифметичним способом;Формувати в учнів вміння й навички: застосувати властивості пропорції під час розв'язання задачі методом рівнянь;Розвивати логічне мислення і математичне мовлення учнів

Номер слайду 4

Вимоги до навчальних досягнень учнів: Вміти. Знати. Алгоритми розв'язування основних задач. Типи задач та методи їх розв'язування. Залежності між величинами. Складати математичні моделі задач. Розвязувати тестові задачі на дроби, відсотки, пропорційні величини, спільну роботу. Геометричного змісту. Алгебраїчним методом

Номер слайду 5

Роль і значення задач у шкільному курсі математики:

Номер слайду 6

Задачі навідсотки

Номер слайду 7

Мета: Сформувати поняття відсоткового відношення двох чисел. Домогтися засвоєння методів знаходження відсоткового відношення чисел. Удосконалення вміння розв'язувати текстові задачі на відсотки, а також використовувати формули складних відсотків при розв'язування задач

Номер слайду 8

Опорний конспект. Один відсоток-одна сота частина1%=0,01100%=150%=0,5200%=2 Р% від А-А р\100 В-це. Р%,тоді 100%-В: Р\100 А=А.(1+р\100).

Номер слайду 9

Дерево знань. Що називається відсотком?Як виразити частку у відсотку?Як відсоток від числа?Як знайти число за його відсотком?Як знайти відсоткове відношення двох чисел? Запиши формулу складних відсотків?

Номер слайду 10

Знаходження відсотків від числа.300 га – 100 %,х га – 40 %.

Номер слайду 11

У геологічноі експедиціі 40%маршруту проходили по степу ,26%-по гірській дорозі, а останні 102 км по довжині річки. Скільки км длився весь маршрут.?102 км. Схема 40%26%100%

Номер слайду 12

1440% Троє школярів в лісі найшли 200 грибів, Нікіта найшов 40%всіх грибів,а Олег ¼ від грибів. Нікіти. А Діма решту. Скільки грибів зібрав Діма.200 Никита. Олег. Дима. Показать (4)100%

Номер слайду 13

Знаходження числа за відсотками120 га – 40 %,х га – 100 %.

Номер слайду 14

Чорнослив при сушінні втрачає 64% своєї маси . Скільки треба взяти свіжого чорносливу , щоб отримати 27 кг сушеного?. Схема64%27 кгstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 15

Знаходження відсоткового відношення двох чисел.300 га – 100 %,120 га – х%.

Номер слайду 16

При першому зниженні ціну зменшили І-спосіб на 200*0.1=20 (грн), куртка стала коштувати 200-20=180 грн. При другому зниження ціну зменшили на 180*0,1=18 (грн). У результаті двох знижень такціна куртки зменшилась на 20+18 =38(грн.)38 грн.від 200грн. Становить 38\200*100%=19%отже початкову ціну зменшили на 19%Відповідь: 19% Дізнайся більше!

Номер слайду 17

200 гр.- 100% ІІ-спосіб Х грн.- 90% Х=180 грн.(ціна куртки після 1 знижки) 180грн.-100% Хгрн - 90% Х= 162грн.(ціна куртки після 2 знижки) 200грн.-100% 162грн.-х% Х= 81%; 100 %-81%=19%(початкова ціна зменшилася на 19%).

Номер слайду 18

Задача на складні відсотки. A0 = 300 грн; p=3, n=5 Початковий вклад у банк склав 300 грн. за рік начисляється 3% річних. Знайти суму вкладу через 5 років. Відповідь: 348 ГРН.

Номер слайду 19

ЗАДАЧІ НА ЗБІЛЬШЕННЯ(ЗМЕНШЕННЯ) НА ПЕВНЕЧИСЛО ВІДСОТКІВЯк зміниться площа прямокутника,якщо одну сторону збільшити на 10%. А другу зменшити на10%.розміри даного прямокутника приймаємо за 100%.розміри зміненого прямокутника у відсотках:. Довжина: 100%+10%=110%=1.1.ширина: 100%-10%=90%=0,9.площа зміненого прямокутника у відсотках:1.1*0,9=0,99=99%.площа прямокутника зменшилась на:100%-99%=1% Відповідь: 1%

Номер слайду 20

На скільки відсотків збільшилося число ,якщо збільшити його в 1.5 раз?У відсотках дане число становить 100%,збільшене число-150 %отже від збільшення числа у 1.5раза воно збільшується на: 150 %-100%=50%Відповідь: 50%

Номер слайду 21

Веселі задачіВовк до Зайця:“Якщо швидко не знайдеш 80% від добутку 8*(0.125)2, то я тебе…“Не встиг Вовк закінчити погрозу .як Заєць відповів:”0.1“І втік. Вовкові залишилося лише гукнути:”Ну. Зайцю.постривай!“Чи не обдурив Заєць Вовка?Заєць приніс додому качан капусти. Сусідка Сова сказала:”Приніс 90%води“ Капуста підсохла. Сова визначила 40 % вологості і зменшення маси на 0,6кг. Яка була маса капусти спочатку?Відповідь: маса капусти 720 г

Номер слайду 22

Дякую заувагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
438
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку