Завдання курсу: Розвивати навички та вміння учнів складати математичні моделі задач. Узагальнити і систематизувати прийоми розв'язання текстових задач арифметичним способом;Формувати в учнів вміння й навички: застосувати властивості пропорції під час розв'язання задачі методом рівнянь;Розвивати логічне мислення і математичне мовлення учнів
Вимоги до навчальних досягнень учнів: Вміти. Знати. Алгоритми розв'язування основних задач. Типи задач та методи їх розв'язування. Залежності між величинами. Складати математичні моделі задач. Розвязувати тестові задачі на дроби, відсотки, пропорційні величини, спільну роботу. Геометричного змісту. Алгебраїчним методом
При першому зниженні ціну зменшили І-спосіб на 200*0.1=20 (грн), куртка стала коштувати 200-20=180 грн. При другому зниження ціну зменшили на 180*0,1=18 (грн). У результаті двох знижень такціна куртки зменшилась на 20+18 =38(грн.)38 грн.від 200грн. Становить 38\200*100%=19%отже початкову ціну зменшили на 19%Відповідь: 19% Дізнайся більше!
ЗАДАЧІ НА ЗБІЛЬШЕННЯ(ЗМЕНШЕННЯ) НА ПЕВНЕЧИСЛО ВІДСОТКІВЯк зміниться площа прямокутника,якщо одну сторону збільшити на 10%. А другу зменшити на10%.розміри даного прямокутника приймаємо за 100%.розміри зміненого прямокутника у відсотках:. Довжина: 100%+10%=110%=1.1.ширина: 100%-10%=90%=0,9.площа зміненого прямокутника у відсотках:1.1*0,9=0,99=99%.площа прямокутника зменшилась на:100%-99%=1% Відповідь: 1%
Веселі задачіВовк до Зайця:“Якщо швидко не знайдеш 80% від добутку 8*(0.125)2, то я тебе…“Не встиг Вовк закінчити погрозу .як Заєць відповів:”0.1“І втік. Вовкові залишилося лише гукнути:”Ну. Зайцю.постривай!“Чи не обдурив Заєць Вовка?Заєць приніс додому качан капусти. Сусідка Сова сказала:”Приніс 90%води“ Капуста підсохла. Сова визначила 40 % вологості і зменшення маси на 0,6кг. Яка була маса капусти спочатку?Відповідь: маса капусти 720 г