Розглядаються методи формування предметної компетентності учнів на урока фізики через діяльністний підхід, які доцільно використовувати не тільки на уроках фізики, але й на інших заняттях.
Запорізька загальноосвітня школо І-ІІІ ступенів №77 Запорізької міської ради. Навчальний проект на тему: “Формування предметної компетентності учнів на уроках фізики через діяльністний підхід”Виконала: вчитель фізики Маслюк Надія Сергіївна
Номер слайду 2
Мета : дослідити формування предметної компетентності учнів на уроках фізики через діяльністний підхід. Проблема: знижений рівень зацікавленості учнів до вивчення фізики. Завдання: дослідити та розробити методи формування предметної компетентності учнів на уроках фізики через діяльністний підхід
Номер слайду 3
В сучасному світі вчителю важко довести до учнів важливість фізики у їхньому житті. Тому виникає проблема у розробці нових методів та форм навчання, які б дали змогу учням краще зрозуміти предмет, а також формувати їхню компетентність
Номер слайду 4
Цілі компетентностіНавчитися жити разом. Навчитися пізнавати. Навчитися робити. Навчитися бути
Номер слайду 5
При формування компетентності учнів слід застосовувати саме діяльністний підхід , який мотивує, сприяє до самостійності, виховує відповідальність
Номер слайду 6
Як формувати компетентність: Виконання лабораторних робіт;проведення дослідів та спостережень;розв’язування практичних завдань; вивчення та закрплення матеріалу у ігровій форму
Номер слайду 7
Головним завдання у формуванні компетентності є використання інноваційних технологій, які дають змогу більше зацікавити сучасну молодь. Акцентувати увагу на ужиткових дослідах, тобто тих дослідах які виконуються за допомогою побутових приладів. Це дає змогу показати учня, що фізики не закінчується за дверима кабінету, що вона завжди поруч з нами
Номер слайду 8
Під час використання діяльністного підходу краще вдається оцінити здібності учнів. Я вважаю, що громіздкі формули учні не зможуть запам’ятати, якщо їх просто записати. Але якщо вони виконають якийсь дослід чи розроблять проект на обрану ними тему, то це дасть змогу краще засвоїти матеріал.