Розглядаються методи формування предметної компетентності учнів на урока фізики через діяльністний підхід, які доцільно використовувати не тільки на уроках фізики, але й на інших заняттях.
Мета : дослідити формування предметної компетентності учнів на уроках фізики через діяльністний підхід. Проблема: знижений рівень зацікавленості учнів до вивчення фізики. Завдання: дослідити та розробити методи формування предметної компетентності учнів на уроках фізики через діяльністний підхід
Головним завдання у формуванні компетентності є використання інноваційних технологій, які дають змогу більше зацікавити сучасну молодь. Акцентувати увагу на ужиткових дослідах, тобто тих дослідах які виконуються за допомогою побутових приладів. Це дає змогу показати учня, що фізики не закінчується за дверима кабінету, що вона завжди поруч з нами
Під час використання діяльністного підходу краще вдається оцінити здібності учнів. Я вважаю, що громіздкі формули учні не зможуть запам’ятати, якщо їх просто записати. Але якщо вони виконають якийсь дослід чи розроблять проект на обрану ними тему, то це дасть змогу краще засвоїти матеріал.