Мета проекту:навчальна — навчити виготовляти тематичні композиції з писанок;розвиваюча — розвивати просторове технічне мислення, художню уяву, естетичний смак, координацію рухів у процесі виготовлення писанок;виховна — виховувати бажання продовжувати і розвивати традиції українського народу; охайність та точність виконання завдання. Об’єкт проекту: композиція з писанок.
Основні завдання і цілі: Провести порівняльний аналіз запропонованих об’єктів з метою обрання кращого;Підібрати об’єкт для роботи;Підібрати складові елементи композиції та їх кількість;Підібрати матеріали для виготовлення композиції;Опрацювати техніку в’язання яєць для композиції;Опрацювати техніку кріплення писанок в композиційному рішенні;Підібрати інструменти та матеріали для роботи;Ознайомитися з описом виконання завдання;Розрахувати економічне обґрунтування проекту.
І. Організаційно - підготовчий етап1. Технічне завдання1.1. Призначення проектованого виробу.1.2. Вимоги до проектованого виробу.- Вимоги до конструкції: оригінальність, надійність, безпечність, практичність, оптимальний розмір,композиційна цілісність.- Вимоги до оздоблення: якісне та естетичне оздоблення, смислове навантаження, гармонійне поєднання з усіма елементами виробу.- Вимоги до матеріалів: простота в процесі роботи, надійність у використанні, доступність у придбанні.2. Технічна пропозиція- Аналіз ескізів та пропозицій учасників творчої групи.- Висновок по технічній пропозиції.
ІІІ. Технічний етап. Підготовка матеріалів та інструментів. Ознайомлення з описом в’язання писанки та крашанки. Виготовлення елементів композиції. Самоконтроль власної діяльності. Коригування виконаного виробу. Усунення помилок, недоліків. Дотримання технологічної і трудової дисципліни, культури праці
«Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення гурткового заняття на тему «Пасхальні яйця»У процесі добору народознавчого матеріалу слід дотримуватися критеріїв доступності, багатофункціональності, емоційної насиченості та особистої значущості для вихованців. Під час розробки методики країнознавчого матеріалу необхідно враховувати вікові особливості дитини. В. О. Сухомлинський говорив, «До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання». Керівник гуртка має розвивати творчість вихованців засобами єднання емоційного і пізнавального у навчальній діяльності. Робота на гуртку повинна здійснюватися систематично та цілеспрямовано. В процесі естетичного виховання важливо вчити учнів розуміти й сприймати красу навколишнього світу.