Формування уявлень про о геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.

Про матеріал
Продовжувати знайомити учнів із геометричними фігурами – круго,м, квадратом, трикутником; вчити дітей обстежувати моделі геометричних фігур, порівнювати їх, знаходити ознаки подібності і відмінностей, правильно називати їх елементи: кут, сторона; коригувати розвиток дрібної моторики пальців рук.
Перегляд файлу

УРОК - ПОДОРОЖ

Формування уявлень про о геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.

 

 

 

http://1.bp.blogspot.com/-11mEqzoJLFQ/UwEca7VuGfI/AAAAAAAAAAk/Ahx9knFIRWo/s1600/%25D1%2584%25D1%2596%25D0%25B3%25D1%2583%25D1%2580%25D0%25B8.png

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Пухова А.В.

 

2018\2019 навчальний рік

 

Тема: Формування уявлень про геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.

Мета: продовжувати знайомити учнів із геометричними фігурами – круго,м, квадратом, трикутником; вчити дітей обстежувати моделі геометричних фігур, порівнювати їх, знаходити ознаки подібності і відмінностей, правильно називати їх елементи: кут, сторона; коригувати  розвиток дрібної моторики пальців рук.

         Обладнання:  презентація «Геометричні фігури», моделі геометричних фігур, набір фігур, м’ячики, обруч, малюнки до загадки.

 Тип уроку: урок – подорож.

.

Хід уроку

 І. Організаційний момент.

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=89ff59fe7e8334c72606e02d12e64cad&n=33&h=215&w=287

         ІІ.Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку.

       Продзвенів уже дзвінок

       Всім пора нам на урок.

       Встаньте всі рівненько

       Привітаємось гарненько

       - «Доброго дня!»

Учитель. Дякую! А тепер можна сідати. Сьогодні урок у нас з математики незвичайний, він вчить багато чому. Хай буде він для нас повчальний, за це   подякуємо йому.

ІІІ.Актуалізація опорних знань.

1.Повторення пройденого матеріалу.

Усна лічба. Діти давайте порахуємо від 1до 7 та назад.

-Де нам зустрічається  число 7. (Відповіді дітей). Так у тижні 7 днів.

http://svitppt.com.ua/images/2/1196/960/img10.jpg

 

 Сторінка 77  Вправа 4

- Якою  цифрою можна позначити сьогоднішній день? Так , сьогодні 7 березня.

3.Робота в зошиті.

Прописати цифру 7777… (фото )

C:\Users\UserUL\Desktop\шл)\PA192044.JPG

Учитель. Діти,  давайте розв’яжемо задачу від Тітоньки Сови. (слайд)

 

Учитель. Скажіть, мені , що зображено на малюнку?

C:\Users\UserUL\Desktop\i.jpg

 

ІУ. Повідомлення теми, мети  уроку.

        Учитель. Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо в цікаву подорож до Цікавої Математики . Вона надзвичайно  гарна і чарівна.Та по дорозі нам траплятимуться труднощі, які ми обов’язково маємо подолати. Чи готові ви до цього?  Тоді – вирушаймо!  

 (Стук у двері. Заходить листоноша передає листа.

Учитель. Ану, давайте подивимося, що ж в цьому листі? ( Учитель виймає із конверта моделі геометричних фігур.

   Учні. Це іграшки?

  Учитель. Ні, це – фігури. . Які вони різні –ці геометричні фігури. Чи однакові вони за кольором, розміром? А за формою? Що ж це за фігури?

 

         Круг

C:\Users\UserUL\Desktop\шл)\PA192042.JPG

         На прикладі зеленого круг навчаємося прийомів обстеження геометричної фігури: обвести пальчиком, переконатися, що в кола відсутні куточки, тому він може котитися. На прикладі великого зеленого круга діти закріплюють алгоритм обстеження.  Які предмети в класі схожі на круг? (Відповіді дітей)

C:\Users\UserUL\Desktop\шл)\PA192047.JPG

         Квадрат

C:\Users\UserUL\Downloads\1-kvadrat.jpg

 

         Квадрати можуть бути різного кольору, великі і маленькі; за кольором і розміром вони не схожі один на одного. Але вони однакові за формою. Обстежуємо маленький квадрат: скільки в нього сторін, кутів? Діти накладають круг на квадрат, визначаючи їх відмінності.  Які предмети в класі схожі на квадрат? (Відповіді дітей)

    

 

Трикутник

 Діти обстежують його так само, як квадрата, порівнюють із кругом.

C:\Users\UserUL\Desktop\фото урок матем2)\img3.jpgC:\Users\UserUL\Desktop\фото урок матем2)\Psihologiya-geometricheskih-figur-treugolnik.gif

 

 

Які предмети в класі схожі на трикутник? (Відповіді учнів)

 

Учитель. Діти  викладить на парті трикутники від найбільшого до найменшого.

Фізкультхвилинка.

Ручки піднімаємо,

Потім опускаємо,

Спинки випрямляємо

 

 

C:\Users\UserUL\Desktop\шл)\PA192039.JPG

 

Вільно видихаємо.

Подивися ти направо,

Подивися ти наліво.

Говорити будем чітко,

Вільно, легко і красиво.

 

            Учитель . А тепер часу не гаймо .  І у подорож поспішаймо.

Дидактична гра «Які фігури сховав у тваринках художник?»

Учитель : Коли художник малював цих тваринок, то помітив, що в їхніх зображеннях можна відшукати різні геометричні фігури. Уважно роздивіться і подумайте, в яких із намальованих тваринок сховалися ці фігури? Які?

 

/Files/images/skarbnichka/kozlovska/10.jpg

(Відповіді дітей)

Робота над загадкою

Колючий клубочок

Прибіг у садочок ( Їжачок)

C:\Users\UserUL\Desktop\P9201942.JPG

 

Діти, Їжачок нам придумав цікаве завдання. Справимося з ним?

         Вправа з геометричними фігурами .

         ( Діти з геометричних фігур складають  ялинку за зразком учителя та намалюйте малюнки з геометричних фігур) (слайд)

C:\Users\UserUL\Desktop\P9201944.JPG

 

 

 

 

 

 Віршована вправа для очей.

Оченята роблять вправи:

 

          Конкурс «Кращий математик?» (слайд)

        

 

 

Гімнастика для пальчиків і рук.

Ви бачите, що під час такої подорожі, ми не можемо помилитись.А щоб пальчики наші були слухняні підніміть їх вгору,нехай вони побігають в повітрі,побіжать по парті і візьмуть ручку.

Молодці! З завданням справились.

Y. Підсумок уроку.

Учитель. Давайте пригадаємо, які фігури ми вивчали сьогодні з вами?

http://1.bp.blogspot.com/-11mEqzoJLFQ/UwEca7VuGfI/AAAAAAAAAAk/Ahx9knFIRWo/s1600/%25D1%2584%25D1%2596%25D0%25B3%25D1%2583%25D1%2580%25D0%25B8.png

- Що  цікавого ви дізналися на уроці? (Відповіді дітей).

- Молодці , ви дуже добре попрацювали.

Оцінювання учнів.

Домашнє завдання.  Скласти з геометричних фігур «Кораблик»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пухова Анжела
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
5696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку