24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Завдання логічні для учнів 2 класу

Про матеріал
Додатковий матеріал для уроків математики в 2 класі. Є чудовою підготовкою до олімпіад серед учнів поочаткової школи
Перегляд файлу

Логічні задачі для учнів 2 класу

  • Одне яйце звариться за 5 хв. Скільки знадобиться часу, щоб зварити три яйця? (Відповідь:5 хв)
  •  Діти збирали осінній букет. У ньому було 5 кленових, 2 дубових, 4 березових і один листок з осики. Зі скількох різних дерев були листки? (Відповідь:4)
  •  В автобусі їхали 9 пасажирів. На зупинці всі, крім 3 пасажирів, вийшли. Скільки пасажирів залишилося в автобусі? (Відповідь:3)
  • Порівняйте ці 4 рядки чисел. Знайдіть і викресліть «зайвий» рядок. Чим ряди схожі? Чим відрізняється «зайвий» рядок від інших? Підказка! Яке число додається до попереднього числа кожного рядка?

2 5 8 11 14

 4 7 10 13 16

 3 4 5 6 7

 5 8 11 14 17

( Відповідь:«Зайвий» рядок — третій, адже до кожного попереднього числа додається число 1, а не 3.)

  • Термометр показує 20 градусів тепла. Яку температуру покажуть два таких термометри? (Відповідь:20 градусів)
  •   Коли батькові було 26 років, Олі виповнилося 4 роки. Тепер Олі 11 років. Скільки років батькові? (Відповідь:11-4 = 7; 26+ 7 = 33)
  •   Побудуйте такий прямокутник, ширина якого 3 см, щоб його можна було поділити на 2 квадрати.( Відповідь:Ширина 3 см, довжина 6 см.)
  • Від найбільшого двоцифрового числа відніміть найбільше число четвертого десятка. (Відповідь:99 -4 0 = 59)
  •  Один насос за одну хвилину викачує 1 т води. За скільки хвилин 3 таких насоси викачають 3 т води? (Відповідь:1 хв)
  • Уздовж вулиці стоять 100 будинків. Майстра попросили виготовити номери для всіх будинків від 1 до 100. Щоб виконати замовлення, він повинен запастись цифрами. Полічи усно скільки дев’яток потрібно майстру. Зверніть увагу! 6 і 9 — це різні цифри, перевертати їх не можна. (Відповідь:9; 19; 29; 39; 49; 59; 69; 79; 89; 90; 91; 92; 93; 94; 95; 96; 97; 98; 99. 20 цифр: 10 дес. + 10 чисел; 10 дес. = 20)
  • Три товариші — Артем, Дмитрик і Сергій — пішли в ліс за грибами, причому кожен з них йшов зі своєю сестрою. Імена дівчаток: Галинка, Оленка і Іринка. Хлопчики швидко наповнили грибами свої кошики і стали допомагати дівчаткам. Назвіть ім’я сестри кожного з хлопчиків, якщо з’ясувалося, що жоден з них не поклав грибів у кошик своєї сестри і що Дмитрик декілька грибів поклав у кошик Галинки, Артем поклав декілька грибів у кошик Галинки і Іринки. Відповідь: Артем Дмитрик Сергій Відповідь:Галинка - Сергій,Оленка - Артем,Іринка - Дмитрик)
  • Три товариші змагалися в бігу. Один пробіг деяку відстань за 15 с, другий — за 20 с, а третій — за 13 с. За скільки секунд пробіг цю відстань кожен хлопчик, якщо Петрик біг швидше, ніж Сашко, а Сашко — швидше, ніж Сергій? (Відповідь:Сергій — за 13 с, Сашко — за 15 с, Петрик — за 20 с.)
  • У квадратній залі для танців поставте вздовж стін 10 крісел так, щоб біля кожної стінки стояло порівну крісел.
  • Іринка, Маринка і Даринка отримали за контрольну роботу по математиці 10; 11; 12. Коли у них запитали, які оцінки вони отримали, то дівчатка відповіли: Ір и н к а : «Я отримала 11». М а р и н к а : «Я не отримала 11». Д а р и н к а : «Я не отримала 12». Визначте, яку оцінку отримала кожна з дівчаток, якщо тільки одна з них сказала правду. (Відповідь:Даринка отримала 10, Маринка — 11, Іринка — 12.)
  • Скільки двоцифрових чисел, що закінчуються цифрою 5, можна записати за допомогою цифр 5; 6; 7; 8? (Відповідь:55; 65; 75; 85)
  • Три хлопчики розмовляють. Прізвище одного з них Коваленко, другого — Слюсаренко, а третього — Токаренко. Батьки їх працювали: один — ковалем, другий — токарем, третій — слюсарем. «Цікаво,— сказав хлопчик, батько якого був слюсарем,— що жоден з наших батьків не працює за спеціальністю, від якої походить його прізвище». «А ти правий» — підтвердив Токаренко. Ким працювали батьки хлопчиків? Відповідь:ковалем-Токаренко, Слюсаренко - токарем, Коваленко -слюсарем)
  •  Три хлопчики — Кирило, Мишко і Дмитрик — з’їли апельсин, грушу і мандарин. Коли їх запитали: «Хто що їв»?, вони пожартували і відповіли загадково. Кирило: «Мишко з’їв апельсин, а Дмитрик грушу». Мишко: «Кирило з’їв апельсин, і Дмитрик апельсин». Потім Дмитрик додав, що в першій і другій відповідях одна частина правильна, а друга — ні. Що з’їв кожен з хлопчиків? -( Відповідь. Кирило з’їв апельсин, Мишко — мандарин, а Дмитрик — грушу.)
  •  Із чисел 10; 15; 17; 20; 22; 28; 31; 35 доберіть такі три числа, сума яких буде дорівнювати 70. (15 + 20 + 35= 70; 20 + 22 + 28 = 70; 17 + 22 + 31 = 70) • Назвіть «зайве» число та обґрунтуйте свій вибір. 13 52 64 22 28.(22)
  •  У Тетянки було 5 горіхів. Один вона віддала братові, і у них стало горіхів порівну. Скільки горіхів було у брата спочатку? (ВідповідьЗ горіхи)
  •   Віра, Ніна й Оля гралися ляльками. Вони одягнули своїх ляльок — одну в пальто, другу в куртку, а третю в сукню. Коли мама запитала дівчаток, що вони одягнули на своїх ляльок, то діти вирішили пожартувати, й одна з них сказала: «Віра одягнула на ляльку сукню, а Оля — пальто».

Друга відповіла: «Віра наділа на ляльку пальто, і Ніна — теж пальто». Потім дівчатка додали, що і в першій, і в другій відповіді одна частина правильна (істинна), а друга — неправильна (хибна). Чия лялька в сукні, чия — в пальті, а чия — в куртці? (Відповідь:Якщо Віра одягнула на свою ляльку сукню, Оля не могла одягнути на свою ляльку пальто, тому що в другій відповіді пальто згадано двічі. Отже, в першій відповіді істинне те, що Віра одягнула на ляльку сукню, а пальто одягнула на ляльку Ніна. Оля одягнула на свою ляльку куртку.)

  •  Сума двох чисел — 20. Якщо від одного числа відняти 4, а до другого додати 4, то обидва доданки будуть рівні. Знайди ці числа. Відповідь(4 + 4 = 8; 20 - 8 = = 12, числа 6 і 14)
  • Максим і Славко вчаться в другому класі. їх прізвища Василенко і Дрозденко. Яке прізвище у кожного з хлопчиків, якщо Максим вище Дрозденка? (Максим Василенко, Славко Дрозденко.) 
  • На першу вантажівку навантажили половину шаф, а на іншу — чотири тих, що залишилися. Скільки всіх було шаф? (Відповідь:8 шаф)
  •  Сума трьох чисел 76. Сума перших двох 42, а останніх двох — 61. Знайдіть ці числа. (Відповідь:15; 27; 34)
  • Ірині 4 роки, Марина — на 2 роки менша, а Світлана вже ходить до школи. Хто з дівчат найстарша? найменша?(Відповідь:Марина,Ірина,Світлана)
  •  Побудуйте квадрат зі стороною 4 см та інший прямокутник з таким самим периметром. (Відповідь:4 + 4 + 4 + 4 = 16, прямокутник зі сторонами 1 і 7; 2 і 6; 3 і 5)
  • Трійка коней пробігла 12 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?(Відповідь:12 км)
  •   Запишіть два таких двоцифрових числа, щоб їх сума і різниця закінчувалися однією і тією самою цифрою. (Відповідь:25 + 15 = 40; 25 - 15 = 10)
  •  Андрійко витрачає на дорогу до школи 20 хвилин. Скільки часу він витратить, якщо піде разом із другом? (Відповідь:20 хв)
  • На скільки можна збільшити кожне число, щоб у ньому змінилася тільки цифра, що означає одиниці, а цифра, що означає десятки, залишилася такою самою: 38; 57; 68; 29? Запишіть ці числа. (Відповідь:39; 58; 59; 69)
  • На двох кущах сиділо 10 снігурів. Коли на перший кущ прилетіло ще 4 птахи, а на другий — ще 2, то на обох кущах снігурів стало порівну. Скільки снігурів було на кожному кущі спочатку? (4 - 2 = 2; 10 - 2 = 8, на першому 4, на другому — 6)
  •  Буханка хліба важить півкілограма і півбуханки. Скільки важить ціла буханка? (Відповідь:1 кг)
  • Як набрати рівно 1 л води, користуючись банками місткістю 3 л і 5 л?

3 л 5 л

 3   0

 0   3

 3   3

 1   5

 

  • Три товариші змагалися в бігу. Один пробіг деяку відстань за 15 с, другий — за 20 с, а третій — за 13 с. За скільки секунд пробіг цю відстань кожен хлопчик, якщо Петрик біг швидше, ніж Сашко, а Сашко — швидше, ніж Сергій? (Відповідь:Сергій — за 13 с, Сашко — за 15 с, Петрик — за 20 с.)
  •  У квадратній залі для танців поставте вздовж стін 10 крісел так, щоб біля кожної стінки стояло порівну крісел.
docx
Додано
27 лютого
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку