19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Формування в учнів навичок самостійної діяльності, творчого потенціалу і здатності використовувати знання на практиці є важливим завдання сучасної школи. У розвитку названих якосте

Про матеріал
Вдосконалити та закріпити знання та вміння учнів виконувати найпростіші перетворення графіків функцій за допомогою таких геометричних перетворень як паралельне перенесення, симетрія, стиснення та розтягування.
Перегляд файлу

Конспект уроку

з алгебри

у 9 класі Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24

Дата проведення уроку: 26 листопада 2020

Тема уроку: «Найпростіші перетворення графіків функцій»

Мета уроку:

навчальна  вдосконалити та закріпити знання та вміння учнів виконувати найпростіші перетворення графіків функцій за допомогою таких геометричних перетворень як паралельне перенесення, симетрія, стиснення та розтягування.

розвивальна розвивати навики самостійної роботи, дослідницькі навики, формування вмінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати вивчені факти;

виховна виховувати охайність записів та виконання побудови графіків функцій, пізнавальний інтерес до математики, спостережливість, соціальну компетентність, відповідальне ставлення до навчання;

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок;

Методи і прийоми проведення: бесіда, частко­во-пошуковий, дослідницький метод

Наочність і обладнання: презентація, онлайн-тести, підручники

Використана література:

  1. Алгебра: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Х. : Гімназія, 2017. – 272 с. : іл.
  2. Алгебра. 9 клас. Тренувальні вправи. Самостійні та контрольні роботи / Ю. О. Захарійченко, Л. І. Захарійченко, І. С. Маркова, В. В. Карпік. – Х. : Вид-во «Ранок», 2013. – 128 с.   

План уроку та дозування часу:

І. Організаційний етап –

ІІ. Перевірка домашнього завдання –

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності –

IV. Актуалізація опорних знань –

V. Застосування знань, умінь і навичок –

VI. Підсумок уроку –

VII. Повідомлення домашнього завдання –

Хід уроку

І. Організаційний етап –

Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання –

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

На попередніх уроках ми розглянули найпростіші перетворення графіків функцій. Сьогодні наша задача вдосконалити та закріпити наші знання та вміння.

Для того, щоб ви добре повторили й закріпили вивчений матеріал,  я вам хочу побажати впевненості і творчої роботи на уроці . А також бути компетентними, тобто готовими застосувати набуті знання, вміння та навички для виконання теоретичних і практичних завдань. Я буду вашим помічником .

IV. Актуалізація опорних знань –

Добре. Ми повторили найнеобхідніше.

V. Застосування знань, умінь і навичок –

VI. Підсумок уроку –

VІ.   Рефлексія

Прошу вас залишили свої враження від уроку, намалювавши відповідний смайлик на аркуші самооцінки.

Сьогодні на уроці ми вдосконалити навички розв’язування вправ на  дослідження функцій,  перетворення графіків функцій;. Я дякую за активну роботу і співпрацю на уроці. Ви вмієте застосовувати набуті знання, а це означає , що кожен із вас як і сьогодні , так і в майбутньому буде компетентний в певній галузі.

VII. Повідомлення домашнього завдання – 2 хвилини

Повторити п. 10

Виконати № 10.7, 10.9

Придумати дві функції і побудувати їх графіки

 

docx
Додав(-ла)
Чоботару Анна
Додано
8 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку