Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках фізичної культури
Номер слайду 2
Формування фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я учнів, фізичної культури особистості, оволодіння основними положеннями теорії і методики фізичної культури, вміннями та навичками самостійно вирішувати питання фізкультурно-спортивної й оздоровчо-корегувальної діяльності та використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя. Основна мета предмета “Фізична культура”
Номер слайду 3
- соціальних- мотиваційних- функціональних- технологічних- професійно-прикладних- особистісних Зміст предмета “Фізична культура” спрямований на формування в учнів ключових компетентностей, а саме:
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Поняття “здоров’язберігаючі технології” об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження, зміцнення здоров’я учнів.
Номер слайду 6
Аналіз класифікацій існуючих здоров’язберігаючих технологій дає можливість виокремити такі типи:
Номер слайду 7
Виховання культури здоров`я
Номер слайду 8
Здоров’язбережувальні освітні технології поділяються на три групи :
Номер слайду 9
Формування здорового способу життя учнів можна вважати одним із важливих напрямів системи фізичного виховання у сучасній школі. Саме урок фізичного виховання поєднує фізичний, інтелектуальний, соціальний й духовний аспекти здоров’я особистості. Завдання педагогів – створити відповідні умови для вдосконалення цих складових здоров’я.
Номер слайду 10
Основні форми фізкультурно – оздоровчої та спортивної роботи