*Фотоефект. ** Застосування фотоефекта, сонячні батареї.

Про матеріал
Воєнний час часто змушує вчителів працювати з учнями в асинхронному режимі за допомогою Google Classroom. Розробка уроку надає можливість для вчителя за обмежений час підготувати завдання та застосувати відеоматеріали вчителів фізики для активної роботи здобувачів освіти. На уроці активно застосовуються розробки системи уроків фізики, взяті із сайту «Фізика нова».
Перегляд файлу

 

 Ф 11  Ур. 67  20.01.23  Онлайн (відеоконференція) Тема уроку.    *Фотоефект. 

** Ф 11  Ур. 68   20.01.23  Офлайн ( самостійне опрацювання) Тема уроку.   ** Застосування фотоефекта, сонячні батареї.

Розділ 3. Оптика

Мета уроків:  формувати компетентності щодо явища фотоефекту, дослідів О.Г. Столєтова, змісту  законів фотоефекту,теорії Ейнштейна, рівняння Ейнштейна  для фотоефекту, основних застосувань  фотоефекта: сонячні батареї, фоторезистори та фотоелементи,  рішення типових задач.  Хід уроку 

11-А клас

11-Б клас

Приєднуйтесь до зустрічі (у  Google Classroom

«Фізика»).   

1)                9.00 -хвилина мовчання за загиблими у війні

(приєднайтесь до  Google Classroom «11-Б клас»)

2)                9.02 приєднуйтесь до зустрічі (у  Google Classroom «Фізика»)).  

Якщо  немає такої можливості, то опрацюйте матеріали, які будуть додані після проведення уроку …

План нашої сьогоднішньої роботи на першому (онлайн) уроці такий:

1.        Перевірка ДЗ.                                   

2.        Актуалізація опорних знань.

3.        Опрацювання нового матеріалу.

4.        Тренувальні вправи №1,2,4.

5.        Підсумки уроку.

6.        Обміркування змісту ДЗ та завдань наступного уроку.

Якщо протягом першого  уроку  Ви вимушені працювати самостійно, то 

1.      Запишіть у зошит число, класна робота,

2.      Виконайте самоперевірку ДЗ  пастою зеленого кольору (див. PDF файл) Урок фотоэффект»)  

3.      Згадайте Квант- порція світла, фотон- частка світла та відповіді на питання. (див. PDF файл)  

4.      Запишіть у зошит   тему уроку та питання, обміркуйте його мету (див. PDF файл).

5.      Перейдіть за покликаннями та перегляньте відеоурок ( з 1 по 11 хв) https://youtu.be/5wwHW4miqrY

6.      Напишіть   відповіді на питання. 

7.      Спробуйте самостійно виконати рішення задач №1,2,4 

     8.Виконайте пастою зеленого кольору самопервірку рішення задач.     

           (перегляньте відеоурок (  з 14 по 19 хв  та PDF файл)

      9.Надішліть на перевірку класну роботу та домашнє завдання.

 

 

 

План вашої самостійної роботи на другому (офлайн) уроці такий: 1. Запишіть у зошит   тему уроку, обміркуйте його мету (див. PDF файл).

       5.   Перейдіть за покликаннями та перегляньте частину  відеоуроку  ( з

11 по 14 хв) https://youtu.be/5wwHW4miqrY

2.   Перечитайте матеріал уроку(див. PDF файл)

3.   За бажанням знайдіть інформацію в інтернеті за темою уроку.

4.Напишіть коротке ( до семи речень) повідомлення за темою уроку. 

     5. Спробуйте самостійно виконати рішення задачі №5 (див. PDF файл  та       частину  відеоуроку  ( з 19 по 24 хв) 

     8.Виконайте пастою зеленого кольору самопервірку рішення задач.

      9.Надішліть на перевірку класну роботу та домашнє завдання.

 

 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

      * Опрацювати  §34, вивчити поняття та формулу,  скласти довідник величин до формули рівняння Ейнштейна для  фотоефекту:

𝑚𝑒𝑣max2

𝐸ф = 𝐴вих + 𝐸𝑘 max                     ℎν = 𝐴вих + image 

2

 

      ** Повторити  §34, поняття  Квант- порція світла, фотон- частка світла та формули

Розв’язати задачу

1.Червона межа фотоефекту для деякого матеріалу 150 нм. Знайдіть роботу виходу електронів із даного матеріалу.

 

pdf
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
31 січня 2023
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку