.“Фотографія як джерело інформації. Вплив реклами на поведінку людини. Реклама в медіа. Письмові повідомлення”.

Про матеріал
Конспект уроку на тему: .“Фотографія як джерело інформації. Вплив реклами на поведінку людини. Реклама в медіа. Письмові повідомлення”.Мета. ознайомити учнів з історією виникнення фотографії; сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації; учити аналізувати медіапродукт; сприяти розвиткові спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані, робити висновки; виховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення.
Перегляд файлу

Конспект уроку на тему: .“Фотографія як джерело інформації. Вплив реклами на поведінку людини. Реклама в медіа. Письмові повідомлення”.

“Я досліджую світ”: мовно - літературна галузь

Тема.“Фотографія як джерело інформації. Вплив реклами на поведінку людини. Реклама в медіа. Письмові повідомлення”.

Мета. ознайомити учнів з історією виникнення фотографії; сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації; учити аналізувати медіапродукт; сприяти розвиткові спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані, робити висновки; виховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення.

Очікувані результати: обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлин); визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів; висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);створює невеликі висловлення;  ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі.

 І. Організаційний етап   

Привітання.

Налаштування учнів на доброзичливий морально – емоційний клімат.

- Девізом нашого уроку є:

Видумуй, пробуй і твори

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь!

І про кмітливість не забудь!

– Яким би ви хотіли, щоб був наш урок ?

 ( цікавим, пізнавальним, повчальним, творчим, практичним, продуктивним)
– А я вам бажаю бути на уроці уважними, активними, кмітливими, винахідливими, відчули радість і задоволення від роботи. Нехай цей урок залишить міцні знання і чудовий настрій.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вправа « Чарівна скринька»

-Дітки, що у мене в руках?( Скринька)

- Це чарівна скринька. В ній захований дуже цікавий предмет з країни «Медіа». Ви повинні відгадати цей предмет

- Здогадатися нам допоможе загадка.

Сніг зимою, сонце літом,
Поле, що чарує цвітом –
Все на чіп він зберігає –
Дуже добру пам’ять має!

-Так, це фотоапарат.

-Для чого ми його використовуємо?

(щоб сфотографувати та зробити фотографію)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1.Метод « Асоціативний кущ»

- Діти, доберіть слова, що спадають на думку, коли чуєте слово «фотографія»

(фотоальбом, фотограф, подія, родина, подорож, знімок, кадр, природа)

 

2.Словничок

Фотографія — це знімок, на якому відбито мить життя. Це мистецтво, що для багатьох є улюбленим захопленням. З розвитком технологій сьогодні фотографія на піку популярності.

 Колекції фотографій називають фотоальбомами.

 

3. «Довідкове бюро»

Людям хотілось зберегти свій образ для майбутніх поколінь, але замовити у художника портрет могли лише заможні люди, королі їх світа. Тай не завжди такі портрети відображали реальність. Одного разу люди винайшли унікальний спосіб відобразити людину такою, якою вона є в реальності. Це наші відображення у дзеркалі або у калюжі. Натомість його створювала техніка.

- Здогадуєтесь про що я говорю?

- Вірно! Люди винайшли фотографію.

Фотографія- це один із наймолодших видів мистецтв. Але з моменту своєї появи вона встигла змінити не тільки саме мистецтво, а й світ навколо нас.

- А знаєте в чому її унікальність? Фотографія змогла показати те, що не змогло жодне з мистецтв. Вона спіймала рух.

        Одного разу двоє чоловіків посперечалися. Один сказав, що кінь під час бігу відриває всі чотири ноги від землі, а інший сказав, що кінь не вміє літати. І він обов’язково спирається землі під час галопом.

  • Як Ви дуаєте, як вони вирішили це питання?
  • Так. Саме фотографія допомогла вирішити суперечку.

Дослідники, один із перших фотографів Едвард Майбріндж провів експеремент. Виявилось, що під час галопу кінь на мить відриває від землі усі чотири ноги. Це дослідження стало першим документальним відображенням руху. Фотографія дозволяє не тільки вивчати середовище навколо нас, але й може зазирнути в середину нас.

          Яким чином. А от рентгенівський знімок. Цей різновид фотографії назвали ім’ям його винахідника Вільгельма Рентгена. Коли ви вдарили коліно, потрібно переконатися, що не пошкодили кістки. Тому потрібно зробити рентгенографію (просвітити тіло наскрізь)

Техніка дуже швидко розвивалась. І тепер свої портрети за доступною ціною можуть отримати люди із різним статком. Тому фотографія стала найдоступнішим видом мистецтва.

ІV.Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу

  • Про що свідчать фотографії ? ( факти про події минулого)

У ваших руках я бачу цікаві світлини, що ви принесли до школи.

— Хто хоче розповісти невеличку історію про подію, відтворену на фото?

  1. «Крісло автора»

Діти за бажанням сідають у крісло автора і розповідають:

  •  яка саме подія;
  •  хто зображений;
  •  чим запам’ятався цей момент;
  •  які думки чи мрії виникають, коли дивишся на цю світлину.

                        

  1.  Руханка
  2.  «Мозкова атака»

 (Поставити на стіл стакан  в якому сік та пачку з соком. Запропонувати учням вибрати собі напій та пояснити свій вибір).                                    

– А чому ніхто із вас не хотів напою який у стакані?(Тому, що ми не знаємо, що це ?)

- А якщо  я скажу, що в стакані мультифруктовий сік «Садочок» Свіжий. Корисний. Збагачений вітамінами. Хто виявить бажання скуштувати цей напій?

- Чому ви змінили свою думку? ( Тому, що ми отримали інформацію про товар.)

- Як назвати отриману інформацію? (реклама)

-Отже, інформація про товар, тобто реклама вплинула на ваш вибір.

    Завдяки рекламі ми купуємо певні товари.

Групова робота.

  1. Гра « Шифрувальник»

– Спершу давайте дізнаємось, що ж таке реклама.

– Розшифруйте за допомогою підказки.

А -1          О -2       Л -3

Рек31м1 – це п2пу3яриз1ція  т2в1рів,  п2с3уг, вид2вищ з мет2ю привернути  ув1гу п2купців, з1м2вників,  г3яд1чів.

– Діти, а де ви бачили чи чули  рекламу?

   Щодня ми бачимо десятки рекламних Мета комерційної реклами – продати більше товару. Недарма рекламу називають «двигуном» торгівлі.

- Дуже часто в рекламі перебільшують позитивні якості товару і нічого не говорять про негативні. Ми з вами споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, про що говорять і показують у рекламі. Щоб протистояти впливу реклами на наше рішення і не купувати непотрібне. Тому перед походом до магазину потрібно визначитись з покупками.

5. Фізкультхвилинка

(виконати рухливі вправи)

Вчитель  читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Не купую», або підстрибують і говорять «Купую».

Ось сухарики в пакеті. (Не купую)

Макарони і спагеті. (Купую)

Чіпси  смажені хрусткі. (Не купую)

А ось булочки м’які. (Купую)

Помідори з огірками. (Купую)

А ось фанта з бульбашками. (Не купую)

4) Робота над віршем

Послухайте  вірш  Лесі  Вознюк «Сергійко і реклама» і дайте відповідь на питання:

  • Чи піддався спокусливій рекламі Сергійко?

Вірш Лесі  Вознюк «Сергійко і реклама»

Дивились чіпси на Сергійка із реклами

підсмажені, з рум’яними боками.

Хотілось бігти і одразу купувати,

та навіть дозволу у мами не спитати.

В рекламі дружно чіпсами  хрумтіли,

хвалили, насолоджуючись їли.

Із шинкою та сиром, із грибами

просили: «З’їж їх, не запитуй в мами!»

Але Сергійко впевнено  тримався

і на спокуси чіпсів не піддався.

Засвоїв, що навчають не реклами,

а в школі та поради тата й мами.

-То що, ви скажете про Сергійка?

Робота в групах.

-А зараз у мене для Вас є дуже цікаве завдання. Створіть рекламні повідомлення до малюнку.(Кожна група отримую малюнок)

Реклама Простоквашино — Вкуснятина, потому что с фермерского молока! (ua)  (2020) Всесвітній день хліба: історія виникнення головного продукту / ГОРДОН

Реклама творог Простоквашино 2009 год - YouTube Презентація на тему:" Рекламуємо красиве і корисне. Створюємо рекламу свого  улюбленого соку з веселим героєм".

У 2020 році Україна наростила імпорт фруктів на 23% — АГРОПОЛІТ5 причин їсти свіжі овочі та фрукти щоденно | Волинькард

Презентуйте свою роботу іншим групам

V. Підведення підсумків, рефлексія

1. Мікрофон

– На початку уроку ми робили з вами передбачення того, яким буде наш урок. А чи справдилися ваші сподівання? Висловіть свою думку.

- Що, почуте на уроці, вразило тебе найбільше?

- Я дізнався…

- Мене зацікавило…

- Мені сподобалося…

2. Теми для Щоденника вражень

 Мені подобається (не подобається) реклама...

 Я хотів(ла) би, щоб реклама була...

 Я не завжди вибираю продукти завдяки рекламі.

– На цьому урок наш закінчився. Я вам вдячна за активну роботу. Бережіть своє здоров'я, приймайте зважені рішення при купівлі розрекламованих продуктів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Свобода Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
2160
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку