Мета: розвивати спостережливість, аналітичне і критичне мислення, екологічне виховання, поглиблювати і розвивати зацікавленність хімією,як предметом,який має практичне значення, поглиблювати вміння користуватися інренетджерелами, навчитися встановлювати міжпредметні звязки.
Завдання: серед харчових продуктів знайти назви солей, або зашифровані коди харчових добавок-солей, сфотографуфати і написати формули цих солей. В інренет джерелах знайти як вони впливають на організм людини. Оформити завдання у вигляді постеру,презентації.
серед складу харчових
знайди назву,або Сфотографуй
код яким |
|
склад, noMiTb |
зашифрована |
Якщо це код ( наприклад Е |
назву, напиши формулу |
знайти В iHTepHeT |
250- знайди його назву в |
Оформи ти результати у |
джералах вплив |
' нтернетО |
|
L4iEI сполуки на людини |
|
Јнтенетпла |
постера Кату,