Фрагмент уроку на тему: "Хто, хто Миколая любить"

Про матеріал
Фрагмент уроку містить ігрові вправи, роботу з лего, творчі завдання для кращого засвоєння учнями програмового матеріалу та розвитку зв'язного мовлення учнів.
Перегляд файлу

                          2 клас. Українська мова  (фрагмент уроку)

  1. Продзвенів  для нас дзвінок,

        Починаємо урок.

       Попрацюємо старанно,

      Швидко, впевнено і вправно,

      Щоб почути у кінці,

      Що у нашім дружнім класі

      Діти просто   молодці!

 

  1.               Гра «Склади слово»

У кожного з вас на парті лежить літера. (М,и, к, о, л, а, й). (У класі 7 учнів).  Вам усім потрібно запам’ятати свою літеру, взяти її, стати в коло і разом скласти слово.

Підказка. Зовсім скоро ви це слово багато разів будете чути і промовляти. Всі ви його дуже добре знаєте.

  • Чи чекаєте ви святого Миколая?Чому?
  • Пригадайте, який найкращий подарунок вам приносив Миколай?

 

  1.               Вправа «Снігова куля»

Мене звати Андрій, найкращий подарунок, який  Миколай мені приніс….

 Андрієві Миколай приніс …, а я Матвій , мені Миколай приніс…

  1.               Щоденні 5. Слухання.

 

Святий Миколай. Українська легенда.

 

То було дуже-дуже давно. Жив в однім краю,  служив Господу Богу і людям єпископ Миколай. Усі знали, який він добрий та щедрий. Ще змалечку він ніколи не проходив повз людське горе. Був дуже тихим і незлостивим. Шанував своїх батьків. Молився, щоб у світі було більше справедливості, миру, добра й милосердя.

 

Коли не стало батьків, Миколай роздав своє майно людям, а сам став священиком. Він зробив багато добра за своє життя. А як не хотів наживати слави на чужому горі, то робив усе таємно.

 

Жила одна бідна удова з маленькими дітьми. Скрутно їм було, голодно і холодно. Щовечора плакала жінка, але не знала, чим порятуватися.

 

А одного ранку застилала ліжко, аж дивиться: під подушкою лежить вузлик, набитий грішми. Як вона здивувалася! А як зраділи діти! Адже тепер мама не буде плакати, а на свята й вони отримають подарунки й солодощі.

 

Помолилася жінка Богу, подякувала щиро за добро. Тільки пізніше здогадалася, що то все турбота Святого Миколая.

 

  1.               Гра «Ти мені , я - тобі»

А тепер придумайте запитання по змісту легенди.

Молодці!

 

  1.               Наступне завдання – це складання звукових моделей слів. Будемо використовувати  цеглинки лего.

 Наприклад, теплі кольори – голосні звуки, холодні – приголосні тверді.

Зима, сонце, мороз.

 

Тепер, голосні, якщо цеглинка стоїть , приголосний твердий -  лежить, м’який – дві цеглинки лежать.

Сніг, іній, лід.

 

Що робити , якщо слово велике і цеглинок лего не вистачає, а писати в зошитах схеми не дуже хочеться. Як ще можна зробити схему слова?

 

 Гра «Рухомі модельки»

(Голосний –    діти утворюють коло руками над головою, приголосний твердий – права рука зігнута в лікті і притиснута до грудей, приголосний м’який -  обидві руки зігнуті в ліктях і притиснуті до грудей).

Миколай, сніжинка, ковзани, санчата.  (Разом промовляємо звуки)

 

  1.               Гра  «Продовж речення»  (Кожен учень добавляє по одному слову)

Сніжинка. Сніжинка падає. Сніжинка падає на землю. Сніжинка падає на холодну землю.  Маленька сніжинка падає на холодну землю. Маленька, пухнаста сніжинка падає на холодну землю.  Маленька, пухнаста, біла сніжинка падає на холодну землю.

 

Дуже ви були старанні

Отже, всі ви учні гарні.

І за труд ваш на уроці

Я подякувати хочу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку