Фрагмент уроку "Повторення вивченого про частини мови"

Про матеріал
Тема: Повторення вивченого про частини мови Мета: Повторити вивчене про частини мови; розвивати вміння розрізняти частини мови; вчити застосовувати здобуті протягом навчання у початкових класах мовні знання і мовленнєві вміння під час виконання навчальних і контрольних завдань; розвивати спостережливість за мовними явищами, творче мислення, пам'ять, пізнавальний інтерес; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідного краю, до української мови.
Перегляд файлу

Конспект фрагменту уроку

З української мови

У 4-А класі

На тему: « Повторення вивченого про частини мови»

 

 

 

 

 

 

Розробив вчитель-класовод 4-А класу

Матуляк Олександра Олександрівна

Тема: Повторення вивченого про частини мови

Мета: Повторити вивчене про частини мови; розвивати вміння розрізняти частини мови; вчити застосовувати здобуті протягом навчання у початкових класах мовні знання і мовленнєві вміння під час виконання навчальних і контрольних завдань; розвивати спостережливість за мовними явищами, творче мислення, пам'ять, пізнавальний інтерес; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідного краю, до української мови.

Хід фрагменту уроку

VІІ. Закріплення та систематизація отриманих знань.

1.Формування команд. Визначення командиру та секретаря.

1група Іменники

2група Прикметники

3група Займенники

4група Дієслова

2. Виконання практичних завдань

2.1. Знайдіть речення, що складається тільки з іменників. Визначте відмінок цих іменників.( Дім іменника)

2.2 Зробити морфологічний розбір слів.

1група – Всі

2група- Обминають

3група -Ледачого

4група- Життя

Ледачого всі обминають, а роботящого шанобливо вітають. Праці — життя, дозвіллю — година.

2.3 Закінчіть фразеологізми. Визначте, до якої частини мови належить останнє слово.( Дім прикметника)

Зарубати на... (носі). (Іменник)

Куй залізо, поки... (гаряче). (Прикметник)

Як кіт... (наплакав). (Дієслово)

Вийти з... (себе). (Займенник)

Зрозуміло, як 2 на 2 — ... (чотири) (Числівник)

2.4. Гра «Покажи частину мови».( Дім займенника)

— Якщо це іменник — складіть руки над головою, дієслово — покажіть долоню, прикметник — скажіть «ой», займенник — покажіть рукою на себе, числівник — плесніть у долоні.

Сонце, я, нами, три, весна, перший, нічне, сон, малий, його, приїхали, радіють, веселе, спить, двадцять, сім.

2.5 Гра «Кубик».( Дім дієслова)

На сторонах кубика написані частини мови треба сказати, що ти про цю частину мови знаєш»

2.6. Гра « Так чи ні?» (Дім числівника)

Іменник відповідає на питання хто?що?

Я, ти, ми, вони це прикметники.

У займенників є 4 особи.

Прикметник називає дію предмета.

Дієслово зазвичай у реченні присудок.

Іменник зазвичай у реченні підмет

Один, перший, четвертий це числівники.

Числівники відповідають на питання який?яка?яке?

 

 

 

 

docx
Додано
3 травня 2019
Переглядів
1031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку