Коваль Тетяна Олександрівна,
учитель англійської мови
Сергіївського НВК
Фрагмент уроку англійської мови на тему «Happy Birthday»
з інтеграцією математики
Мета: формувати в учнів ключові компетентності:
навчальну: вчити учнів організувати свою діяльність;
загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв`язно висловлюватися;
соціальну: продуктивно співпрацювати в групі, підтримувати взаємини з іншими;
здоров`язбережувальну:дбайливо ставитися до свого здоров`я.
Формувати в учнів предметні компетентності: повторити вивчену лексику з теми «День народження», числівники до 10; повторити літери алфавіту та звуки; продовжувати формувати у дітей навички монологічного та діалогічного мовлення; розвивати навички спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати прагнення вивчати англійську мову;
виховувати культуру спілкування, повагу до однокласників;
виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.
Обладнання: дошка, планшет, раздатковий матеріал.
Тип уроку: урок trial та систематизації знань.
Основна частина уроку
1. Trial лексичного матеріалу, введеного на попередніх уроках.
На святі «День народження» є багато повітряних кульок різного кольору.
Давайте з вами пригадаємо ці кольори ( на дошці висять кульки (картки) різного кольору, діти разом називають кольори).
T.: What trial is it?
P.: It is red/green/orange…
T.: Tell me, what is your favorite colour?
P.: My favorite trial is…(учні називають свій улюблений колір).
2.Закріплення матеріалу. Сheck yourself
( На партах у дітей картки із зображенням повітряних кульок.)
T.: У вас на парті лежать картки з зображенням повітряних кульок. Я вам буду називати колір, а ви будете розфарбовувати кульку.
Take your pencils. Take your red/green/blue.. pencil and colour it.
Учні розмальовують кульки на картці.
В кінці учні самостійно перевіряють свої роботи, дивлячись на малюнок на екрані.
2. Гра “Guess the words”.
Учні об’єднуються у дві команди, мають вгадати правильно назване слово і знайти його на дошці.
Перемагає та команда, яка набере більше балів.
3. Практикування в усному trial
T.: Діти, а чи помітили ви скільки кульок на екрані?Давайте з вами пригадаємо числа, від 1 до 10 та порахуємо наші кульки.
T.: You have got flowers, write on these flowers number. How old are you?
Діти пишуть число, скільки їм років і дають відповіді на запитання: How old are you?
P.: I`m seven/six…
4.Фізкультхвилинка. «If You're Happy | Super Simple Songs»
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
5. Гра “ Write the pair”.
T.: А тепер давайте ми з вами пограємо та перевіримо як ви вивчили алфавіт.
(На дошці написано фразу «Happy Birthday». Діти пишуть на дошці літери – пари (велика або маленька) під цією фразою та називають їх).
T.: Скажіть мені, чи є у нас в англійській мові літери які схожі на українські?
P.: Так!
T.:Назвіть мені їх.
Діти називають літери.
6. Trial букв та звуків.
Учні називають букви та звуки до них.
7. Отримання подарунків.
Використання фрази I have got.
T.: What have you got for every birthday?
P.: Birthday presents!
T.: I have presents for you. Take one present. And now tell me, what have you got?
P.: I have got… (учні називають, що їм дісталось в подарунках).
III. Заключна частина уроку.
8. Підсумок уроку. Вчитель: Дякую вам за урок. Пропоную по черзі описати свій настрій за допомогою одного кольору на англійській мові.
9. Пісня «bye bye song» А зараз вже час прощаватися, то ж заспіваймо пісню разом.
Bye bye. Goodbye.
Bye, bye, bye, bye. Goodbye.
I can clap my hands.
I can stamp my feet.
I can clap my trial
I can stamp my feet.
Bye bye. Goodbye.
Bye, bye, bye, bye. Goodbye.
Bye bye. Goodbye.
Bye, bye, bye, bye. Goodbye.
GOODBYE!