Фрагмент уроку з англійської мови на тему ''Happy Birthday'' з інтеграцією математики

Про матеріал
Фрагмент уроку з англійської мови на тему ''Happy Birthday'' з інтеграцією математики у 1-2 класі НУШ
Перегляд файлу

 

Коваль Тетяна Олександрівна,

                                                                          учитель англійської мови

                                                           Сергіївського НВК

 

Фрагмент уроку  англійської  мови на тему  «Happy Birthday»

з інтеграцією математики

 

Мета: формувати в учнів ключові компетентності:

 навчальну: вчити учнів організувати свою  діяльність;

загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв`язно висловлюватися;

соціальну: продуктивно співпрацювати в групі, підтримувати взаємини з іншими;

 здоров`язбережувальну:дбайливо ставитися до свого здоров`я.

Формувати в учнів предметні компетентності: повторити вивчену лексику з теми «День народження»,  числівники до 10;  повторити літери алфавіту та звуки; продовжувати формувати у дітей навички монологічного та діалогічного   мовлення; розвивати навички спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати прагнення вивчати англійську мову;

виховувати культуру спілкування, повагу до однокласників;

виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.

Обладнання: дошка, планшет, раздатковий матеріал.

Тип уроку: урок trial та систематизації знань.

Основна частина уроку

1. Trial лексичного матеріалу,   введеного на попередніх        уроках.

       На святі «День народження»  є багато повітряних кульок  різного кольору.

Давайте з вами пригадаємо ці кольори ( на дошці висять кульки (картки) різного кольору, діти разом називають кольори).

T.: What trial is it?

P.: It is red/green/orange…

T.: Tell me, what is your favorite colour?

P.: My favorite trial is…(учні називають свій улюблений колір).

2.Закріплення матеріалу. Сheck yourself

( На партах у дітей картки із зображенням повітряних кульок.)

T.: У вас на парті лежать картки з зображенням повітряних кульок. Я вам буду називати колір, а ви будете розфарбовувати кульку.

Take your pencils. Take your red/green/blue.. pencil and colour it.

Учні розмальовують кульки  на  картці.

В кінці учні самостійно перевіряють свої роботи,  дивлячись на малюнок на екрані.

 

2. Гра “Guess the words”.

   Учні  об’єднуються у дві команди, мають вгадати правильно назване слово і знайти його на дошці.

   Перемагає та команда, яка набере більше балів.

 3. Практикування в усному trial

T.: Діти, а чи помітили ви скільки кульок на екрані?Давайте з вами пригадаємо числа, від 1 до 10 та порахуємо наші кульки.

T.: You have got flowers, write on these flowers number. How old are you?

     Діти пишуть число, скільки їм років і дають відповіді на запитання: How old are you?

P.: I`m seven/six…

4.Фізкультхвилинка. «If You're Happy | Super Simple Songs»

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

5. Гра “ Write the pair”.

T.: А тепер давайте ми з вами пограємо та перевіримо як ви вивчили   алфавіт.

(На дошці написано фразу  «Happy Birthday». Діти пишуть на дошці  літери – пари  (велика або маленька) під цією фразою та називають їх).

T.: Скажіть мені, чи є у нас в англійській мові літери які схожі на українські?

P.: Так!

T.:Назвіть мені їх.

Діти називають літери.

6. Trial букв та звуків.

 Учні називають букви та звуки до них.

7. Отримання подарунків.

Використання фрази I have got.

T.: What have you got for every birthday?

P.: Birthday presents!

T.: I have presents for you. Take one present. And now tell me, what have you got?

P.: I have got… (учні називають, що їм дісталось в подарунках).

III. Заключна частина уроку.

8. Підсумок уроку. Вчитель: Дякую вам за урок. Пропоную по черзі описати свій настрій за допомогою одного кольору на англійській мові.

9. Пісня «bye bye song» А зараз вже час прощаватися, то ж заспіваймо пісню разом.

Bye bye. Goodbye.

Bye, bye, bye, bye. Goodbye.

I can clap my hands.

I can stamp my feet.

I can clap my trial

I can stamp my feet.

Bye bye. Goodbye.

Bye, bye, bye, bye. Goodbye.

Bye bye. Goodbye.

Bye, bye, bye, bye. Goodbye.

GOODBYE!