1. Вітання.
- Нумо привітаємось!
Алгоритм вітання.
- 1 раз плеснули в долоні – вітаємося за руки;
- 2 рази плеснули в долоні – вітаємося плечима;
- 3 рази плеснули в долоні – вітаємося спинами.
2. Куточок настрою.
3.Календар погоди.
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
4.Обмін інформацією. Тема дня «Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?»
- Вправа – гра «Вибери зачіску»
Учням роздають картки з малюнками різних зачісок(чоловічих і жіночих),а по центру картки-контури голови людини . Діти впродовж 1 хвилини зображають , яку зачіску собі обрали.
Наприклад ,
- Вправа «Мікрофон»
- Чому саме цю зачіску обрали?
- Як може змінюватися зачіска залежно від події?
- Що легше-змінити колір чи довжину волосся?
- Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?(Одяг,зачіску…)
- Якщо твій товариш змінить свою зачіску чи одяг,ти також їх зміниш чи залишиш як є?Чому?
- Як ви гадаєте,чому всім подобаються різні кольори одягу,різні зачіски?
- Чи добре б було,якби в всіх були однакові вподобання?
5. Групове заняття
- Вправа «Одягни в одяг»
Діти об’єднуються у групи .
Учитель роздає малюнки одягу для хлопчика та дівчинки . Учні одягають макет у зручний одяг,а потім обґрунтовують,чому так вирішили.
- Вправа - гра «Художник»
Один з учасників - «художник » . Він задумав намалювати портрет одного з гравців . »Художник» уважно дивиться на всіх,обирає собі «натуру» . Потім повертається спиною до дітей і починає »малювати»,тобто дає словесний портрет . Решта повинні вгадати ,кого »малювати»,тобто хто був »моделлю».
6.Тема Щоденник вражень
- Я хочу змінити свою зовнішність,тому що…
- Якби у всіх людей були однакові вподобання,то…
- Мені подобається мій вигляд…