18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Фрагмент уроку з курсу "Я досліджую світ" на тему "Така різна вода" (2 клас)

Про матеріал
Фрагмент уроку з курсу "Я досліджую світ" у 2 класі на тему " Така різна вода" розроблений із використанням інтерактивної гри "Шість капелюхів мислення" . Складено за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Метод "Шість капелюхів мислення " допомагає краще засвоювати вивчений матеріал, розвиває критичне мислення.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку з курсу « Я досліджую світ» на тему «Така різна вода» з використанням інтерактивної гри «Шість капелюхів мислення» (2 клас)

-Сьогодні ми говоримо на тему, яка тісно пов»язана із нашим життям. Відгадайте, будь ласка, загадку:

Що таке: пливе и ллєтся,
Часом на камінь дереться,
Як немає – все всихає

                                  (Вода)

-Саме про воду ми будемо сьогодні дізнаватися більше. А допомагатимуть нам у цьому 6 капелюшків. Давайте пригадаємо, який капелюшок про що доповідає.

                         (на дошці капелюшки з написом їх ролі)

  • Білий – інформація; фокусування уваги на інформації (аналіз відомих фактів та цифр, а також оцінка того, яких відомостей не вистачає та з яких джерел їх можна отримати).
  • Жовтий   позитив; дослідження можливих успіхів, пошук переваг та оптимістичний прогноз події/ідеї/ситуації, яка розглядається.
  • Чорний  критика; оцінка ситуації з точки зору наявності недоліків, ризиків та загроз її розвитку.
  • Червоний  емоції; увага до емоцій, відчуттів та інтуїції. Не вдаючись у подробиці та міркування, на цьому етапі висловлюються всі інтуїтивні здогадки.
  • Зелений  креатив; пошук альтернатив, генерація ідей, модифікація вже наявних напрацювань.
  • Синій узагальнення; управління процесом дискусії, підбиття підсумків і обговорення користі та ефективності методу в конкретних умовах.

 

- У кожного з вас на парті є човник. Це човник очікування. На ньому напишіть , що ви очікуєте від нашого заняття. У кінці уроку  ми прикріпимо їх до нашої річки, якщо ваші очікування справдилися.

-Перш ніж приступити до роботи ми об'єднаємося у групи  за кольорами капелюшків.

-Повторимо правила роботи в групах.

- Зараз послухайте вірш Надії Красоткіної , у якому всього кількома рядками все сказано : яке значення має вода для людини.

(Емоційний настрій – вірш про воду під шум води)

А вода — це справжнє диво!

 Як прожити без води?

З нею ми завжди щасливі,

З нею в нас нема біди.

 Є вода — ростуть рослини:

Ліс, сади, рясні поля.

Це чудово для людини

 І радіє вся Земля!

- Тож , чи зможе все живе прожити без води? Саме про це зараз ми і обговоримо у групах.

-Кожна група отримує свій капелюшок із певним завданням.

Групі з білим капелюхом  пропонуємо дібрати слова-асоціації до слова вода.

Група з жовтим капелюхом працює над тим, яку користь дає вода.

А група з чорним капелюхом , навпаки, шукає, якої шкоди може завдати вода. Коли групи звітуватимуть , то між жовтим і чорним капелюхом  розіграємо гру «Добре-погано».

 Червоному  капелюху   дається група слів , з яких потрібно скласти розповідь ( рослинка, дощик, крапелька, сухо, помирають, напилися,зайчик, радість, заплакали, зраділи, земля, ожили, тріскається).

Зелений капелюшок пропонує метод передбачення : А що, коли води не стане…

 

Синім капелюхам дається завдання - інтрига. Розшифрувати вірш про воду.

( шляхом дій додавання і віднімання потрібно правильно скласти склади у слова і прочитати вірш про воду)

Пам'ятай+те, люди-ною, на+завжди:

Не  можливо жи+ти–життя без води.

Це жи+ ття-м ко+лиска –ова,це до+щі,

Це ро+са і квітка-ми на ме+жі,

Це тума+ни , ріки і моря-ми,

Дже+рело у спе+ку,це життя-м,

Ти-ми збе+реж-емо+и  життя-м її крап-ель+лини

Й во+но тобі сто+рицею верне-у+ться,

Ти захис+ти її від рук сво+їх , лю+дино!

І ці+ли-м+й світ до тебе знов-у вер+н-у+еться!

 

На виконання завдань 5 хвилин.

(Групи працюють)

(Звіт груп)

  • Отже, ми сьогодні багато чого дізналися про воду, а допомагали нам у цьому шість капелюхів  мислення.
  •  Якщо ваші очікування від уроку справдилися, прикріпіть човники до нашої річки, якщо не справдилися, залишайте у себе їх справдження.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку