Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, для 2 класу за програмою НУШ
Лютий 2020р Тема місяця « Хочу- можу-треба»
58 |
|
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
|
59 |
|
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
|
60 |
|
Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
|
61 |
|
Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). |
|
62 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа навесні |
|||
63 |
|
Як упізнати весну (с. 38—42). |
|
64 |
|
Правила поведінки під час грози (с. 42—43). |
|
65 |
|
Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). |
|
66 |
|
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). |
|
67 |
|
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
|
68 |
|
Як здійснити задумане (с. 48-49). |
|
69 |
|
Як стати підприємливим (с. 49-51). |
|