Етап уроку математики у 4 класі з елементами взаємооцінювання
Тема. Ділення з остачею.
Мета. Закріпити вивчені прийоми ділення з остачею; розвивати математичне мовлення, логічне мислення, навички взаємооціновання; виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності, уміння працювати в групі.
Обладнання. Картки для взаємооцінювання.
Підручник: математика 4 клас 1 – 2 частина авт. С. П. Логачевська
Сторінка 17, завдання 5
1) Робота в групах. Завдання 5
Формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей.
Пояснення вчителя з використанням технології «Сигнали рукою».
Я розумію і можу Я все ще не Я не зовсім упевнений
це пояснити розумію
Визначення разом з учнями критеріїв оцінювання.
Виконайте завдання. Знайдіть неповну частку й остачу. Зробіть взаємоперевірку.
Група 1 Група 2 Група 3
50 : 7 16 : 5 31 : 6
65 : 9 18 : 4 49 : 6
82 : 9 21 : 5 19 : 2
22 : 3 29 : 7 15 : 6
2) Картка для взаємоперевірки
Група 1 Група 2 Група 3
50 : 7 = 7(ост.1) 16 : 5 = 3(ост.1) 31 : 6 = 5(ост.1)
7 · 7 + 1 = 50 3 · 5 + 1 =16 6 · 5 + 1 =31
65 : 9 = 7(ост.2) 18 : 4 = 4(ост.2) 49 : 6 = 8(ост.1)
7 · 9 + 2 = 65 4 · 4 + 2 = 18 8 · 6 + 1 = 49
82 : 9 = 9(ост.1) 21 : 5 = 4(ост.1) 19 : 2 = 9(ост.1)
9 · 9 + 1 = 82 4 · 5 + 1 = 21 9 · 2 + 1 = 19
22 : 3 = 7(ост.1) 29 : 7 = 4(ост.1) 15 : 6 = 2(ост.3)
7 · 3 + 1 = 22 4 · 7 + 1 = 29 2 · 6 + 3 = 15
2) Перевірка виконаної роботи та взаємооцінювання (учні заповнюють картки для взаємооцінювання «Градус успіху»)