Фрагмент уроку з "Я досліджую світ" "Небесні тіла".

Про матеріал
Матеріал стане у нагоді вчителям початкових класів при підготовці до уроків "Я досліджую світ". Застосування новітніх технологій у освітньому процесі сприяє формуванню інформаційно - цифрової компетентності як однієї з ключових у сучасному світі.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку з «Я досліджую світ» ( за підручником Т.В.Воронцової, В.С.Пономаренко, І.В Гарбузюк, О.Л.Хомич, Н.В.Андрук, К.С.Василенко) у 3 класі.

Тема тижня: Досліджуємо космос

Тема уроку: Небесні тіла

Мета: Ознайомити учнів з прикладами небесних тіл, їх особливостями та відмінностями; розвивати уміння та навички порівнювати, аналізувати, вибирати головне, робити висновки.

Результати навчання:

- учні розуміють поняття «небесне тіло»;

- розуміють особливості та відмінності різних небесних тіл.

Обладнання та матеріали: комп'ютер, планшети, доступ до Інтернету, фліпчарт, аркуші до фліпчарту.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

Закріплення, систематизація та узагальнення знань

  1. Гра « Так чи ні»
  • Супутник – це небесне тіло, яке обертається навколо планети або зірки. (Так)
  • Зірка – небесне тіло, яке обертається навколо Сонця. (Ні)
  • Планета – кулясте небесне тіло, яке обертається навколо зірки. (Так)
  • Метеорит – явище, яке виникає у нічному небі під час падіння дрібних небесних тіл. (Ні)
  • Метеороїд - кам'яний уламок менших розмірів, ніж астероїд. (Так) 
  1. Об'єднання учнів у три групи: « Пошуковці», «Дослідники», «Прибульці»

Групи отримують бланки і аркуші до фліпчарту.

Кожна група отримує завдання (на основі відео на с.15 про небесні тіла), презентує роботу групи та робить висновки. Учасники груп  розглядають відео за допомогою планшетів.

  •  Група «Пошуковці»  Завдання: Чим відрізняються зірки і планети?
  •  Група «Дослідники»  Завдання: Чим відрізняються астероїд і комета?
  •  Група «Прибульці»   Завдання: Яка відмінність між метеороїдом, метеором, метеоритом?
  1. Групи презентують роботу.

Підсумок та рефлексія: У Всесвіті безліч космічних тіл, кожне має свої ознаки і особливості.

  1. Продовжити фразу:

Я б хотів/ла більше дізнатися про…

  1. Обрати цеглинки  LEGO  у відповідності до настрою після уроку:

 Зелений – чудово;

 жовтий – добре;

червоний – багато незрозумілого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
2148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку