Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій. Презентацію підготувала вчитель розвитку мовлення вищої кваліфікаційної категорії КЗ «СЗШІ І-ІІ ступенів №55 Харківської обласної ради»Отришко Юлія Анатоліївна
Номер слайду 2
Цифрові освітні ресурси є представленими в електронному вигляді учбово-методичними матеріалами, що містять елементарні об'єкти: текст, малюнок, анімацію, модель; та складні форми: документ, слайд, презентація, тест, курс.
Номер слайду 3
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Традиційна модель. Нова модель. Роль учителя. Експерт. Партнер Процес навчання. У центрі процесу – вчитель. У центрі процесу – учень. Критерії успішностіДемонстрація наявного рівня знань, умінь, навичок. Демонстрація покращення рівня особистих знань, умінь, навичок. Тип знань. Отримання, накопичення, відтворенняІнтерпретація, пояснення Методи контролю знань Тестування. Практико-орієнтовані завдання. Освітня парадигма-Змістово-орієнтована;-орієнтована на педагога-Процесно-орієнтована;-орієнтована на учня. Форма навчальної роботи, що переважаєСамостійна робота. Групова робота. Зміни в системі освіти, зумовлені впровадженням ІКТ
Номер слайду 4
Для роботи олігофренопедагога у навчально-корекційному процесі можуть застосовуватись засоби інформаційно-комунікаційних технологій: Тематичний блог (сайт)Електронна пошта. Соціальні мережіВідео-конференціїОнлайн-консультаціїФорум
Номер слайду 5
Створення інформаційно-комунікаційного середовища, як інструменту взаємодії всіх учасників освітнього процесу (олігофренопедагога, батьків, дітей, вчителів, вихователів, логопеда, психолога, лікарів та інших фахівців) можливо використовувати в наступних напрямках:
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Отже, впроваджуючи в професійну діяльність нові інформаційні технології, сучасний олігофренопедагог здатен: швидко сприймати й ефективно реагувати на динамічно оновлюючу інформацію й приймати необхідні фахові рішення;використовувати джерела сучасної інформації для вирішення освітніх потреб і проблем у професійній діяльності; користуватися сучасними технічними засобами для передачі необхідної інформації, щодо всіх учасників навчально-корекційного процесу з метою підвищення результативності корекційно – розвивальної роботи; володіти прийомами роботи з програмним забезпеченням і вміти застосувати на практиці.
Номер слайду 8
Джерела Цифрові освітні ресурси2. Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання 3. http://roippo.org.ua/upload/iblock/fe1/posibnyk-zakhodu.pdf 4. http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/16702/1/Baibara.pdf