{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Традиційна модель. Нова модель. Роль учителя. Експерт. Партнер Процес навчання. У центрі процесу – вчитель. У центрі процесу – учень. Критерії успішностіДемонстрація наявного рівня знань, умінь, навичок. Демонстрація покращення рівня особистих знань, умінь, навичок. Тип знань. Отримання, накопичення, відтворенняІнтерпретація, пояснення Методи контролю знань Тестування. Практико-орієнтовані завдання. Освітня парадигма-Змістово-орієнтована;-орієнтована на педагога-Процесно-орієнтована;-орієнтована на учня. Форма навчальної роботи, що переважаєСамостійна робота. Групова робота. Зміни в системі освіти, зумовлені впровадженням ІКТ
Отже, впроваджуючи в професійну діяльність нові інформаційні технології, сучасний олігофренопедагог здатен: швидко сприймати й ефективно реагувати на динамічно оновлюючу інформацію й приймати необхідні фахові рішення;використовувати джерела сучасної інформації для вирішення освітніх потреб і проблем у професійній діяльності; користуватися сучасними технічними засобами для передачі необхідної інформації, щодо всіх учасників навчально-корекційного процесу з метою підвищення результативності корекційно – розвивальної роботи; володіти прийомами роботи з програмним забезпеченням і вміти застосувати на практиці.